Aihe: Mikä oli Slipknotin settilista?
1
Jaska
01.06.2004 21:49:27
En löytänyt netistä, tai olen sokea.

enivei, äänentoisto tuli niin paskasti sinne yläkatsomoihin (ja kadun syvästi etten tilannut lippua aikasemmin) että kahdesta ekasta bändistä ei saanut mitään selvää.

varsinkin kiinnostaa se piisi missä herrat perkussionistit soittivat marssisnareja, eli mikä mahto olla nimi?
jee
kingdom
02.06.2004 12:22:09
varsinkin kiinnostaa se piisi missä herrat perkussionistit soittivat marssisnareja, eli mikä mahto olla nimi?

Oli muuten vaikuttavan näköistä.

Ja tämä ei auttanu millään tavalla...
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
MV
02.06.2004 15:36:51
En löytänyt netistä, tai olen sokea.

enivei, äänentoisto tuli niin paskasti sinne yläkatsomoihin (ja kadun syvästi etten tilannut lippua aikasemmin) että kahdesta ekasta bändistä ei saanut mitään selvää.

jos ne kannettavat rummut oli noita marssisnareja niin sitten se biisi oli The blister exists
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
-Mickill-
02.06.2004 16:00:14
Tuolla heawymiesten osastossa oli joku laittanut että tällänen setti:

(sic)/The Blister Exists/Eyeless/Duality/Disasterpiece/Purity/Pulse of the Maggots/Spit it Out/Wait and Bleed/People=Shit/Surfacing
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)