Aihe: Häräntappoase-rockmusikaali @ Kuopio
1
Nuuskamuikkunen
03.04.2004 21:50:02
Kallaveden lukio esittää Häräntappoase-rockmusikaalia Kuopion Työnkulmassa ke 21.4-su 25.4.2004. Liput 7/5/3e. Lippuja tuntia ennen ovelta ja huhtikuun alusta Kallaveden lukion kansliasta.

En ole itse mitenkään tekemisissä projektin kanssa, mutta ajattelin laittaa tämän tänne, kun ei ole kukaan muu laittanut. Kaikki kynnelle kykenevät Joukolla katsomaan ja kuuntelemaan, ilman Joukoakin saa toki tulla.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
kingdom
03.04.2004 23:57:01
Voisi käydä jopa katsomassa. Viime vuonna yläasteella tehtiin sama musikaali, tosin omilla musiikeilla. Tämä saattaa olla vähän hiotumpi versio...
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Mohla
07.04.2004 12:59:59

Teimme lukiossa aikoinaan tuon samaisen näytelmän.
Pakko sanoa musiikaalin tekijöistä sellaista ikävää palautetta, että ensin piti maksaa se lisenssi siitä musikaalin kässäristä ja biiseistä.
Sitten kun ne tuli, niin biiseissä oli aika outoja mokia. Yhden biisin kohdalla luki, että "sopii sen ja sen biisin melodiaan", mutta sanoituksia ei hyvällä tahdollakaan voinut väittää mainituun biisiin sopivaksi. Piti sitten säveltää uusiksi.

Lopputulos oli kuitenkin ihan ok, vaikken henk.koht. tarinasta mitenkään syttynytkään.

Onnea vaan matkaan!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Nuuskamuikkunen
07.04.2004 21:56:36
Tuossa lukiolaiset ovat itse (opettajan avustuksella) tehneet ne musiikit. Tietääkseni...
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
kingdom
10.04.2004 12:20:06 (muokattu 10.04.2004 12:20:28)
Minä taas kuulin että ne käyttää niitä valmiita musiikkeja.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Vanalkar
13.04.2004 15:05:29
Hmm... jaajaa. Katsellaan jos jaksellaan.
Landet og havet det viser seg flott. Staut er vårt Norske rike.
Ole
27.04.2004 10:42:42
Joo eli soitin tossa musikaalissa kitaraa, hienosti meni! joka esitys loppuunmyyty. musiikit on tosiaan alunperin Timo virtasen tekemiä ja meillä oli sellanne ikivanha harjoituskasetti jonka pohjalta kuunneltii sointukierrot ja melodiat ja kappaleet on bändin sovittamia!
Mohla
04.05.2004 03:04:03

Joo. Nyt muistankin, että meidänkin piti saada tuo harjoituskasetti, muttei sitä ikinä tullu vaikka luvattiin.
Miten helvetissä sen "jos joku sanois mulle" (muistaakseni) biisin sanat muka sopii siihen johonkin toisen biisin (olikohan tyylin "heinää, saatana, heinää" tms.) melodiaan?!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)