Flash 18.02.2004 13:27:13 | |
---|
Huhujen mukaan herra olisi tulossa ensi kesän Euroopan rundilla ainakin Pietariin ja Göteborgiin esiintymään. Saas nähdä jääkö Suomi taas välistä.. Tähän ketjuun voi sitten postitella kaikki McCarneyn kiertuetta koskevat huhut & faktat mikäli saatte sellaisia tietoonne. Rock And Roll Can Never Die |
BluesKossi 18.02.2004 15:42:05 (muokattu 18.02.2004 15:43:43) | |
---|
Mä luin joskus alkuvuodesta jostain iltasanomista että saattas olla kesällä tulossa tänne, mutta siinä arvuuteltiin tosta olympiastadionin remontista ja mainittiin että onhan muuallakin suomessa stadioneita -> ratinaa ilmeisesti tarkotti. Jos taas käy niin että ukko esiintyy ruotsissa ja ryssässä, mutta ei suomessa niin en tiedä itkeä vaiko nauraa. ole kuningas - osta aurinkolasit |
kingdom 19.02.2004 19:59:38 | |
---|
Paul pitäis vielä nähdä. Sitten voisin kuolla onnellisena... You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
BluesKossi 19.02.2004 20:35:33 | |
---|
Paul pitäis vielä nähdä. Sitten voisin kuolla onnellisena... mä oon ihan samaa mieltä. Sen jälkeen voin poistua täältä hyvillä mielin. ole kuningas - osta aurinkolasit |
kingdom 24.02.2004 19:11:19 | |
---|
Tuli vaan mieleeni että serkkuni isä (joka sattuu myöskin olemaan englantilainen), oli kävellyt jollakin Englannin rautatieasemista ja häntä vastaan oli kävellyt Paul ja Linda McCartney. Oli kuulemma vanhana beatles-fanina hieman hämmästellyt. Mutta tosiaan Paul pitäisi Suomeen jollakin tapaa saada. Kuka käy kidnappaamassa? You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
BluesKossi 24.02.2004 19:20:00 | |
---|
Tuli vaan mieleeni että serkkuni isä (joka sattuu myöskin olemaan englantilainen), oli kävellyt jollakin Englannin rautatieasemista ja häntä vastaan oli kävellyt Paul ja Linda McCartney. Oli kuulemma vanhana beatles-fanina hieman hämmästellyt. Mutta tosiaan Paul pitäisi Suomeen jollakin tapaa saada. Kuka käy kidnappaamassa? Paul käyttää julkisesti esim bussia ja metroa koska on tehny niin lapsesta asti hän on kertonut. ole kuningas - osta aurinkolasit |
kingdom 24.02.2004 21:46:09 | |
---|
Paul käyttää julkisesti esim bussia ja metroa koska on tehny niin lapsesta asti hän on kertonut. Joo. Siis ei se sitä junassa liikkumista hämmästellyt vaan sitä että se oli Paul McCartney. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
BluesKossi 24.02.2004 22:29:48 | |
---|
Joo. Siis ei se sitä junassa liikkumista hämmästellyt vaan sitä että se oli Paul McCartney. juu juu, mä vaan sitä että mä "hämmästyn" lukiessani aikoinaan tosta julkisten käyttämisestä, en sillä että macca ois ylpiä vaan että miten se jaksaa kun on kaikkien tölvisteltävänä koko ajan. ole kuningas - osta aurinkolasit |
kingdom 25.02.2004 12:30:14 | |
---|
juu juu, mä vaan sitä että mä "hämmästyn" lukiessani aikoinaan tosta julkisten käyttämisestä, en sillä että macca ois ylpiä vaan että miten se jaksaa kun on kaikkien tölvisteltävänä koko ajan. No, pohjimmiltaan hän on vain poika Liverpoolista :) You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
kingdom 25.02.2004 12:30:50 | |
---|
Hmm. Onkos kellään sitten itse keikasta mitään tietoa? You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
Flash 26.02.2004 15:27:09 | |
---|
Rock And Roll Can Never Die |
L Angelo Misterioso 26.02.2004 18:43:58 | |
---|
Suomalaisten lähteiden mukaan Olympiastadion on varattu 16. kesäkuuta tähdelle 1960-luvulta. Jäämme odottelemaan. People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan |
BluesKossi 26.02.2004 23:47:36 | |
---|
Suomalaisten lähteiden mukaan Olympiastadion on varattu 16. kesäkuuta tähdelle 1960-luvulta. Jäämme odottelemaan. ooh!! mikä lähde? ole kuningas - osta aurinkolasit |
L Angelo Misterioso 27.02.2004 13:18:58 | |
---|
ooh!! mikä lähde? En viitsi paljastaa siltä varalta että kaveri on puhunut yli valtuuksiensa. People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan |
Flash 27.02.2004 13:59:14 | |
---|
Suomalaisten lähteiden mukaan Olympiastadion on varattu 16. kesäkuuta tähdelle 1960-luvulta. Jäämme odottelemaan. Tuo kertoo siitä, että neuvotteluita ainakin käydään tosissaan. Toivottavasti neuvottelut tuottavat hedelmää... Rock And Roll Can Never Die |
kingdom 27.02.2004 20:40:58 | |
---|
McCartney’s NEW “04 Summer” Stadium Tour Gets Macca Here, There And Somewhere’s He’s Never Been The wait for summer is over and so is the wait for the legions of PAUL McCARTNEY fans whose cities have NEVER played host to a night of history Macca-style. Set to kick-off on Tuesday, May 25th at Gijon’s El Molinon Stadium, Macca’s NEW, 13-city “04 Summer Tour” will be highlighted with 7 first-time performance visits as well as 5 concerts in cities that haven’t rocked with him since 1989’s “Get Back World Tour” or 1993’s “New World Tour”. “Touring really has been a lot of fun for us and the audiences have been great,” said McCartney. “So why stop now? I’m looking forward to playing and to visiting some new places.” The all-stadium “04 Summer Tour”, which will feature music from The Beat les, Wings and McCartney’s solo career, is currently set to play to nearly 700,000, which would bring to more then 3 million, who have seen McCartney since his return to the road in April 2002. Among many of the highlights of “04 Summer Tour” are sure to be Macca’s return to Russia, for a special performance in St. Petersburg’s Palace Square, as well as his first-time visits to Lisbon, Leipzig, Prague and Horsens before closing out the all-stadium tour with a special appearance at The Glastonbury Festival. In addition, Macca is looking forward to performances in Madrid, Gothenburg, Zurich, Oslo and Helsinki, cities that haven’t seen him in more then a decade. A return to Paris is also planned for Thursday, June 24th, where McCartney’s critically hailed “Back In The World” Tour began last March. 04 SUMMER TOUR DATE - CITY - VENUE Tuesday, May 25th - Gijon -Estadio El Molinon Friday, May 28th - Lisbon - Parque Bela Vista Sunday, May 30th - Madrid - Estadio de Madrid Wednesday, June 2nd - Zurich - Letzigrund Stadium Friday, June 4th - Leipzig -Leipzig Zentralstadion Sunday, June 6th - Prague - T-Mobile Park Tuesday, June 8th - Horsens Forum - Horsens Stadium Saturday, June 12th - Gothenburg - Ullevi Stadium Monday, June 14th - Oslo - Valle Hovin Stadion Thurday, June 17th - Helsinki - Olympiastadion Sunday, June 20th - St. Petersburg - Palace Square Thursday, June 24th - Paris - Stade de France Saturday, June 26th - Glastonbury - Worthy Farm Pilton You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
kingdom 27.02.2004 20:41:16 | |
---|
Tommonen iskeyty juuri sähköpostiin!!! KYLLÄ!!! VIIMEIN! You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
Notefix 27.02.2004 20:49:46 | |
---|
Tommonen iskeyty juuri sähköpostiin!!! KYLLÄ!!! VIIMEIN! No vidu! Tuohan pitää nähdä! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
BluesKossi 27.02.2004 21:30:12 | |
---|
Jee jee jee jee!!! Ei oo ikinä ollu näin upee olo!!!! :) :) :) ole kuningas - osta aurinkolasit |
L Angelo Misterioso 27.02.2004 22:14:16 | |
---|
No niin, nythän se sitten on virallista! Tätä keikkaa ei voi jättää väliin. People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan |