Aihe: Ville Leinonen & Valumo Lutakossa 15.10.
1
sikanaama
11.10.2005 15:09:54
Onko kaikki maailman ihmiset menossa katsomaan?
Kun pitkälle tauolle uhkaavat menevänsä tämän jälkeen.
Minä ainakin menen kun en ole Leinosta ikinä livenä katsonut kuunnellut.
Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua.
jussiohman
14.10.2005 22:26:39
Mä en mee kahtoon.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
Cathi777
16.10.2005 00:02:51

Onko kaikki maailman ihmiset menossa katsomaan?
Kun pitkälle tauolle uhkaavat menevänsä tämän jälkeen.
Minä ainakin menen kun en ole Leinosta ikinä livenä katsonut kuunnellut.

Lutakossa en päässyt, mutta Kouvolassa olin 14.10 ja kerrassaan mieletön keikka. Täytyy sanoa, että ei Suomesta vastaavaa esiintyjää löydy kuin Ville eikä varmaan koskaan tule löytymäänkään. Käsittämätön omistautuminen ja esiintyminen ja tunteminen sitä omaa musiikkia kohtaan. En ole minkään artistin nähnyt niin eläytyvän kuin hänen. Loistavaa, kerrassaan loistavaa.
Only pop music can break my heart...
sikanaama
16.10.2005 12:15:57
Oohoh! Jopas olipas keikka. Yhdyn edellä olevaan. Herkkää, raskasta, kaunista, rujoa, psykedeelistä, pelottavaa... tunnelma vaihteli mielenkiintoisesti. Oli hämmentävää. Loisto orkesteri oli lavalla.

Teki mieli ajaa autolla tosi hiljaa tuon keikan jälkeen. 30km/h olisi ollut hyvä nopeus n.50km matkalle. En minä muutenkaan kovaa aja. Mutta ajoin kuitenkin normaalisti.
Lukitsen sinut komeroon käsiraudoissa koska en halua satuttaa sinua. Rakastan sinua.
Rattata
16.10.2005 12:47:15
Aivoon ottaa. Olisi pitänyt tulla. Nyt sitten ties koska näkee seuraavan kerran. Kuulemani mukaan oli vallan loistava keikka...höh.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)