Aihe: Melrose ja Pistepirkko Tavastialla pe 21.11.
1
Tellervo
24.11.2003 19:39:46 (muokattu 24.11.2003 19:41:08)
Taas se nähtiin että arkkuosasto jyrää muuallakin kuin mnetin miiteissä!

Oli kaksi aika erilaista orkkaa pistetty samalle illalle, ja tietyssä mielessä ehkä myös hassuun järjestykseen (vauhdikkaampi pumppu ensin), mutta mahtavaa oli. Jostain syystä Hesarissa arvioitiin vain Pirkot, mutta ehkä arvioija oli tullut liian myöhään paikalle jäädäkseen Melrose-jyrän alle. Ah ja voih sitä testosteronin tyrskettä! Ja niin tiukkaa soitantaa että vieläkin sai huuli pyöreänä tuijottaa, kuin muinaisella 80-luvulla ikään. Ikävä kyllä Tokelalla pysyi vain nyt paita päällä. :) Setti oli alimittainen, joten hetimiten on päästävä nauttimaan kokomittainen Melrose-pläjäys.

Entä Pistepirkot sitten. En ole bändiä vuosiin livenä nähnyt enkä juuri levyltäkään kuunnellut, mutta huuli pyöristyi kyllä taas useampaan otteeseen. Aloin vihdoin päästä vähän hajulle siitä, mistä konemusiikkiin hurahtaneet oikein puhuvat. Tosin olin samaa mieltä Hesarin kanssa että Espen laulusetin aikana lataus vähän läsähti, mutta kyllä sitä sitten myös riitti sekä ennen että jälkeen. Asko "The Hullu Professori" on loistava! Sai nauraa. Ja kuka vielä väittää, että vanhat olisivat jämähtäneet jonnekin menneisyyteen (minä kyllä olen, mutta ei puhuta nyt siitä). Tuli peräti mieleen, että minkäs laulajan maneereja matkimalla se The Crash ratsastaakaan.. Eläköön estoton, kokeileva, hullu luovuus, sai sillä sitten mainetta ja mammonaa tai ei!

Edit: Jaaha, oliskohan tämä kuulunut sinne arvioihin...
sormunen
25.11.2003 14:46:33
Tosin olin samaa mieltä Hesarin kanssa että Espen laulusetin aikana lataus vähän läsähti...

Se on muuten vähän hassua, että kotimaassa näin on puhuttu ennenkin kun taas ulkomailla on nimenomaan Espen osuus monasti ollut se kohokohta. Kulttuurieroja?
mr_b
08.12.2003 11:25:21

Pitää vaan tähän jälkijunassa kommentoida, että olin 3 metrin päässä lippukassasta kun "Loppuunmyyty" - kyltti nousi. !%&@£$!!!
And that's the way it is. Even when we're pissed.
Tellervo
10.12.2003 17:22:59
Se on muuten vähän hassua, että kotimaassa näin on puhuttu ennenkin kun taas ulkomailla on nimenomaan Espen osuus monasti ollut se kohokohta. Kulttuurieroja?

Ensimmäinen biisi oli ihan virkistävä, mutta toinen ja kolmas olivat liikaa, vai oliko niitä vieläkin enemmän. Jotenkin ne olivat kai liian samantyylisiä aneemisia ja epämääräisiä vonkumisbiisejä, niissä ei ollut ryhtiä. Yksinkertaisesti liian tylsiä, miun maun mukkaan. Yksi olisi ollut ok, mutta sitten paketti alkoi hajota.
MK2112
16.12.2003 12:50:06
Itsellä jäi ainakin se mieleen kun molemmat bändithän vetäsivät Link Wrayn Rumblen.
"Without music, life would be a mistake." - Nietzsche
Tellervo
16.12.2003 18:22:31
Itsellä jäi ainakin se mieleen kun molemmat bändithän vetäsivät Link Wrayn Rumblen.

Juu, se oli hauska jekku.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)