Angus 14.09.2005 16:33:02 | |
---|
Terve, Onko kukaan koskaan käynyt missään keikalla Tallinnassa? Judas Priest olisi Saku Areenalla 01. joulukuuta. Mistä tuonne saa lippuja ostettua ja miten, onko kenelläkään mitään kokemuksia? Kaikenlaisia vinkkejä saa tarjota muutenkin. Pakko nähdä Priest uudestaan! "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
MrQ 14.09.2005 16:58:07 | |
---|
tää kyl on ihan oikea alue tälle. |
kivi 14.09.2005 17:04:33 | |
---|
|
Angus 14.09.2005 17:05:00 | |
---|
tää kyl on ihan oikea alue tälle. Täällä vierailee paljon enemmän ihmisiä kuin esim. keikat-osiossa. "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
kivi 14.09.2005 17:07:19 | |
---|
Täällä vierailee paljon enemmän ihmisiä kuin esim. keikat-osiossa. Sori jos noista edellisistäm linkeistä ei löydykään. Piti olla, mutta edelleenohjaus ohjasikin jonnekin muualle. No, mutta tuossa tarkemmin tietoa kumminkin:-) |
Angus 14.09.2005 17:12:52 | |
---|
Sori jos noista edellisistäm linkeistä ei löydykään. Piti olla, mutta edelleenohjaus ohjasikin jonnekin muualle. No, mutta tuossa tarkemmin tietoa kumminkin:-) Juu en mä ainakaan kummastakaan löytänyt :) "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
Mechanizm 14.09.2005 18:53:06 | |
---|
My Mojo Ain't Workin No More |
Angus 15.09.2005 00:01:22 | |
---|
Piletilevi on Viron lippupalvelu http://www.piletilevi.ee/ Juu, tuon kyllä ennen jo löysinkin ja päättelinkin, että varmastikin Viron lippupalvelu tuo on. Kuitenkaan sivuilta ei ainakaan mitään infoa ulkomailta lipun ostamiseen ollut, tottakai aion sieltä kysäistä myös, mutta kuten aloitusviestissä kerroin haluaisin kuulla käytännön vinkkejä joltain ketä joskus on keikalla tuolla käynyt. Toki myös Tallinnan matkailustakin saa vinkkiä heittää jos vaikka tulee mieleen jotain halpoja hotelleja tai muita käteviä vinkkejä. Tuo keikka kyllä kiinnostaa kovasti! Jep! Pakko se on Priesti nähdä uudestaan! |
Terminaattori 15.09.2005 00:43:59 (muokattu 15.09.2005 00:44:35) | |
---|
Tiketistä pitäisi saada lippuja noille Viron keikoille. www.tiketti.fi e:Ja tuolla piletilevissähän Tiketin mainos vilkkuikin... |
Bilharzia 15.09.2005 02:44:58 (muokattu 15.09.2005 02:46:44) | |
---|
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Angus 15.09.2005 07:42:15 | |
---|
Tiketistä pitäisi saada lippuja noille Viron keikoille. www.tiketti.fi Kiitos paljon! Plussan arvoinen vinkki. |
Valokaari 15.09.2005 09:24:26 (muokattu 15.09.2005 09:47:09) | |
---|
Täällä vierailee paljon enemmän ihmisiä kuin esim. keikat-osiossa. Vähän offtopicia alkuun, mutta sitä olen vähän ihmetellyt että eikös Keikat -osioon ole tarkoitus sijoittaa kaikenlaiset keikkakeskustelut? Tarkoitan siis sitä, että Motörheadin tulevasta keikasta alkoi keskustelu muistaakseni Raskaamman musiikin osastolla, mistä se siirrettiin Keikkoihin. Luin vieläpä jostakin että nyt olisi tarkoitus laittaa keikkakeskustelut niille varatulle osastolle, oli se sitten raskasta musiikkia tai ei. Sitä taidettiin vielä perustellakin juuri sillä että sillekin palstalle tulisi enemmän elämää. Noh, topicci ehti jo vähän hautautua kunnes nostin sen taas esiin, kun postasin sinne ilmoituksen toisen lämppärin peruuntumisesta. Vähän ajan kuluttua menin katsomaan että onkos tullut vastauksia, mutta koko topic oli hukassa. Ihmettelin vähän aikaa, kunnes se keskustelu löytyikin taas raskaan musiikin palstalta. No, eihän tämä mun foorumi ole ja mikäs mä olen neuvomaan, kunhan nyt vain kerroin mielipiteeni siitä että Keikat -osasto saattaisi vilkastua, jos kaikki keikkahöpinät vain siellä jääräpäisesti pidettäisiin ja varsinaiset keskustelut bändin musiikista taas sitten omilla alueillaan - esimerkiksi mainitusta Motörheadista lienee muita ketjuja tuolla metallipalstalla.
Jos nyt vielä yrittäisin keksiä jotain vinkkejä varsinaiseen aiheeseen: Passi kannattaa ottaa mukaan, jos matkustaa laivalla niin liput kannattaa varata etukäteen eikä ostaa viime tingassa, Saku Rock on hyvää paikallista olutta ja se kannattaa ostaa satamasta ettei tarvitse raahata kaljalaatikoita ympäri Tallinnaa. Hm, minkähän hintainen tuosta reissuta tulisi, lippuineen kaikkineen..? Jos itsekin vaikka lähtisi. EDIT: Ehkä en vaan osaa, mutta Piletilevin sivuilta ei haku tuota tulosta. Ehkä eivät liput ole vielä myynnissä? EDIT2: Mode on sairaan nopee. Niille jotka vasta nyt huomaavat ketjun, tiedoksi että tämä oli aluksi Musiikkiin liittymättömien höpinöiden alueella. Rok rok. |
Angus 15.09.2005 10:41:48 (muokattu 15.09.2005 10:58:10) | |
---|
Vähän offtopicia alkuun... ...muita ketjuja tuolla metallipalstalla. Asiatekstiä. Turhahan tästä on enempää keskustella kun ei tässä mitään "vakavampaa" ole tapahtunut, virhearviointi minun puoleltani sijoittaa tämä tuonne offtopic-osioon. Itse käyn aina melkein ensimmäisenä katsomassa keikat-osion, mutta ajattelin että kun topicissa kuitenkin oli puhe myös Tallinnan "matkailusta" ja muutenkin tuo offtopic-osio on niin paljon vilkkaampi, että ehkä tämä sinne olisi sopinut, mutta kyllä tämä vaan taitaa parempi osio olla tälle. Jos nyt vielä yrittäisin keksiä jotain vinkkejä varsinaiseen aiheeseen: Passi kannattaa ottaa mukaan, jos matkustaa laivalla niin liput kannattaa varata etukäteen eikä ostaa viime tingassa, Saku Rock on hyvää paikallista olutta ja se kannattaa ostaa satamasta ettei tarvitse raahata kaljalaatikoita ympäri Tallinnaa. Hm, minkähän hintainen tuosta reissuta tulisi, lippuineen kaikkineen..? Jos itsekin vaikka lähtisi. Olen nopeasti selvitellyt sen verran, että matkat olisivat opiskelijalta 28€. Alustavasti olen todennäköisesti 1 tai 2 kaverin kanssa lähdössä, 2-3 hengellä näyttäisi hotelleja löytyvän ainakin siinä 25€ per nuppi hintaluokassa. Lippujen hinnasta en vielä tiedä. EDIT: Ehkä en vaan osaa, mutta Piletilevin sivuilta ei haku tuota tulosta. Ehkä eivät liput ole vielä myynnissä? Juu ei vielä löydy. Ovat aivan vasta julkistettu nämä keikat, että ilmeisesti eivät vielä liput ole myyntiin tulleet. Tosiaan hyvän vinkin joku tuolla jo antoi, että Tiketistä saa lippuja Viron keikoille, tuossa asiassa ei siis pitäisi mitään ongelmia olla. Ei tuo kauhean kallis reissu kyllä olisi, itse olen aika 100% varmasti lähdössä. EDIT: Tätä linkkiä kannattaa myöskin varmasti seurailla: http://www.hardrockclub.ee/et/main. … hp?aken=FOORUM&f=5&t=156401 EDIT2: Alice Cooper & Uriah Heep - keikan liput elokuussa olivat näköjään maksaneet 475 kruunua, eli noin 30€. Kai ne liput sitten jossain tuossa hintaluokassa liikkuu, ehkä hieman kalliimpi? Luultavasti kuitenkin hieman halvempaa kuin Suomessa? |
Valokaari 15.09.2005 12:18:02 | |
---|
Turhahan tästä on enempää keskustella kun ei tässä mitään "vakavampaa" ole tapahtunut, virhearviointi minun puoleltani sijoittaa tämä tuonne offtopic-osioon. Joo, en tarkoittanutkaan aukoa päätäni väärällä alueella sijaitsevasta ketjusta tai alkaa arvostelemaan moderaattoreiden toimintaa. Otinpahan vain puheeksi, sillä ehkäpä se rupeaisi tämäkin alue vilkastumaan jos keikkahöpinät ovat yhdellä tietyllä alueella musiikin suuntauksesta riippumatta. Mutta joo, tämä tästä. Alice Cooper & Uriah Heep - keikan liput Pakko avautua ja todeta että saakeli kun tuo jäi välistä. Jos noiden keikka olisi nyt tulossa Priestin sijaan, niin luultavasti olisin lähes 95% varmuudella paikalla, varsinkin tuohon hintaan. Nyt kyllä vähän näyttää siltä että Tallinnanreissu jää väliin. Rok rok. |
Jari Nikkola 16.09.2005 09:37:23 (muokattu 16.09.2005 09:39:25) | |
---|
Terve, Onko kukaan koskaan käynyt missään keikalla Tallinnassa? Judas Priest olisi Saku Areenalla 01. joulukuuta. Mistä tuonne saa lippuja ostettua ja miten, onko kenelläkään mitään kokemuksia? Saku Areena on mestana todella dynaaminen ja kompakti. Kuin parannettu miniversio Hartwall Areenasta Helsingissä. Suosittelen jo mestana jyrkästi. Lippiksen ja Tiketin kautta Suomestakin tod. näk. saa tikettejä Tallinnaan. Mitä vielä? 5 euron kolikolla pääsee taksilla Tallinnassa ihan mihin vaan ja takaisinkin. Vinkkinä mieleen. ;) |
Jenka 16.09.2005 10:47:56 | |
---|
Saku Areena on mestana todella dynaaminen ja kompakti. Kuin parannettu miniversio Hartwall Areenasta Helsingissä. Suosittelen jo mestana jyrkästi. Lippiksen ja Tiketin kautta Suomestakin tod. näk. saa tikettejä Tallinnaan. Mitä vielä? 5 euron kolikolla pääsee taksilla Tallinnassa ihan mihin vaan ja takaisinkin. Vinkkinä mieleen. ;) Mistä saa 5 euron kolikoita? :) Olisin kovasti ollut menossa katsomaan The White Stripeseja keväällä samaiseen paikkaan (vaan eiköhän ollut samana päivänä toinen keikka Helsingin Jäähallilla, jonne jo lippu...) Mutta sillä silmällä on tullut katsottua tapahtumia Virossa huomattuani kyseisen bändinkin esiintyvän siellä. Tiketti ei taida kaikkiin kuitenkaan myydä lippuja, vai? If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Angus 16.09.2005 10:51:16 | |
---|
Saku Areena on mestana todella dynaaminen ja kompakti. Kuin parannettu miniversio Hartwall Areenasta Helsingissä. Suosittelen jo mestana jyrkästi. Hyvältä kuulostaa! Lippiksen ja Tiketin kautta Suomestakin tod. näk. saa tikettejä Tallinnaan. Tiketille heitin jo sähköpostia kysellen tästä asiasta, saa nähdä mitä vastaavat. |
Angus 20.09.2005 13:59:51 | |
---|
Tiketille heitin jo sähköpostia kysellen tästä asiasta, saa nähdä mitä vastaavat. Hyvää palvelua kyllä kun eivät vaivaudu asiakkaiden kyselyihin vastaamaan ollenkaan. |
Helvetinpartaterä 20.09.2005 18:57:20 (muokattu 20.09.2005 18:59:51) | |
---|
Kerro toki sitten tännekin,kun vastaavat.Itseäni ja paria tuttuanikin kiinnostaisi varmasti lähteä katsomaan Priestiä uudelleen. Kavereilta kuulin juttua,että liput olisivat jotain 39e kentälle. Manavava! - Minä
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |