Aihe: Rotuaari Piknik Oulussa
1
meitu
13.07.2005 15:00:45

Onko kukaan menossa? Itse oon ekaa kertaa menossa vaikka tämä tapahtumahan on jo muistaakseni 6 vuotta vanha. Tänään siis lavalla Kauko Röyhkä, Apulanta ja Ismo Alanko säätiö.
Oon menossa tänään ja perjantaina, jolloin ois Happoradio, Egotrippi ja Maija Vilkkumaa.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
aivokuolio
13.07.2005 19:00:04
En ole kyllä menossa, käytän nuokin rahat Qstockiin.

Oulun yöt kupsahti jo viime kesänä, saas nähä kuinka kauan Piknik jaksaa jatkaa.
mustan huoneen testi.
Juugeli
14.07.2005 05:20:36
Perjantaina olis tarkoitus mennä, jos saa säädettyä hommat kuntoon tässä. Vilkkumaan takia, muut ei kiinnosta.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Juntunen
14.07.2005 10:36:12

Kuuntelin eilen Apulannalta pari biisiä lavan takana. En siis alueen sisällä. NGO:n terassille ei ihan kuulunut piru vie.
Tsekkaa biisi. Tsekkaa toinen. | www.dianband.net
heska
14.07.2005 12:02:28 (muokattu 14.07.2005 12:03:35)

Kävin paikalla. Ismo veti hittejä. Röyhkä rokkas. Apiksen ajan istuin Hemingwaysissa evakossa. En mene muina päivinä.. turkeleen Jean S:ää jaksa katsella.
Musiikki on paras asia, jota voi tehdä ilman housuja.
meitu
14.07.2005 13:09:44

Bändit veti eilen hienosti, lukuunottamatta Apulantaa, joka vuosi vuodelta tuntuu laskevan biisien tempoja livenä esitettäessä. Menee tylsäksi. Silloin 1997 oli mahtavaa kun poistuisitko mun elämästänikin vedettiin vielä tuplatempolla albumiin verrattuna. No joo.. Myös Sipen rumpalointi ihmetyttää, ennenhän se paiskoi rumpuja kuin mielipuoli, nykyisin vain hissuttelee ja löy crashejäkin kuin höyhenillä..

Yleisö oli huomattavasti vanhempaa kuin rokkifestareilla yleensä (siis ei vain 18-20-vuotiaita, vaan myös todella paljon 30-50-vuotiaita). Vituttaa kun "aikuiset" aina vikisee että nyky nuoret sikailee niin paljon. Olen kiertänyt festareita ja muita "nuorisotapahtumia" jo vuosia enkä ikinä ole nähnyt samanlaista ördäystä kuin eilen rotuaarilla. Satuin näkemään esim. kaksi tappelua Amarillon terassilla vierestä jossa meni säpäleiksi muutama tuoppi, pöytä ja varmaan jokunen nenäluukin. Sain myös lentävää kaljaa päälleni muutamaan otteeseen. Ihme hommaa, ikävä on rauhallisille festareille kuten Ilosaareen ja Qstockiin. Vaan ei pidä mussuttaa, iteppähän sinne menin :D
meitu
14.07.2005 13:10:46 (muokattu 14.07.2005 13:13:04)

edit. hups, tuli kahdesti sama juttu.
Juugeli
14.07.2005 18:18:51
Perjantaina olis tarkoitus mennä, jos saa säädettyä hommat kuntoon tässä. Vilkkumaan takia, muut ei kiinnosta.

No eipäs saatu säädettyä. Yöpaikkaa ei tiedossa, joten kotiin jään.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)