Aihe: Viikate Lutakossa
1
Pelsi
06.10.2005 09:30:18
Eli Routaisten Peltojen Pehtoorit esiintyisivät lauantaina Jyväskylän Lutakossa kera Au Pairin. Tuleekos sinne ketään teistä? Itse en vielä ihan varma menemisestäni ole, mutta aika todennäköistä se on.

Lisäksi, onko joku nähnyt Viikatetta tässä syksyn aikana? Minkälaista settiä olisi odotettavissa?
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313
Leper Messiah
06.10.2005 19:59:41
harmittaa kun on pelit lapualla juuri tuolloin. muuten olisin ollut sielä, kun eikös tuo ikärajaton ole?
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Julmettu
06.10.2005 20:46:45
harmittaa kun on pelit lapualla juuri tuolloin

...ja tästä syystä en itekään sitten itestään lähteny.
Pelsi
08.10.2005 21:35:08 (muokattu 09.10.2005 01:49:40)
Nyt on lippu haettu. Vois tunnin päästä mennä paikan päälle, kun Au Pair aloittaa kuulemma vasta 22.45.

Jos joku Jyväskylästä miettii tulevansa, niin lippuja on aivan varmasti jäljellä, jonoa ei ollut 9.05 enää yhtään.

EDIT: Näin, keikka oli ja meni. Hieno oli, joskin lämppärinä toimineesta Au Pairista en juuri mitään ymmärtänyt. Viikatteen settilista oli jotain tähän suuntaan:

Haaskalinnut Saalistaa (alkunauha)
Joku instrumentaali, en tunnistanut...
Vesi Jota Pelkäät
Kaunis Kotkan Käsi
Korutonta
Kaakko
Kuolleen Miehen Kupletti
Piispa ja Minä
Nuori Mies Nimetön
Ajakaa!
Viattomien Lasten Päivä
Autuaat
Unholan Urut
Pohjoista Viljaa
Yön Seutu
Tie
Leimu
---
Nämä Herrasmiehet
He Eivät Hengitä

Eli ihan hieno setti, joskin varsin uutuuspainotteinen. Olisin odottanut myös vanhempia klassikoita kuten Alakulotettuja Tunnelmia, Aimon Virsi, Ei Ole Ketään Kelle Soittaa tai Sepedeus, mutta tuo kelpasi aivan hyvin.
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)