JuliusUK 12.06.2004 12:54:25 | |
---|
NOnniiinnn.. sauna open air oli kyl pirun kova!! Paras oli kyl bodomin pojat ! Keikoilta kyllä huomaa et Children of Bodom on kyl punkbändi eikä mikää Death/black/hölömölö-metal :D jos bändi pitää "kategorisoida" niin mun mielestä bändit pitäis kategorisoida niitten asenteen/keikkameiningin mukaan, ei sen perusteella miltä levy kuullostaa ekan kuuntelun jälkeen. Noh, mutta asiaan. Otin 125 mb edestä kuvia/videota sieltä, joista valitettavan iso osa on aika surkeita. Huomasin myös että monet muut kuvas siellä, ja nyt haluaisin saada kokoon niin paljon kuvamateriaalia, eli jos joku teistä tämän threadin lukijoista oli siellä kameran kanssa, olisin TODELLA kiitollinen jos haluaisitte lähettää näitä kuvia minulle myös, esim. msn messengerin kautta (meili julius_uu@hotmail.com). Saisitte tietysti myös minun kuvia "vaihtokauppana" itsellenne jos haluatte. Ostetaan ESP/LTD KH-202!!! lähetä pikaviestiä tai mailaa (maili mieluiten) jos myyt! |
MV 12.06.2004 13:07:24 | |
---|
NOnniiinnn.. sauna open air oli kyl pirun kova!! Paras oli kyl bodomin pojat ! Keikoilta kyllä huomaa et Children of Bodom on kyl punkbändi eikä mikää Death/black/hölömölö-metal :D jos bändi pitää "kategorisoida" niin mun mielestä bändit pitäis kategorisoida niitten asenteen/keikkameiningin mukaan, ei sen perusteella miltä levy kuullostaa ekan kuuntelun jälkeen. Noh, mutta asiaan. Otin 125 mb edestä kuvia/videota sieltä, joista valitettavan iso osa on aika surkeita. Huomasin myös että monet muut kuvas siellä, ja nyt haluaisin saada kokoon niin paljon kuvamateriaalia, eli jos joku teistä tämän threadin lukijoista oli siellä kameran kanssa, olisin TODELLA kiitollinen jos haluaisitte lähettää näitä kuvia minulle myös, esim. msn messengerin kautta (meili julius_uu@hotmail.com). Saisitte tietysti myös minun kuvia "vaihtokauppana" itsellenne jos haluatte. Ite en kyllä ollut paikalla mutta kuvat kiinnostais jos haluut pistää? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
JuliusUK 12.06.2004 13:08:20 | |
---|
Ite en kyllä ollut paikalla mutta kuvat kiinnostais jos haluut pistää? No mihin mä ne sulle pistän? Ostetaan ESP/LTD KH-202!!! lähetä pikaviestiä tai mailaa (maili mieluiten) jos myyt! |
MV 12.06.2004 13:36:43 | |
---|
No mihin mä ne sulle pistän? Mun meseosote on skebaa@hotmail.com. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Leper Messiah 12.06.2004 20:53:23 | |
---|
minulla on kuvia ja lisäsin sinyut luetteloon msn messengerissä kuvista mulla on lähinnä bodomia, muutama diablo ja nightwish |
MV 13.06.2004 00:39:30 | |
---|
minulla on kuvia ja lisäsin sinyut luetteloon msn messengerissä kuvista mulla on lähinnä bodomia, muutama diablo ja nightwish Rölli? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Moratoria 13.06.2004 02:49:43 | |
---|
Laittakaapa nettiin. |
JuliusUK 13.06.2004 11:27:14 | |
---|
Laittakaapa nettiin. No ongelmahan siinä on että niitä mun kuvia on 125 mb, eikä mistään meinaa saada ilmaseks noin paljon tilaa Ostetaan ESP/LTD KH-202!!! lähetä pikaviestiä tai mailaa (maili mieluiten) jos myyt! |
Leper Messiah 13.06.2004 11:38:44 | |
---|
Rölli? mitä? en ymmärrä |
MV 13.06.2004 13:51:49 | |
---|
mitä? en ymmärrä niin mulla näyttää olevan just onlinetilassa rölli. Ootko sä? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
MV 13.06.2004 13:52:54 | |
---|
mitä? en ymmärrä Eiku ei mitään. Unohda koko paska. Yks toinen kaveri on vaihtanu nimee..... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jackson Dinky 14.06.2004 11:39:34 | |
---|
jacksondinky@hotmail.com messengerissä voipi pistää muutaman laiho tilutus kuvan jos joutaa :) Jau jau! |
Halenism 15.06.2004 09:57:43 | |
---|
Koittakaapas nyt saada niitä kuvia nettiin! Etenkin bodomista.. Pah... |
Keppis 15.06.2004 12:14:22 | |
---|
No ongelmahan siinä on että niitä mun kuvia on 125 mb, eikä mistään meinaa saada ilmaseks noin paljon tilaa Tee 2 tunnusta vaikka www.freewebs.com :iin Tilutus on sairasta. |