J.Hollström 07.05.2005 21:26:10 | |
---|
Eilen oli Graham Bonnet Tampereen Pakkahuoneella. Olipahan muuten hieno keikka, vaikka Bonnet valitteli jetläkkiä ja äänen huonoa kuntoa. Eipä paljon ensimmäisen biisin jälkeen ollut sanomista, vaan 58-vuotias kaveri pisteli tulemaan todella komeasti. Samoin paikallinen taustabändi hoiteli homman erittäin mallikkaasti. Biisilistassa oli mm. Rainbown, MSG:n, Alcatrazzin ja Bonnetin omaa soolomateriaalia. Kännykällä räpsittyjä kuvia täällä: http://juki.1g.fi/kuvat/Bonnet/ |
Bunteri Banderos 08.05.2005 01:33:13 | |
---|
On sekin aika papan näkönen nykyään villapaitansa ja lasiensa kanssa YNKKÄ ON KUNKKU |
Silvio Dante 09.05.2005 21:07:32 | |
---|
Biisilistassa oli mm. Rainbown, MSG:n, Alcatrazzin ja Bonnetin omaa soolomateriaalia. Biisilista? Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
J.Hollström 09.05.2005 23:11:36 | |
---|
Biisilista? Olin niin tunnelmissa (=hönössä) etten muista kaikkee. Mutta ainakin nämä tuli: - Eyes Of The World (Rainbow / Down The Earth) - God Blessed Video (Alcatrazz / Disturbing The Peace) - Since You've Been Gone (Rainbow / Down The Earth) - All Night Long (Rainbow / Down The Earth) - Desert Song (MSG /Assault Attack) - Stargazer (Rainbow / Rising) - Bad Girl (Soolo?) - Night Games (Soolo) - Lost In Hollywood (Rainbow / Down The Earth) - Love's No Friend (Rainbow / Down The Earth) ja paljon muita hienouksia. Pari keikkaa taitaa olla vielä Suomessa. Kandee tsekata jos sattuu paikkakunnalle. |
biibob 09.05.2005 23:55:27 | |
---|
Olin niin tunnelmissa (=hönössä) etten muista kaikkee. Mutta ainakin nämä tuli: - Eyes Of The World (Rainbow / Down The Earth) - God Blessed Video (Alcatrazz / Disturbing The Peace) - Since You've Been Gone (Rainbow / Down The Earth) - All Night Long (Rainbow / Down The Earth) - Desert Song (MSG /Assault Attack) - Stargazer (Rainbow / Rising) - Bad Girl (Soolo?) - Night Games (Soolo) - Lost In Hollywood (Rainbow / Down The Earth) - Love's No Friend (Rainbow / Down The Earth) ja paljon muita hienouksia. Pari keikkaa taitaa olla vielä Suomessa. Kandee tsekata jos sattuu paikkakunnalle. Kyllähän herra näköjään rainboutakin vielä aika paljon soittaa. Tosin miksei laulaisi, kun sattui laulajana olemaan yhdellä ko. bändin levyllä. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Black Star 10.05.2005 16:23:43 | |
---|
Helvetin helvetti kun tätä ikää ei karttunut tarpeeksi että tuonne tavastialle voisi hiippailla. taitaa melkeinpä kaikki olla k-18 häppinenkejä. Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
sirdickyj 10.05.2005 21:51:57 | |
---|
- God Blessed Video (Alcatrazz / Disturbing The Peace) - Stargazer (Rainbow / Rising) Nämä hiukan epäilyttää, toinen soiton ja toinen laulun takia. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
J.Hollström 11.05.2005 09:09:40 | |
---|
Nämä hiukan epäilyttää, toinen soiton ja toinen laulun takia. Joo, arvelen että sen Vain kitarahomman ja Dion laulun takia? Molemmat oli minun mielestä hyvin klaarattu. Ei tosin niin hyvin mitä Hietasen Penan rock -veto olis ollu ;o) No ei vainaskaan, mutta itselläni ainakin alkoi nyrkki takomaan ilmaan kun toi Stargazer rumpufilli kajahti ilmoille, ja sen jälkeen olin myyty. Omasta mielestäni Bonnet on aina ollut hemmetin kova laulaja (jotkut pitävät häntä jopa Rainbown parhaana laulajana, esim. Final Vinyl levyn liveversoiden perusteella), eikä ikä ole paljoa miestä lannistanut. Dioa en ole livenä päässyt kokemaan, mutta huhu kertoo kääpiön olevan edelleen kovassa iskussa. Kesällä taitaa tulla Tampereelle hänkin Sauna Open Air Metal Festivaaleille. |
sirdickyj 11.05.2005 10:57:15 (muokattu 11.05.2005 10:57:42) | |
---|
Joo, arvelen että sen Vain kitarahomman ja Dion laulun takia? Molemmat oli minun mielestä hyvin klaarattu. Ei tosin niin hyvin mitä Hietasen Penan rock -veto olis ollu ;o) No ei vainaskaan, mutta itselläni ainakin alkoi nyrkki takomaan ilmaan kun toi Stargazer rumpufilli kajahti ilmoille, ja sen jälkeen olin myyty. Nämä ne juuri minua epäilytti, P.Hietanen olisi toki klaarannut homman tosta vaan. Onneks muuten se sen Hietanen on rock-klassikko julkaistaan DVD:nä, ostan sen yhelle frendille kostoks kun se kiusas mua pienenä. Sitten olemme tasoissa.. Se Alcatrazz muuten oli ihan paska bändi, mulloli yks livepätkä, jossa oli Vai mukana, ja se oli ehkä korneinta touhua ikinä. Myös Graham Ponnekaasu oli naurettava, eikä siinä kylläkään laulanut kovin hyvin, syy näytti olevan se, että biisit meni tolkuttoman korkealta tarkoituksella, ja eihän tuo sitten sinne asti päässyt. Omaan äänialaansa sopivat biisit veti hienosti. Dio on kuningas, nyt ja aina. Tod.näk. ei osaisi laulaa huonosti, vaikka yrittäisi. Tai ainakaan väärin, huonosti onkin sitten jo makuasia. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
biibob 11.05.2005 20:47:17 | |
---|
Minun mielestäni bonnet on todella hyvä laulaja. Ja jotenkin tuntuu että herran laulutekniikka on opeteltu jossain opistossa. Livenä herra tosin vetää kappaleet ääni äänelleen niinkuin hän on ne levyllekkin laulanut, joten se jotenkin lannistaa tunnelmaa. Itse en ole livenä nähnyt, mutta mitä olen viedeoita katsonut. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Silvio Dante 11.05.2005 22:05:55 (muokattu 11.05.2005 22:11:49) | |
---|
Nämä ne juuri minua epäilytti, P.Hietanen olisi toki klaarannut homman tosta vaan. Onneks muuten se sen Hietanen on rock-klassikko julkaistaan DVD:nä, ostan sen yhelle frendille kostoks kun se kiusas mua pienenä. Sitten olemme tasoissa... Siinä tapauksessa sä tulet saamaan tuota DVD-julkaisua kaksin kappalein. Mutta tuosta Bonnetista vielä sen verran että kun ukko malttaa olla "karjumatta" niin hyvinhän se laulaa. Sama juttu erään G. Hughesin kanssa, sillä ongelmana on äärimmäinen kiljuminen. Tyyppiesimerkkinä Bonnetin karjumisesta on Blackthorne niminen projekti 90-luvun alusta (jossa oli mukana mm. Bob Kulick, Frankie Banali, Chuck Wright ja Jimmy Waldo) kun vetävät heviä. Perkele, se on ihme että ei Bonnetilta lentäny keuhkot pihalle tuossa sessiossa. Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
Flash 16.05.2005 09:16:52 | |
---|
Samoin paikallinen taustabändi hoiteli homman erittäin mallikkaasti. Kaikkia soittajia en kuvien perusteella tunnistanut, mutta ainakin Yön kitaristi ja basisti näyttivät olevan mukana. Se basistihan on vanhoja hevimiehiä ja hyvä laulaja, joten oli varmasti hyvä valinta taustabändiin. There Is A Light That Never Goes Out |
sirdickyj 16.05.2005 10:59:25 | |
---|
Kaikkia soittajia en kuvien perusteella tunnistanut, mutta ainakin Yön kitaristi ja basisti näyttivät olevan mukana. Se basistihan on vanhoja hevimiehiä ja hyvä laulaja, joten oli varmasti hyvä valinta taustabändiin. Lacu ja Pate Hanoi Rocksista myös kehissä, kukahan se toinen kitaristi oli, olikohan se Bonnettin mukana? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
-ez- 16.05.2005 12:57:37 | |
---|
Lacu ja Pate Hanoi Rocksista myös kehissä, kukahan se toinen kitaristi oli, olikohan se Bonnettin mukana? Se kitaristi oli Lamppari, soittaa Lacun kanssa Technical Justice -nimisessä virityksessä ja aiemmin ollut mm. Mike Monroen soolobändissä kitaristina. Eli ei tullut Bonnettin mukana. Rakkaudesta painaviin puulaatikoihin
(Äijä don't get it) |
Silkki 16.05.2005 19:33:28 | |
---|
Pari keikkaa taitaa olla vielä Suomessa. Kandee tsekata jos sattuu paikkakunnalle. Onko näistä tietoa... Millon? Missä? Onko jo mennyt? Olisi nimittäin kovin hienoa nähdä Bonnet livenä. Itse tykkään tosi paljon miehen töistä niin Rainbowssa (vaikka Down the Earth ihan bändin parasta antia olekkaan), sekä myös soolopläjäyksistäkin... Ken tietää ja Alan ymmärtää |