Flash 14.09.2005 09:21:25 | |
---|
Enpä huomannut täällä mainintaa Bill Wyman's The Rhythm Kings bändin Suomen keikoista: Tuesday 11th October 2005 45 Special, Oulu Wednesday 12th October 2005 45 Special, Oulu Thursday 13th October 2005 Kultuuritalo (Hall of Culture), Helsinki Friday 14th October 2005 Pakkahuone, Tampere On varmaankin mentävä katsomaan, on nimittäin sen verran kovia pelimanneja ko. orkesterissa. http://www.billwyman.comThere Is A Light That Never Goes Out |
oulukyllosa 20.09.2005 00:29:27 | |
---|
Soittaako nuo jotain lainattua vanhaa klassikkokamaa vai omia biisejä? -play some skynyrd, man!- |
Flash 20.09.2005 08:37:33 | |
---|
Soittaako nuo jotain lainattua vanhaa klassikkokamaa vai omia biisejä? Mun käsittääkseni sekä että. Live Music Is Better! |
Epämuusikko 23.09.2005 16:09:49 | |
---|
Oulun keikalle on jo lippu. Jumalauta: Albert Lee! Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009 |
Flash 25.09.2005 16:44:08 | |
---|
Oulun keikalle on jo lippu. Jumalauta: Albert Lee! Joo, harvoin ton tason äijiä täälläpäin näkee... Live Music Is Better! |
Meisseli 27.09.2005 11:22:25 | |
---|
Sanokaapas kuka tuo Andy Fairweather-Low on, siis misä tuttu. en saa päähäni mutta tuntuupi tutulta..? Hjälp me! Päivän biisi: Hollies: Bus stop
www.must.fi |
Flash 27.09.2005 12:14:14 | |
---|
Sanokaapas kuka tuo Andy Fairweather-Low on, siis misä tuttu. en saa päähäni mutta tuntuupi tutulta..? Ainakin Claptonin bändissä on soittanut vuosikausia... Live Music Is Better! |
Flash 12.10.2005 08:26:33 | |
---|
Olikos kukaan eilisellä keikalla? Live Music Is Better! |
Epämuusikko 12.10.2005 15:55:21 | |
---|
Olikos kukaan eilisellä keikalla? Minä olin. Jumalauta, oon hehkuttanu sitä kaikille koko päivän. Ei Allulla ikä paina, eikä pillikaksikko ollut todellakaan huonoimmasta päästä. Mahtava keikka, vaikkakin yleisön keski-ikä oli omien vanhempieni luokkaa. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
MrHands 12.10.2005 16:45:06 | |
---|
Minä olin. Jumalauta, oon hehkuttanu sitä kaikille koko päivän. Ei Allulla ikä paina, eikä pillikaksikko ollut todellakaan huonoimmasta päästä. Mahtava keikka, vaikkakin yleisön keski-ikä oli omien vanhempieni luokkaa. Toivottavasti oli kansaa liikkeellä suht korkeasta hinnasta huolimatta? |
Marlowe 13.10.2005 00:41:50 (muokattu 13.10.2005 20:41:14) | |
---|
Komea keikka oli keskiviikkona Oulun Neliviitosessa. Hienoa ja juurevaa musiikkia! Eddie Floydin esiintyminen oli minulle illan ehdoton kohokohta, ja sain kunnian olla eräs Beverly Skeeten lumoamista ("I Put a Spell on You"). = ) Puhallinsektio oli erinomainen, kitaristeista puhumattakaan. Gospel-numero sai minut melkein liittymään kirkkoon uudestaan. Bill Wyman pysytteli koko keikan ajan taustalla, ja antoi muiden hoitaa shown puolestaan. Välillä mies hymyili ohuesti, siinä kaikki. Joskus jopa tuntui siltä, että Wyman oli pikkuisen tympääntynyt tai ainakin vaivaantunut lauteilla olostaan. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Flash 13.10.2005 08:43:22 | |
---|
Komppaan, kompaan. Loistava keikka oli! Harvoin on mahdollisuus nähdä tuon tason muusikoita soittamassa ihan kosketusetäisyydellä. Äijät (ja yksi leidi) pistelivät menemään niin, että nuorta poikosta ihan hirvitti. Mahtavaa settiä, kertakaikkiaan. Vuoden parhaita, ellei paras keikka. Live Music Is Better! |
oulukyllosa 13.10.2005 12:42:56 | |
---|
Elämäni hienoin keikkaelämys.Albertin ja Andyn kitarointia seuratessa veti hiljaiseksi.Ja se puhallinmieshän meinasi välillä suorastaan varastaa shown.Tuntuuko mikään enää tämän jälkeen miltään?!? -play some skynyrd, man!- |
Epämuusikko 13.10.2005 13:47:52 | |
---|
Elämäni hienoin keikkaelämys.Albertin ja Andyn kitarointia seuratessa veti hiljaiseksi.Ja se puhallinmieshän meinasi välillä suorastaan varastaa shown.Tuntuuko mikään enää tämän jälkeen miltään?!? Eipä juuri. Ensin Bob Brozman, sitten Anna-Mari Kähärän Orkesteri. Ja nyt tämä. Mitä seuraavaksi, Elvis ja Beatles yhteiskeikalla? ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
scribbling 14.10.2005 08:06:47 | |
---|
Bill Wyman pysytteli koko keikan ajan taustalla, ja antoi muiden hoitaa shown puolestaan. Välillä mies hymyili ohuesti, siinä kaikki. Joskus jopa tuntui siltä, että Wyman oli pikkuisen tympääntynyt tai ainakin vaivaantunut lauteilla olostaan. Jos Wymanin kasvoilta on luettavissa pieninkään hymynkare, tarkoittaa se, että mies ei ole varmaan eläessään ollut yhtä innoissaan. Itse todistin tiistain keikan. Loistomeininki kaiken kaikkiaan. |
Mage 14.10.2005 11:06:23 | |
---|
Olipa yllättävän kova keikka. Andyä olen diggaillut jo pitkään mutta nyt tuli vasta nähtyä mies keikalla, eikä pettänyt. Eddie oli kuin olisi hypännyt suoraan seitkytluvulta kulttuuritalolle, ihmeen hyvässä keikkakunnossa. Ja se Beverly.... Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |