chair 15.02.2004 15:56:15 | |
---|
Ei kukaan sattuisi tietämään mikä bändi lämppää LP:tä? Huhut kertoo, että Funeral for a friend ainakin.. ....? |
Osmo 16.02.2004 13:31:17 (muokattu 16.02.2004 13:31:40) | |
---|
Jaa jaa. Pitäiskö sinne nyt kuitenkin sitten vääntäytyä. Ei vaan toi Lostprophetsin uusin materiaali oikein lämmitä. Liian perinteistä huttua. The Fake Sound of Progress, se oli sentäs jotain se. Pidin siitä. Hups. Menipäs off-topic. Noh, lämppäristä ei ole hajuakaan. Liekö mitään. Naama umpeen apina! |
chair 16.02.2004 18:06:58 | |
---|
Jaa jaa. Pitäiskö sinne nyt kuitenkin sitten vääntäytyä. Ei vaan toi Lostprophetsin uusin materiaali oikein lämmitä. Liian perinteistä huttua. The Fake Sound of Progress, se oli sentäs jotain se. Pidin siitä. Hups. Menipäs off-topic. Noh, lämppäristä ei ole hajuakaan. Liekö mitään. Kyllä toi start something on aikas hyvää kamaa. TFSOP:llä on ihan hyviä biisejä, mutta kyl mun mielestä uusi kiekko toimii paremmin. Funeral for a friend on kuulemma muilla euroopankeikoilla lämppäämässä, joten miksei täälläkin? Siinä näkis 2 hyvää bändiä 1 hinnalla... ....? |
Osmo 17.02.2004 19:38:25 | |
---|
Kyllä toi start something on aikas hyvää kamaa. TFSOP:llä on ihan hyviä biisejä, mutta kyl mun mielestä uusi kiekko toimii paremmin. Funeral for a friend on kuulemma muilla euroopankeikoilla lämppäämässä, joten miksei täälläkin? Siinä näkis 2 hyvää bändiä 1 hinnalla... Niin enhän mä oo kuullukkaan kun kaksi biisiä, Burn Burnin ja Last Train Home, josta jälkimmäinen kyllä on hyvä biisi. Kaippa se lätty pitää silti hankkia. Funeral for a Friend on kyllä hyvä. Missään ei vaan lue että se lämppäis suomessa. Mene ja tiedä. Naama umpeen apina! |
chair 17.02.2004 22:46:36 | |
---|
Niin enhän mä oo kuullukkaan kun kaksi biisiä, Burn Burnin ja Last Train Home, josta jälkimmäinen kyllä on hyvä biisi. Kaippa se lätty pitää silti hankkia. Funeral for a Friend on kyllä hyvä. Missään ei vaan lue että se lämppäis suomessa. Mene ja tiedä. On siinä parempia biisejä kuin noi "hittibiisit." FFAF:n uusin levy on sekin rautaa. Toivottavasti tulisivat tännekinpäin... Lostprophetsin virallisilla sivuilla ei ole edes merkitty koko suomen keikkaa.. ....? |