suolintu 01.08.2005 11:16:56 (muokattu 01.08.2005 11:22:43) | |
---|
Mitäs tykkäsitte?? Ainoa asia joka jäi minua harmittamaan oli kylähullujen keikan yllättävä peruminen. Ajattara, stam1na, mokoma ja peer gunt veti parhaat keikat. |
*Aleksi* 01.08.2005 11:57:47 | |
---|
Mitäs tykkäsitte?? Ainoa asia joka jäi minua harmittamaan oli kylähullujen keikan yllättävä peruminen. Ajattara, stam1na, mokoma ja peer gunt veti parhaat keikat. Ite olin joka päivä siellä ja eka päivä oli paras (Mokoma, Stam1na, Ajattara, Turmion Kätilöt). Ite odotin kovasti kylähulluja mut sit saatana tulee se yks lavalle ja sanoo et ne peru. PRKL! No kolmas päivä oli tylsä! .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
midprice 01.08.2005 13:43:34 | |
---|
Ite odotin kovasti kylähulluja mut sit saatana tulee se yks lavalle ja sanoo et ne peru. PRKL! Edellisviikonloppuna Jörisrockissa kuulin, että Lilman olis särkeny kätensä jotenkin ja toipilaana soitti kuulemma Jöriksessäkin. Eipä tuo käsivamma näyttäny haittaavan Hateframen kannujen takana. Ja stam1na paranee vaan keikka keikalta. Mikä into sillä teknikolorin jimi puupallolla oli sunnuntaina hokea sitä staminaa? "jee kuopio, onko hyvä stamina!!, nyt vähän lisää staminaa, jne jne" piilomainontaako? Ärsytti vaan lähinnä. |
Mimi 01.08.2005 22:24:58 (muokattu 01.08.2005 22:26:43) | |
---|
Olin perjantain ja lauantain tuolla festareilla. En viitsinyt enää sunnuntaina tulla, kun ei pahemmin yö ja teknikolor kiinnosta. Perjantai oli ehdottomasti paras (ajattaraa ja staminaa meni kyllä hankintaan, kauppaankauppaan), lauantaina ei kiinnostanut juuri muut kuin Kylähullut (ja sekin peruttu), jossainmäärin Apulanta, CMX ja Disco Ensemble. Noistakaan ei sitten tullut katsotuksi kuin Apulanta kokonaan. Vähän jäi kyllä harmittamaan, kun Deathchain ja Finntroll olis ollu Henkassa jatkoklubilla sitte eilisiltana, mutta sain tietää vähän liian myöhään, enkä sitte viitsinyt jäädä, kun ei kukaan olis lähteny kaveriksi. Oliko kukaan tuolla? Edit: On muuten tullut kylähullujen kotisivuille "pikkusen" palautetta tuosta perutusta keikasta... kävin eilen kattomassa, nyt on tullu varmaan lisääkin. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
basistivol666 01.08.2005 23:18:53 (muokattu 01.08.2005 23:27:31) | |
---|
järjestelyt kusi, tarjonta bändien osalta hyvä "Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä"
-J. Hyrkäs- |
*Aleksi* 03.08.2005 21:21:08 | |
---|
Mikä into sillä teknikolorin jimi puupallolla oli sunnuntaina hokea sitä staminaa? "jee kuopio, onko hyvä stamina!!, nyt vähän lisää staminaa, jne jne" piilomainontaako? Ärsytti vaan lähinnä. Kieltämättä se alko vituttamaan.
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |