Cathi777 14.08.2005 12:04:51 | |
---|
No minkälaisia tunnelmia jäi porukalle näistä pippaloista. Itse olin ensimmäistä, ja varmaankin viimeistä kertaa siellä. Itse, kun en varsinaisesti mitään konemusiikikin suurkuluttajia ole niin moni asia ärsytti. Järjestelyt ontuivat. Aivan uskomattoman ahdasta joka paikassa. Sitten, kun siellä oli sellainen bändi, jonka olisi halunnut nähdä ( Mouse on Mars ) niin se oli tungettu sellaiseen todella pieneen tilaan, että eihän siellä kyennyt olemaan saatika, että olisi edes mahtunut sisään. Mikähän idea siinäkin oli ollut. Uskomattoman huono ilman vaihto, että koko ajan oli sellainen olo, että lähtee taju. Mutta se asia mikä yllätti eniten oli soundien huonous. Luulisi, että konepuolella tää osataan tehdä eikä soundit ole kuin ala-asteen diskossa, mutta niin ne vaan oli. Bassot aivan liian lujalla, ja soundit meni aivan puuroksi. Uskomattoman amatöömäistä meininkiä tuollainen. että ei osata bassoa miksata niin, että se soundais hyvälle ja raikkaalle. Tapahtumassa on ainesta, mutta jotenkin vähän sellainen väliinputoaja oli myös noiden artistien osalta. Puitteet on periaatteessa hienot, mutta käytännössä paljon heikommat. Mutta tunnelma oli ainakin Roisin Murphyn keikalla hieno, että siitä ainakin pisteet. Mut ei tee mieli kyllä toista kerta tuonne palata ellei tule jotain todella kovaa tyyliin Depeche Mode tai Kraftwerk. Only pop music can break my heart... |
Järvihirviö 15.08.2005 11:40:30 | |
---|
Mitäs tähän lisäämään, kun näemmä olet tiivistänyt kaiken "oleellisen". |
Cathi777 15.08.2005 12:08:35 | |
---|
Mitäs tähän lisäämään, kun näemmä olet tiivistänyt kaiken "oleellisen". Niin tai sitten kukaan tällä ei kehtaa myöntää, että olisi kyseisillä kekkereilä ollut. Only pop music can break my heart... |
Rattata 15.08.2005 13:49:50 | |
---|
Tarkoitus oli lähteä, mutta kaveri oli lauantaina sen verta kovassa krapulassa ettei siitä ollu lähtijäks. Damn. THV-klubi #8 |
Järvihirviö 16.08.2005 00:34:34 | |
---|
Niin tai sitten kukaan tällä ei kehtaa myöntää, että olisi kyseisillä kekkereilä ollut. Ja miksi ei kehtaisi? Vain siksi, että olet löytänyt taas yhden asian, mistä sopii nillittää? Jos konemusiikki ei alunperinkään ole sun juttu, niin miksi mennä ärsyyntymään tuollaiseen tapahtumaan ja sen jälkeen kirjoittaa vielä niin kaikenkattava yleisarvostelu? En minäkään käy ummikkona goottikemuissa, jos sinne uskaltaisin. |
Cathi777 16.08.2005 10:22:18 | |
---|
Ja miksi ei kehtaisi? Vain siksi, että olet löytänyt taas yhden asian, mistä sopii nillittää? Jos konemusiikki ei alunperinkään ole sun juttu, niin miksi mennä ärsyyntymään tuollaiseen tapahtumaan ja sen jälkeen kirjoittaa vielä niin kaikenkattava yleisarvostelu? En minäkään käy ummikkona goottikemuissa, jos sinne uskaltaisin. Ja jos sua niin hirveästi häiritsee se, että mä kritisoin jotain tapahtumaa, niin ei se sulta ole mitenkään pois. Mun mielestä toi tapahtuma ei vain niin kovin kaksisesti toiminut. Ja mikset voisi mennä goottikemuihin, vaikka se ei sun musaa olisikaan? Jos on noin kapeakatseinen niin eihän sille mitään mahda. Enpä kyllä itsekään koskaan ole goottikemuissa käynyt, mutta joskus vois vaikka mennäkin. Kyllä tuollaiset aina avartaa. Ja konemusiikissa on paljon hienoja juttuja, ja bändejä eikä tässä siitä ollutkaan kysymys. Ja sä jaksat aina kanssa valittaa muiden sanomisista. Ihme tyyppi oot. Only pop music can break my heart... |
Järvihirviö 16.08.2005 11:18:01 | |
---|
Ja jos sua niin hirveästi häiritsee se, että mä kritisoin jotain tapahtumaa, niin ei se sulta ole mitenkään pois. Mun mielestä toi tapahtuma ei vain niin kovin kaksisesti toiminut. Ja mikset voisi mennä goottikemuihin, vaikka se ei sun musaa olisikaan? Jos on noin kapeakatseinen niin eihän sille mitään mahda. Enpä kyllä itsekään koskaan ole goottikemuissa käynyt, mutta joskus vois vaikka mennäkin. Kyllä tuollaiset aina avartaa. Ja konemusiikissa on paljon hienoja juttuja, ja bändejä eikä tässä siitä ollutkaan kysymys. Jepulis, pahoittelut. Oma moka. Iltavitutukselta en osannut lukea oikein sun viestiä. |
voltasparta 16.08.2005 16:52:37 | |
---|
päläläläpäpk,äldfösjgd Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |