Aihe: YUP, Kotiteollisuus & Brüssel Kaupallinen Club Teatrialle 8.10.!
1
STT
12.08.2005 03:02:29 (muokattu 12.08.2005 03:03:18)

Eli otsikon mukainen kattaus on luvassa Oulussa lauantaina 8.10.2005. Tietoa siitä, onko tapahtuma K-18, minulla ei ole. Jos iltama toteutettaisiin Lutakon tai Nosturin malliin siten, että myös alaikäisillä olisi mahdollisuus tulla paikalle, tapahtuma saattaisi hyvinkin myydä loppuun. Edellisenä perjantaina (7.10.) YUP & Brüssel Kaupallinen ovat keikalla Rovaniemen Cafe Tivolissa, eli hieno homma että pohjoisessa on tarjolla hyviä bändejä hyvissä keikkapaikoissa kerrankin.

Mitä tuumivat muut aiheesta?
meitu
12.08.2005 06:25:52

Mikä on tämän jutun lähde kun en itse löytänyt netistä infoa tuosta? Ainakin tähän asti Teatrian keikat on olleet k-18..

Mahtava kattaus kyllä jos tuo on totta, pakko mennä Teatrialle.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
STT
12.08.2005 16:57:16

Aiheen lähde on YUP:n virallinen nettisivu (www.yup.ms) sekä YUP:n ja Kotiteollisuuden ohjelmatoimisto
(www.dexviihde.fi) sekä Brüssel Kaupallisen nettisivusto. Sekä olen tuosta jo YUP:n ukoilta kuullut keväästä saakka suunnitelmia, heti siitä saakka kun YUP:n 45 Specialin keväinen keikka peruuntui.

Eihän tuolta Teatrian nettisivuilta koskaan löydä mitään ajantasalla olevaa informaatiota mistään. On kuulemma ainakin se Rasmuksen lokakuinen Teatria-keikka sallittu myös alaikäisille, joten ei liene mahdotonta että myös tämä YUP/Kotiteollisuus/Brüssel -iltama olisi -s-.
meitu
12.08.2005 18:10:22

Okei, hieno juttu jos tämä toteutuu. Näyttihän se info tuolla sivuilla olevan, pitäis muistaa aina reloadata välillä kun katselee sivuja niin tiuhaan :D
Ne jotka soittaa, ne tietää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)