Aihe: Monster Magnet Tavastialla 8.3. 2004
1
Xebeche
03.03.2004 00:22:02 (muokattu 04.03.2004 18:52:18)
Vajaan viikon päästä siis pärähtää. Moniko mnettiläinen on lähdössä?
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Uforomeo
04.03.2004 12:20:35
Tulossa joo. Lähinnä tosin Glueciferia katsomaan.

Gonna pack'em up and stay! gonna crack'em up and play!
I wanna see it!
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
P2
07.03.2004 16:59:54
Olen.
none
09.03.2004 13:09:00
Noh? Kommentteja? Vai oliko niin kova keikka, että veti sanattomaksi?
Cinerama
09.03.2004 13:23:38 (muokattu 09.03.2004 16:51:14)

No kyllä minä pidin kovin! Lämppärit olivat loistavia, ja pääbändi oli juuri sitä mitä odottikin, Tosi kova! Aika lailla tuli tavaraa monolithic babyltä. Wyndorf on kyllä yksi rockrollin kovimpia/karismaattisimpia keulahahmoja. Mahtava keikka!
P2
09.03.2004 13:35:56
Samaa mieltä.Kaikki hitit tuli soitettua, aika arvattava biisilista oli kyllä. Se encoren häröilypsykedeliajuttu oli siisti samaten kuin se kitaran rikkominen, yllättävän kestävä fenkku oli äiällä.
Charger
09.03.2004 16:13:37
Magnet oli loistava, eipä voi muuta sanoa. Soundit oli mainiot kaikilla bändeillä. Gluecifer oli pettymys, äijät soitti laiskasti ja eivät oikein jaksaneet liikkua. Harmi, koska odotin jotain paljon kovempaa. Eka bändi oli ihan ok, hyvä laulaja.
Xebeche
09.03.2004 18:26:07
Kova paketti oli. The Quillista tosin eniten toimi laulaja, jolla on varsin komea ääni - itse musiikki oli aika mitäänsanomatonta enkä siitä innostunut lainkaan. Gluecifer oli positiivinen yllätys, pahemmin ei ole bändistä aiempaa kokemusta, mutta heidän settinsä oli tiukka ja räväkkä.

Magnet oli mitä odottaa saattoi. Raskas, energinen ja testosteronia tihkuva rock-pläjäys. Kova meno herroilla oli päällä. Kaikin puolin jäi ihan positiivinen fiilis, vaikka Magnet jäikin aivan lopusta näkemättä.
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Uforomeo
17.03.2004 10:32:57
Noniin pistänpä omaa arvioitani illasta. Sen verran täytyy pohjustaa että olen ehkä suomen suurin gluecifer fani, joten se vaikuttanee hieman arvosteluuni.

The Quill: Ei innostanut, ei jaksanut seurata. Tylsää monotonista vintage rokkia tylsällä laulajalla. Nääh.

Gluecifer: Mulle se illan pääesiintyjä ja sen mukaisesti rokkasikin. Helvetin hyvän setin olivat valinneet ja tiukastihan gluecifer soittaa ei sille mahda mitään. Täytyy muistaa että gluecifer ei ole koskaan ollut mikään "sekoillaan lavalla" -bändi vaan glueciferi live perustuu yhtyeen kommunikointiin, tiukkaan haara-asentoon, persooniin, ja svengaavaan tiukkaan rokkiin. Biffin välispiikit on loistavia ja siinä jätkässä on persoonaa. Cpt-poon on yksi tyylikkäimmistä rokkikitaristeista mun listoilla. Mikä tärkeintä niin nää jätkät kommunikoi lavalla ja pitää yhdessä hauskaa. Se on helvetin tärkeetä. Siihen ei pysty jos vaihtelee kokoonpanoa kokoajan ja keskittyy vaan siihen omaan poseerausstandillä makailuun.

Monster Magnet: Kattelin alkua ja totesin että ei jaksa keskittyä gluecifer elämyksen jälkeen. Tyydyin seuraamaan tiskiltä. Oli mukavan tilavaa ja ilmeisesti olin edustanut hyvin gluecifer keikalla, koska bändin jätkät morjesti mua ihan rutiinilla tiskille tullessaan. Mukavia heppuja. Tämän jälkeen seurailin Monster Magnettia sivusta ja totesin ohan se Dave kova esiintyjä. Tuo heidän rokkinsa vaan ei sillä tavalla muhun tiettyjä biisejä lukuunottamatta pure. Niin joo ja heh, oli kyllä amerikan meininki jätkillä! Oli nimittäin siellä tiskin luona keikan aikana joku heppu jakamassa hyvännäköisille tsybyille backstage kortteja jatkoille. "come there 5minutes after the show". Todistin vielä yhden parisuhde riidankin, kun backstage passin saaneen tsybyn poikaystävä ei oikein digannut tytön aikeista lähteä Daven kanssa bilettämään. Ymmärrän toki miksi :)

Hyvä ja mukava ilta. Loistavaa oli.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
Tympee Huttunen
17.03.2004 12:14:02
Olivat kyllä kaikki hyviä. Monster Magnet eritoten. Seuraavaksi pää räjähtää, kun mahtava W.A.S.P. saapuu Suomeen.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
vanttera
21.03.2004 09:46:11
Seuraavaksi pää räjähtää, kun mahtava W.A.S.P. saapuu Suomeen.

Ota valokuvia! Siis räjähtävästä päästä.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)