Aihe: Tasavallan presidentti/Raahe/25.7.
1
EH
28.07.2003 11:46:46
Raahen rantajatseilla nähtiin perjantaina Tasavallan presidentti. Huhhuh kun oli loistava keikka. Upeita biisejä tuli jatkuvalla syötöllä ja Junnu Aaltosella ja Tolosella oli varmaan joka biisissä soolot. Bassosoolokin nähtiin (uskokaa tai älkää, se oli ihan hyvä) ja rumpusoolo. Ainoastaan Robsonin sooloa jäin kaipaamaan. Hyvä meininki oli ja porukka jammaili ihan päättömästi. Oliko ketään muita m.netistä paikalla?

Ai niin, meinasi melkein unohtua: Jukka paa kunnon rokkia! (paikalla olleet tietävät jutun) ;)
Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti?
aust
28.07.2003 11:57:21
Hep Hep!

Joo oli mainio keikka. Tolonen pisteli hyvin. Entä mitä sanot lauantai iltana esiintyneestä Nguyen Le:stä orkestereineen? Jotain aivan uskomatonta.. Basisti oli muuten aika rock!
EH
28.07.2003 12:00:06
Hep Hep!

Joo oli mainio keikka. Tolonen pisteli hyvin. Entä mitä sanot lauantai iltana esiintyneestä Nguyen Le:stä orkestereineen? Jotain aivan uskomatonta.. Basisti oli muuten aika rock!

Olin paikalla vain perjantaina. Kyllähän se Häkä rokkaa.
Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti?
aust
28.07.2003 12:02:02

rokkaa rokkaa, tarkotinki nguyen le:n basistia, ruud gullitin kaksoisveljeä Michelleä. Oli muuten pisin ja tyylikkäin moneen vuoteen kuulema basso-soolokin kehissä..
takaesko
28.07.2003 12:02:56

Ei pelkästään häkä. Kaikki muutki siinä bändissä rokkaa.
Jau
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)