ezki82 21.01.2004 00:22:56 | |
---|
Selailin tuossa päivänä muutaman nettiä ja törmäsin finreactor.comin sivuilla tuohon sivustoon josta halukkaat voivat imuroida C.O.B:n keikan 2003 vuoden Tuska festareilta.. otos kestää n.35min ja vie tilaa 289mb, lisäksi kyseisiltä sivuilta saa myös Stratovariuksen keikan joka on samaa kokoluokkaa. Ai niin ja sivut löytyvät osoitteesta WWW.NORTEK.TK Videot joutuu imuroimaan mIRC:n kautta (tai jonkun vastaavan) ja sivustoilta löytyvät erittäin hyvät ohjeet tuosta imuroinnista. Jopa meikäläisellä toi homma toimi vaikka en oo päivääkään käyttäny IRC:iä Videon biisilista: 1. Sixpounder 2. Deadnight Warrior 3. Children Of Bodom 4. Everytime I Die 5. Downfall 6. Needled 24/7 7. Hate Me soita poika, soita! |
FatSam 21.01.2004 13:49:47 | |
---|
Selailin tuossa päivänä muutaman nettiä ja törmäsin finreactor.comin sivuilla tuohon sivustoon josta halukkaat voivat imuroida C.O.B:n keikan 2003 vuoden Tuska festareilta.. otos kestää n.35min ja vie tilaa 289mb, lisäksi kyseisiltä sivuilta saa myös Stratovariuksen keikan joka on samaa kokoluokkaa. Ai niin ja sivut löytyvät osoitteesta WWW.NORTEK.TK Videot joutuu imuroimaan mIRC:n kautta (tai jonkun vastaavan) ja sivustoilta löytyvät erittäin hyvät ohjeet tuosta imuroinnista. Jopa meikäläisellä toi homma toimi vaikka en oo päivääkään käyttäny IRC:iä Videon biisilista: 1. Sixpounder 2. Deadnight Warrior 3. Children Of Bodom 4. Everytime I Die 5. Downfall 6. Needled 24/7 7. Hate Me Kiitoksia vinkistä! Mukavat sivut muuten. Aikani sähläsin tuon ircin kanssa, mutta nyt alkoi latautua. En ole myöskään irccaamista ikipäivänä harrastanut. Nyt tulee. |
Incarnation 23.01.2004 22:11:37 | |
---|
Lataus tulee hitaasti, mutta varmasti. On ainakin huomiseksi katseltavaa! :) Kiitos muuten aivan järkyttävästi topicin aloittajalle! "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Incarnation 24.01.2004 19:13:26 | |
---|
Nyt on keikka katottu, enemmän tai vähemmän tarkasti, sillä tuli ihailtua suurinosa ajasta tota Henkan bassoa. Montakohan biisiä jäi kyseisen taltioinnin ulkopuolelle? "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
BlackWidow 10.02.2004 19:36:29 | |
---|
No ainaski Bodom Beach Terror! |
Trigger 12.02.2004 10:45:19 | |
---|
ja Angels don't kill |
juzci999 19.02.2004 00:30:18 | |
---|
ei toimi mulla tuo video.. oon jo kahesta paikkaa sen hakenu ja molemmilla kerroilla tuli semmonen vihree ruutu johon ilmesty semmosia niinkö isoja pikseleitä. äänet kyllä kuulu!? neljällä soittimella yrittäny kattoa. tietäiskö kukaan mistä on kyse? |
birrel 19.02.2004 01:47:00 | |
---|
ei toimi mulla tuo video.. oon jo kahesta paikkaa sen hakenu ja molemmilla kerroilla tuli semmonen vihree ruutu johon ilmesty semmosia niinkö isoja pikseleitä. äänet kyllä kuulu!? neljällä soittimella yrittäny kattoa. tietäiskö kukaan mistä on kyse? Sää tarttet XviD- dekooderin jonka saa imutettua osoitteesta http://nic.dnsalias.com/XviD-Dec.exe . Sit vaan asennus ja voilá eiköhän pelitä. |
juzci999 19.02.2004 11:00:24 | |
---|
ei toiminu vieläkään.. vihreetä näkyy vieläki. |
ezki82 20.02.2004 14:05:40 | |
---|
soita poika, soita! |
juzci999 20.02.2004 15:52:15 | |
---|
Tuossa yks sivu josta löytyy all in 1 codec paketti, kannataa kokeilla http://www.codecpack.com/allin1.php tästähän oli jo apua, kiitokset siitä :) nyt näky jo hyvin mutta silti alko jotenki puuroutumaan välillä ko kamera liikku. oiskohan soittimessa vika, aattelin vaan ko realplayerillä puuroutu ihan helvetisti ja mediaplayerilla vielä enemmän mut sitte bsplayerilla näky jo aika hyvin? |
ezki82 20.02.2004 17:54:44 | |
---|
Joo, kyl se mullakin vähän pikselöityy jossain kohdissa, esim sixpounderin alussa mut muuten ihan hyvin näkyy. soita poika, soita! |
juzci999 20.02.2004 18:21:49 (muokattu 20.02.2004 18:31:30) | |
---|
Joo, kyl se mullakin vähän pikselöityy jossain kohdissa, esim sixpounderin alussa mut muuten ihan hyvin näkyy. mulla oli kyllä aika epäselvää menoa vielä, mut ei se niin elämää suuremmalta se meininki vaikuttanu et jaksais enempää taistella. ite en tosiaankaan mistään codec jutuista oo ikinä kuullukkaan ko uus koneen käyttäjä oon. nyt on kumminki mukava ko kaks elokuvaaki näkyy mitkä on koneella. luulin et neki on jotenki hajalla, mut nyt ne näky :)kiitän avusta! EDIT:(näin on vissin tapana pistää ko muokkaa viestiä?) nyt näkyy loistavasti :D löysin jonku codec pakkauksen tuolta jostain, siistiä! |
ezki82 21.02.2004 15:43:37 (muokattu 21.02.2004 15:45:14) | |
---|
mulla oli kyllä aika epäselvää menoa vielä, mut ei se niin elämää suuremmalta se meininki vaikuttanu et jaksais enempää taistella. ite en tosiaankaan mistään codec jutuista oo ikinä kuullukkaan ko uus koneen käyttäjä oon. nyt on kumminki mukava ko kaks elokuvaaki näkyy mitkä on koneella. luulin et neki on jotenki hajalla, mut nyt ne näky :)kiitän avusta! EDIT:(näin on vissin tapana pistää ko muokkaa viestiä?) nyt näkyy loistavasti :D löysin jonku codec pakkauksen tuolta jostain, siistiä!
Hyvä kun sait toimii ... Mulla oli joskus aikoinaan vähän samanlainen ongelma noissa leffoissa, et ne tykkäs mennä semmoseks pikselimössöks, mut jossain vaiheessa pistin käyttiksen uudestaan ja ajoin pelkästään ton all in 1 paketin ni heti rupes toimii kaikki leffat. Johtu varmaan siitä et niitä kodekkeja oli tungettu sinne niin monta päällekkäin. soita poika, soita! |