trashed_finland 01.05.2005 18:21:01 | |
---|
Eilen olin Mokomaa ja Stam1naa kattomassa, oli perkeleellistä menoa, ja kun eka biisi lähti käyntiin meni kaksi sekuntia niin joku muija yrjös mun ja kaverin päälle, eli terveisiä vaan :D Muita muusikoiden.nettiläisiä paikalla? Jano absoluuttiseen, ehkä juuri se on hienointa meissä ihmisissä (Mika Waltari "Surun ja ilon kaupunki") |
LNA 02.05.2005 13:54:34 | |
---|
It wasn't me. I have an alibi. Uudessa omakuvassani suuni on suurempi kuin Julia Robertsilla koskaan. Tsekidaut. Bella Italia #9 |
Baka 02.05.2005 17:30:31 (muokattu 02.05.2005 17:31:56) | |
---|
Mie olin paikan päällä... Loistavat vedot Mokomalta ja Stam1nalta... Viikatteen keikka menikin sitten itseään kootessa Mokoman jäljiltä.. E: typo Emmää vaan tiärä miten se simmottis.. |
Wasbesp 02.05.2005 21:48:18 | |
---|
Mitäs biisejä Stam1na veti? Ja miten toimi? Mielipiteitä! Onks kaikki Alexit laihoja? |
Väinämöinen 03.05.2005 15:18:36 | |
---|
Olin paikalla. Seurasin kaikki kolme keikkaa, sillä Stam1na, Mokoma ja Viikate ovat suurimpia suomalaisia suosikkejani. Tässä bändien biisilistat (yksikään ei mene oikeassa järjestyksessä, mutta Mokoman lienee kaikkein lähimpänä) Mitäs biisejä Stam1na veti? Stam1na: Paha arkkitehti Sananen lihasta Erilaisen rakkauden todistaja Koe murha! Tuomittu, syyllinen Peto rakasti sinua Koirapoika Väkivaltakunta Ristiriita Kaikki kääntyy vielä parhain päin Kadonneet kolme sanaa Ja miten toimi? Mielipiteitä! No hyvinhän se toimi. Sinänsä erikoista, että Stam1na soitti nimikkolevynsä kaikki kappaleet vain eri järjestyksessä, mutta kun biisit ovat hyviä, niin mikäpä ettei. Mokoma: Uusi Aatami, uusi Eeva Mene ja tiedä Kasvot kohti itää Kiellän itseni Minä elän! Silmäterä Pahaa verta Vade retro, Satana! Sudet ihmisten vaatteissa Haudan takaa Väsynyt Atlas Hiljaisuuden julistaja Takatalvi Punainen kukko Edellisestä Mokoman keikastani on aivan liian kauan aikaa. Todella hyvältä tuntui kuulla reipasta trashia pitkästä aikaa. Etenkin Sudet ihmisten vaatteissa sekä Uusi Aatami, uusi Eeva olivat korvan mukaista kuultavaa. Uusi veto Pahaa verta taitaa olla Mokoman (omista biiseistä) raskain kappale tähän mennessä. Viikate: Haaskalinnut saalistaa (levyltä) Routaisten peltojen pehtoorit Unholan urut Pohjoista viljaa Kaunis kotkan käsi Kuolleen miehen kupletti Viattomien lasten päivä Ajastaika Ajakaa! Köysistä parhain Vesi jota pelkäät Tie Leimu Yönseutu Ei ole ketään kelle soittaa Nämä herrasmiehet Vaarallista He eivät hengitä Parhautta. Ei täydellisyyttä siksi, että Nuori mies nimetön puuttui listalta. Mykkä kissa on mauton. |
KanZuu 04.05.2005 18:32:44 | |
---|
Minäkin olin siellä ja oli kovaa paahtoa Stam1na ja Mokoma kumpikin, pitit synty nopeasti! Vaikkakin Mokomassa tuntui ehkä porukat väsyneen jo vähän Stam1nan jälkeen. Ittelläni kävi niin huonosti, etten ollut tajunnut syödä mitään (paitsi tippaleipää) kolmen jälkeen ja Stam1nan puolivälissä meni sitten kokonaan voimat vaikka olisin halunnut riehua! Mokoman jälkeen lähdin sitten tyytyväisessä porukassa Kamppiin johonkin kebab paikkaan syömään pitsaa, erinomainen vappu! |
Helvetinpartaterä 05.05.2005 18:54:15 | |
---|
Olin se Black Sabbath-paitainen ruma poika.Tietysti suurimman osan ajasta olin ilman paitaa. ;) Piti sitten ottaa ennen keikkaa astetta pahempi nousuhumala,niin ei meinannu pitissä pystyssä pysyä.Oli kyllä perkleen hyvä keikka kaikilta. Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
JellonaII 11.05.2005 13:09:06 | |
---|
Olin keikalla juu. Ja meno oli mitä mahtavinta. Kaikki suomalaiset suosikkini samalla keikalla. Ei voinut olla jäämättä pois. Mokoman jälkeen olinkin sitten aika kuollut. Viikatekkin veti oikein hienon keikan vaikka vähän siivoojan osaa vetikin. Kaikki seuraavallekkin keikalle! |