sancho 22.04.2003 12:42:14 | |
---|
Muutaman vuoden takaa muistan bändin hämärästi, mutta nyt jysähti mieleen kunnolla.. 19.4. valitettavan reippaasti alikansoitetussa gloriassa keikalla mainion reaganin ja clumsyn kanssa. ihan hillittömän lavashown lisäksi itse musa oli todella oudon kiinnostavaa. oikeastaan yllättävää huomata diggaavansa musaa, josta ei tiennyt voivansa digata! (en tiedä miten pojat itse lokeroivat musansa, mutta tuon genren kuuntelijat ympäri maailmaa olisivat varmasti mielissään tästä kamasta) varaukseton suosittelu kaikille, jotka kuvittelevat tunnistavansa hyvän musiikin kuullessaan sitä.. siitä lavaenergiasta puhumattakaan. |
Toveri 23.04.2003 23:49:27 | |
---|
Hui, näin Kometan viime vuoden Provinssissa. Palloiltiin kaverin kanssa vaan Paviljonkiin katsomaan jotain bändiä, kun Slayer ei sinänsä ollut sydäntä lähellä. Kometa iski ja kovaa, lavahäröily oli loistavaa ja kitaristi oli varsinkin tulessa. Arvostin hitosti. Pitäis nähä taas. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
allapollo 24.04.2003 16:42:59 | |
---|
Joo. Olen nähnyt porukan keikalla muutaman kerran ja ei ole kertaakaan pettänyt. Niiltähän on nyt tullut hiljan EP, sain sen itelleni ja suosittelen sitäkin kuuntelemaan. Screw you guys, I´m going home! |
schism 25.04.2003 12:15:33 | |
---|
Gravy-ep on tosiaankin hemmetin nasevaa kamaa. Mukavan hurttia rytistystä. Pitääpä katsoa, jos selviäisi vappuaattona noiden keikalle asti bar68:iin. hukkam. |