Aihe: Santana keskiviikkona Hartwallilla 1 | |
---|---|
![]() 25.08.2003 21:00:33 | |
Kuka on menossa? Itse olen ja odotan kyllä innolla. Sanokoot mitä sanovat Carloksen "yksipuolisesta soitosta", mutta pirun hyvältä se kuulostaa! Ja on kyllä yksi niistä kitaristeista, jotka innoitti kitaran soittoon aikanaan ryhtymään.. JEE SINNE SIIS! "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann | |
![]() 26.08.2003 09:46:15 | |
Jeh, menossa ollaan! Vaikka Carlos-fani olenkin niin tällä kertaa odotan kovimmin kolmikon Raul Rekow - Karl Perazzo - Dennis Chambers rytmityöskentelyä! Somebody set us up the bomb. | |
![]() 26.08.2003 10:03:21 | |
Vaikka Carlos-fani olenkin niin tällä kertaa odotan kovimmin kolmikon Raul Rekow - Karl Perazzo - Dennis Chambers rytmityöskentelyä! Baila baila, samoissa tunnelmissa olen minäkin tyttären kanssa lähdössä todistamaan latinofiestaa. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" | |
![]() 26.08.2003 16:21:27 (muokattu 26.08.2003 16:21:38) | |
Kuka on menossa? Itse olen ja odotan kyllä innolla. Sanokoot mitä sanovat Carloksen "yksipuolisesta soitosta", mutta pirun hyvältä se kuulostaa! Ja on kyllä yksi niistä kitaristeista, jotka innoitti kitaran soittoon aikanaan ryhtymään.. JEE SINNE SIIS! Ai ensi keskiviikkona jo? | |
![]() 28.08.2003 08:57:30 | |
Kuka on menossa? Itse olen ja odotan kyllä innolla. Sanokoot mitä sanovat Carloksen "yksipuolisesta soitosta", mutta pirun hyvältä se kuulostaa! Ja on kyllä yksi niistä kitaristeista, jotka innoitti kitaran soittoon aikanaan ryhtymään.. JEE SINNE SIIS! Olipa hieno,ainakin minun mielestäni. Ei löytynyt valittamisen aihetta... Oli vaan ISOT bileet. P.S Mikä tässä on kun vanhemmaksi tulee niin liikuttuu koko ajan enemmään musiikista. Motown leffa on nostatellut kyyneliä useammankin ihmisen silmäkulmaan ja eilen Carlos sai aikaiseksi omalla fiiliksellään onnen lasihelmiä nenän varteen :-) | |
![]() 28.08.2003 09:38:26 | |
Kieltämättä hieno keikka. Enkelihymnien seassa oli virkistävästi medleyn muodossa vanhempaakin tavaraa tai pätkiä siitä: Taboo, Jungle Strut, Soul Sacrifice, Toussaint l'Overture yms. Odottelin hieman, että Michelle Branch olisi ollut mukana ja vetäissyt viimeisenä biisinä Games Of Loven, mutta ei toteutunut tuo. Bassossa oli jostain syystä Myron Dove eikä tuttu Benny Rietveld :( Soundi oli omalla asemapaikallani vähän suttuinen. En myöskään jaksa ymmärtää kuinka nykyisin bändistä riippumatta täytyy basarin jytistä luonnottaman lujaa peitoten musiikin alleen? Santana on tullut nähtyä eri kokoonpanoissaan nyt niin moneen otteeseen, että eiköhän tuo jo riitä, fanaatikollekin. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" | |
![]() 28.08.2003 09:39:01 | |
Olipa hieno,ainakin minun mielestäni. Ei löytynyt valittamisen aihetta... Oli vaan ISOT bileet. P.S Mikä tässä on kun vanhemmaksi tulee niin liikuttuu koko ajan enemmään musiikista. Motown leffa on nostatellut kyyneliä useammankin ihmisen silmäkulmaan ja eilen Carlos sai aikaiseksi omalla fiiliksellään onnen lasihelmiä nenän varteen :-) Tuo on onnellista, että jokin musiikki/esiintyjä toimii noin... ei ole kokonaan kivettynyt kaiken hapatuksen keskellä. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) | |
![]() 28.08.2003 10:51:57 | |
Soundi oli omalla asemapaikallani vähän suttuinen. En myöskään jaksa ymmärtää kuinka nykyisin bändistä riippumatta täytyy basarin jytistä luonnottaman lujaa peitoten musiikin alleen? En minäkään tota ymmärrä,edes omalla työmaallani ??? Tää ois itseasiassa hyvä topic mutta mihin osioon? | |
![]() 28.08.2003 11:02:33 | |
...Oli vaan ISOT bileet. Kääntäkää nyt veistä haavassa...hmpf! P.S Mikä tässä on kun vanhemmaksi tulee niin liikuttuu koko ajan enemmään musiikista. Motown leffa on nostatellut kyyneliä useammankin ihmisen silmäkulmaan Totta...sitä alkaa tulla sentimentaaliseksi seniiliksi...Ja biisit hidastuu koko ajan... Täytyy varmaan ehtiä mennä katsomaan tuo motown-leffa ennenkuin poistuu leffateattereista. | |
![]() 28.08.2003 12:25:42 (muokattu 28.08.2003 12:28:38) | |
(Varoitus: seuraa sekalaista tajunnanvirtaa ja sentimentaalista menneiden muistelua): Liitytään nyt tyytyväisten kuoroon eli kyllä tämä keikka meikäläisen top-5 -listalle menee! Eka kerta kun näen varsinaisen Santana-bändin livenä, vuonna '88 olin Pori Jazzissa kuuntelemassa Santana-Shorter Groupia; 90-luvun alkupuolen Ruisrockin(?) keikka meni ohi maanpuolustuksellisten syiden johdosta ja Puistobluesin keikka meni puihin (muka) tärkeiden työtehtävien vuoksi. Ossi: vanhempaakin tavaraa tai pätkiä siitä: Taboo, Jungle Strut, Soul Sacrifice, Toussaint l'Overture yms. Itselle kolahti lujaa jossakin vaiheessa tullut "Open Invitation", tuo 70-luvun lopun Santana kun oli minulle eka kosketus bändiin (isonveljen Zebop!-levyä tuli salaa kuunneltua ;) Ja kautta aikojen ensimmäinen CD-levyni oli vuonna '86 ostettu Marathon. Odottelin hieman, että Michelle Branch olisi ollut mukana ja vetäissyt viimeisenä biisinä Games Of Loven, mutta ei toteutunut tuo. Ei ollut Michelleä ei mutta olihan sentään Citizen Cope :) Ovat mielestäni vähän ongelmallisia livetilanteissa nämä parin uudemman levyn vierailijavoittoiset biisit: ne kun kuitenkin nojaavat aika lailla artistin omaan persoonaan ja ne on oppinut yhdistämään ko. artistiin. Vaikka ihan hyvin Andy Vargas ja se-toinen-kaveri nämäkin biisit lauloivat... Soundi oli omalla asemapaikallani vähän suttuinen. Tämä olikin niitä ainoita huonoja puolia; ei Areena tietysti mikään äänentoiston alttari ole mutta kyllä sinnekin hyvän äänentoiston saa, mieleen on jäänyt erityisesti Steely Dan muutaman vuoden takaa eikä Eaglesinkaan soinnissa muistaakseni mitään vikaa ollut. Somebody set us up the bomb. | |
![]() 28.08.2003 14:14:23 | |
Täytyy varmaan ehtiä mennä katsomaan tuo motown-leffa ennenkuin poistuu leffateattereista. Suosittelen, että pidät kiirettä, käsittääkseni poistuu tän viikon jälkeen. Mä kävin eilen katsomassa ja tekis mieli mennä samantien katsomaan uudestaan. Oli se niin hyvä | |
![]() 28.08.2003 18:22:59 | |
JEA! FUCKING JEAH! olipa hyvä! kyllä.. ensin oli kyllä vähän semmosta laimeeta se meininki. noin niinkun yleisön puolesta.. mutta sitten alkoi lämpiämään. kyllä ne soitti komiasti, ei voi muuta sanoa. harmi vaan ku jouduttiin lähtemään siinä Yaleon jälkeen että ehdittiin junaan (mitä ne soitti sen jälkeen?!) tosin, pistää vituttamaan tommoset, kun tulee puolessa välissä keikkaa baarista firman lipuilla.. saa sitten sanoa kavereille, että on käyty kattomassa Santanaa... Vähän kyllä kaverin kans kateltiin siinä että, onkohan täällä kukaan muu kuin me maksanu lippujaan ite ;) kyllä siinä kylmänväreet kulki kun pärähti esim. joku Black magic woman soimaan, vaikkei mielestäni santanan parhaita biisejä olekaan, mutta ekoja biisejä mitä opettelin soittamaan silloin joskus.. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann | |
![]() 28.08.2003 21:10:28 | |
Mulla on vieläkin pää tuolla jossain pilvissä kyseisen keikan takia! Oli niin mahtava meiniki ja kaikki.. Jo se kun astu sisään areenalle ja kuuli niiden lämmittelevän nostatti fiilistä! Tulispa se pian uudestaan. www.mikseri.net/bearfest | |
![]() 29.08.2003 07:15:21 | |
JEA! FUCKING JEAH! olipa hyvä! kyllä.. ensin oli kyllä vähän semmosta laimeeta se meininki. noin niinkun yleisön puolesta.. mutta sitten alkoi lämpiämään. kyllä ne soitti komiasti, ei voi muuta sanoa. harmi vaan ku jouduttiin lähtemään siinä Yaleon jälkeen että ehdittiin junaan (mitä ne soitti sen jälkeen?!) tosin, pistää vituttamaan tommoset, kun tulee puolessa välissä keikkaa baarista firman lipuilla.. saa sitten sanoa kavereille, että on käyty kattomassa Santanaa... Vähän kyllä kaverin kans kateltiin siinä että, onkohan täällä kukaan muu kuin me maksanu lippujaan ite ;) kyllä siinä kylmänväreet kulki kun pärähti esim. joku Black magic woman soimaan, vaikkei mielestäni santanan parhaita biisejä olekaan, mutta ekoja biisejä mitä opettelin soittamaan silloin joskus.. En muista mutta soittivat vielä vaikka mitä.Tais loppua n.23.00. Kattoko kukaan kelloa? | |
![]() 31.08.2003 00:10:36 | |
23.17 näytti mun kello kun keikka loppu ja ihmiset alko valumaan pois. www.mikseri.net/bearfest | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)