Chunga 09.08.2005 07:56:01 | |
---|
Onko ketään paikalla? YUP:tä en ole itse pitkään aikaan nähnyt ja kuhakin uransa ensimmäistä kertaa tavastialla. potentiaalia hienoksi keikaksi ainakin on. "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
DT 09.08.2005 14:12:18 | |
---|
Lippu on lompakossa. "Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
meitu 09.08.2005 16:22:56 | |
---|
Tahtoisin mutta minkäs teet ku asun pohjoisessa.. Laittakaahan settilistaa ja tunnelmia keikan jälkeen! Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Todenpuhuja 12.08.2005 13:53:37 | |
---|
Tarkoitus olisi tuonne kyllä raahautua, kun nyt pääsi kerrankin armeijasta lomille. Pitää vaan liput vielä hommata, jos saisi vaikka suhteilla. :P |
Chunga 12.08.2005 14:02:33 | |
---|
eiköhän ovelta lippu lohkea.. tuskin tuo nyt niin hyvin myy.. "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
meitu 15.08.2005 16:04:38 | |
---|
Noni ihmiset, keikkaraporttia! Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Pelsi 15.08.2005 22:43:07 | |
---|
Noni ihmiset, keikkaraporttia! Ja settilistaa! Itse olen perjantaina menossa Puoskareita katsomaan, joten olisi kiva tietää, mitä pitää tehokuuntelussa Keppijumpan lisäksi. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Planetist 16.08.2005 18:04:27 | |
---|
Ja settilistaa! Itse olen perjantaina menossa Puoskareita katsomaan, joten olisi kiva tietää, mitä pitää tehokuuntelussa Keppijumpan lisäksi. Jaahas, siellähän minäkin tulen olemaan. |
Skebaholikko 16.08.2005 19:00:04 (muokattu 16.08.2005 19:03:11) | |
---|
Ja settilistaa! Itse olen perjantaina menossa Puoskareita katsomaan, joten olisi kiva tietää, mitä pitää tehokuuntelussa Keppijumpan lisäksi. Keväällä klubeissa kahdesti nähneenä ja Provinssirockissa festarisetinkin bonganneena sanoisin jotta tämän kimaran joukosta tulee seuloutumaan, setti, jos ei uusia valintoja ole tullut mukaan. En nyt listaa Keppijumpan biisejä, koska en ovat äijät asianmukaisesti soittaneet lähes kokonaan. Muistaakseni Laiskanlinna, Pitkä Putki, Myöhässä Taas, Kaikki On Kaikkia Vastaan ja Maailmassa On Virhe ovat ne vedot joita en ole uudelta kuulut kiekalla, muut kyllä. Mutta vanhemmat vedot: SPOILERWARNING!!! ----------------------
Kirvesperseet Paha Vaatturi Soljan Käsittely Balthasar Oli Naisten Mies Tyly Puhe Roswellin Kattilaan Amor Amor Leonard Ei Laula Meitä Odotellaan Mullan Alla Mikään Ei Voi Mennä Vikaan Joutilas Jos Saisin Kolme Elämää Nyrkkeilijä (akustisena by Martikainen solo) Noista tuskin kaikkia tulee, mutta tuosta joukosta uskoisin vanhempien veisujen valikoituvan. MegaMan Club #017 - 80s-Action Man |
astroban 17.08.2005 11:06:28 (muokattu 17.08.2005 11:09:35) | |
---|
toi mun viesti tuli vahingossa 2 kertaa |
astroban 17.08.2005 11:08:04 | |
---|
Tavastian setti oli suunnilleen tämmönen: (Tää ei oo sit oikeassa järjestyksessä) Tehdas Joutilas Amor Amor Intiaanit ymmärtävät Minä en tiedä Mitään Balthasar.... Leonard.... Jos saisin 3 elämää Tylypuhe Kirvesperseet Pääkaupunkiin Paha vaatturi Encore Mikään ei voi mennä vikaan Suomen suurin tv Korjatkaa jos olen väärässä ton setin kanssa |
aikavaikea 17.08.2005 11:35:26 | |
---|
Tavastian setti oli suunnilleen tämmönen: (Tää ei oo sit oikeassa järjestyksessä) Tehdas Joutilas Amor Amor Intiaanit ymmärtävät Minä en tiedä Mitään Balthasar.... Leonard.... Jos saisin 3 elämää Tylypuhe Kirvesperseet Pääkaupunkiin Paha vaatturi Encore Mikään ei voi mennä vikaan Suomen suurin tv Korjatkaa jos olen väärässä ton setin kanssa Jos tästä on iloa tai apua, niin olkaa hyvä. Lainaan itseäni Qstock-ketjusta. Eli nämä tuli, ei tässä järjestyksessä: Tehdas Tyly puhe Kirvesperseet Paha vaatturi Amor amor Leonard ei laula Meitä odotellaan mullan alla Joutilas Jos saisin kolme elämää Intiaanit ymmärtävät Pääkaupunkiin Kaksi lähtee yksi palaa Oikeastaan yllättävän vähän eroa festari- ja klubisetillä. Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Chunga 17.08.2005 14:40:29 | |
---|
Tavastian setti oli suunnilleen tämmönen: (Tää ei oo sit oikeassa järjestyksessä) Tehdas Joutilas Amor Amor Intiaanit ymmärtävät Minä en tiedä Mitään Balthasar.... Leonard.... Jos saisin 3 elämää Tylypuhe Kirvesperseet Pääkaupunkiin Paha vaatturi Encore Mikään ei voi mennä vikaan Suomen suurin tv Korjatkaa jos olen väärässä ton setin kanssa tavastialla kuultiin noiden lisäksi vielä "meitä odotellaan mullan alla", muita en enää muista. kuha.:lla lyhyt hittikimara, suurinpiirtein näin: Jytän mestarit, Nenä, Tohtori Krabolan telekineettinen testilaboratorio, Emiliano Zapata, Kiinalainen kumipumppu, Diskoteekki, Upotti sankoon pään, Painileiri "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
Nightwish 17.08.2005 19:09:26 | |
---|
Oli muuten loistava keikka.Kuulin herrojenkin puhuvan miten tyytyväisiä olivat. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Chunga 18.08.2005 10:09:26 | |
---|
Oli muuten loistava keikka.Kuulin herrojenkin puhuvan miten tyytyväisiä olivat. puhutko kuha.:sta vai jupista? nojaa.. eipä sillä väliä. molemmilla meni. sinne meni... "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
Nightwish 18.08.2005 18:04:45 | |
---|
puhutko kuha.:sta vai jupista? nojaa.. eipä sillä väliä. molemmilla meni. sinne meni... Yup:stä puhuin..en oo tainnu ikinä keretä Tavastialle kattoo lämppäriä. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Pelsi 20.08.2005 03:16:08 | |
---|
Jos tästä on iloa tai apua, niin olkaa hyvä. Lainaan itseäni Qstock-ketjusta. Eli nämä tuli, ei tässä järjestyksessä: Tehdas Tyly puhe Kirvesperseet Paha vaatturi Amor amor Leonard ei laula Meitä odotellaan mullan alla Joutilas Jos saisin kolme elämää Intiaanit ymmärtävät Pääkaupunkiin Kaksi lähtee yksi palaa Oikeastaan yllättävän vähän eroa festari- ja klubisetillä. Noin tuli Laukaassakin. Tehtaalla alkoi ja Kirvesperseillä loppui. Hyvä keikka oli, lyhyehkö tosin, mutta sitäkin tiukempi. Vitutti vaan se juontaja liian paljon, se puhui ihan homosti (ei Sapiens). THV-klubi #3
>-)))> #3
Planetist 22.08.2005 18:58:04 | |
---|
Noin tuli Laukaassakin. Tehtaalla alkoi ja Kirvesperseillä loppui. Hyvä keikka oli, lyhyehkö tosin, mutta sitäkin tiukempi. Vitutti vaan se juontaja liian paljon, se puhui ihan homosti (ei Sapiens). Missäpäin yleisöä olit, näin parikin sun näköistä tyyppiä ja teki mieli huutaa jotain thv-aiheista. En huutanut. |
Pelsi 22.08.2005 23:24:19 | |
---|
Missäpäin yleisöä olit, näin parikin sun näköistä tyyppiä ja teki mieli huutaa jotain thv-aiheista. En huutanut. Lavasta katsoen oikealla puolella, pikkuisen taaempana. Pidin kädessäni juuri ostamaani Uzbekistanin Urut-paitaa ja poltin muutamia savukkeita keikan aikana. Olisit huutanut että 'sääh'. THV-klubi #3
>-)))> #3
Planetist 22.08.2005 23:26:55 | |
---|
Lavasta katsoen oikealla puolella, pikkuisen taaempana. Pidin kädessäni juuri ostamaani Uzbekistanin Urut-paitaa ja poltin muutamia savukkeita keikan aikana. Olisit huutanut että 'sääh'. Hmm, enpä ole varma sitten. Pitäis teettää thv-paita. |