Aihe: CMX provinssin keikka
1
heska
18.06.2003 22:58:56

Oli muuten aika uskomaton keikka herroilla provinssissa.
Oliko kukaan muu paikalla?
kuivaa ja karua
KooMikko
19.06.2003 12:13:54

Enpä kyllä ollut paikalla. Istuin teltassa pitämässä sadetta ja join kaljaa. Sinänsä viisasta toimintaa. Ostaa ensin kallis lippu ja sitten missata valtaosa bändeistä. Noh, toisaalta CMX:n on nähty aika monta kertaa.
Lähikauppias
19.06.2003 12:23:51

Minä katselin keikan kaljateltasta käsin. En muista sitten yhtään, oliko keikka hyvä vai ei. Itse asiassa en muistanut, että CMXkin soitti Provinssissa ennen kuin luin tämän viestin.

Nyt kuitenkin muistan, että tunsin syvää vitutusta koko bändiä ja niiden asennetta kohtaan, kuten aina. Suhteeni ko. bändiin on kovin ristiriitainen. Aura, Aurinko, Rautakantele ja jossain määrin myös Discopolis on aivan helvetin hyviä levyjä, mutta silti bändi ärsyttää.
aiiT
20.06.2003 00:03:02

Vau,

keikan hyvyys ei siis johtunut vain mun punaviinihumalasta ja pitkästä odotuksesta nähdä niitä yleensäkään yhtään missään. Oli oikeesti hieno meininki, oon hehkuttanut CMX:n keikkaa kokoajan melkeinpä koko festarien top3:ssa.

Huu. Mutta se Elokuun kruunu jäi puuttumaan.
"EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa.
Ulle
20.06.2003 15:18:54

Olin paikalla. Kyllähän ne rokkas, mutta n.5 biisin jälkeen lähin jonnekkin, kun sato niin saatanasti. Varmaan ihan hyvä keikka oli, mutta ko. bändi ei hirveesti nappaa lukuunottamatta niitä isoja hittejä, joita ei alkuun tullu.
heska
20.06.2003 19:38:25

Vau,

keikan hyvyys ei siis johtunut vain mun punaviinihumalasta ja pitkästä odotuksesta nähdä niitä yleensäkään yhtään missään. Oli oikeesti hieno meininki, oon hehkuttanut CMX:n keikkaa kokoajan melkeinpä koko festarien top3:ssa.

Huu. Mutta se Elokuun kruunu jäi puuttumaan.

Hoksasitko / Hoksasiko kukaan sitä natsilippua siellä rumpusetin yläpuolella?

Pisti vähän ihmetyttämään.
kuivaa ja karua
piiska
27.06.2003 14:36:45

Juu paikalla oltiin ja kastuttiin pahasti. yritin siinä sateenvarjon alla kykkiä. Kylmä oli märkä. Liian vähän lämmikettä?? Ei oikein napannu just tuon sään takia. No, ehkä Ilosaaressa paremmalla onnella.
1960-1980
07.07.2003 23:26:23
Hoksasitko / Hoksasiko kukaan sitä natsilippua siellä rumpusetin yläpuolella?

Pisti vähän ihmetyttämään.

Joku viittaus rumpali Peipon saksaopiskeluihin?

http://www.cmx.info/kuvat/view.phtm … r=AKesa2003c&filex=101_0183.JPG
Kitaranraiskaaja
08.07.2003 18:22:28 (muokattu 08.07.2003 18:22:49)

Olin paikalla ja oli hyvä keikka. Sade ei haitannut pätkääkään(en kyllä kysynyt).
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Paperikapteeni
09.07.2003 21:16:59
Hieno keikka oli. Sade ei haitannut kun oli viinaa ja riehui siellä eturivissä niin perkuleesti. Hieman vain tuntui lyhyeltä tuo setti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)