jannu 13.01.2006 10:00:30 | |
---|
UARGH!! Jyväskylän Operaation vuoden 2006 aloitus ei voisi olla maukkaampi. Heti kättelyssä tarjolla rähinää ja turpasaunaa oikein urakalla. Lauteilla: Kapula Rattassa ( http://www.kapularattaissa.com) Kätyrit ( http://www.katyrit.cjb.net) Aivolävistys( http://www.saraleeweb.com/lavistys) Tapahtumapaikkana tuttu ja vaarallinen Ilokivi, klo 21-03. Liput maksavat 3€/kpl ja ikäraja on 18. Tervetuloa törmäilemään tuttuihin ja tuntemattomiin hyvän musan verukkeella! Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
J.Ahonen 18.01.2006 23:24:38 | |
---|
Hmmmm, pitäisiköhän antaa operaatiolle vielä mahdollisuus, viimeksi olin ensimmäisen kerran, ja noh...hauskaa oli, mutta ei musiikin hyvyyden takia, vaan surkeiden esitysten. MUTTA tämä on vain minun mielipide. Oli niissä tietty jotain kelvollisia piirteitä. Joka bändissä oli ainakin yksi varteen otettava soittaja. Yhdessä oli hyvä soolokitaristi, jonka soitto jäi laulajan yli suurella olleen epävireisen puoliakustisen jälkoihin. Ja yhdessä asiallinen rumpali jolla oli dynamiikka ja tyylitaju kohdallaan. Toisaalta missasin sen Hki seutulaisen Grunge bändin. Ne mitä näin oli semmoista jee jee halutaan radioon musaa. IMO Nythän siellä tuntuisi olevan bändejä, jotka eivät pyri tekemään tyttöihin vaikutusta. |
mr_b 19.01.2006 11:35:16 (muokattu 19.01.2006 11:37:00) | |
---|
Toisaalta missasin sen Hki seutulaisen Grunge bändin. Etkä missanut, me olimme se jolla oli se epävireinen kokoakustinen :-) Mutta tytöt tykkäsivät. Kai. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
jannu 19.01.2006 11:36:41 | |
---|
Hmmmm, pitäisiköhän antaa operaatiolle vielä mahdollisuus, viimeksi olin ensimmäisen kerran, ja noh...hauskaa oli, mutta ei musiikin hyvyyden takia, vaan surkeiden esitysten. MUTTA tämä on vain minun mielipide. Oli niissä tietty jotain kelvollisia piirteitä. Joka bändissä oli ainakin yksi varteen otettava soittaja. Yhdessä oli hyvä soolokitaristi, jonka soitto jäi laulajan yli suurella olleen epävireisen puoliakustisen jälkoihin. Ja yhdessä asiallinen rumpali jolla oli dynamiikka ja tyylitaju kohdallaan. Toisaalta missasin sen Hki seutulaisen Grunge bändin. Ne mitä näin oli semmoista jee jee halutaan radioon musaa. IMO Nythän siellä tuntuisi olevan bändejä, jotka eivät pyri tekemään tyttöihin vaikutusta. Helsinkiläinen grungebändi Jyväskylän operaatiossa viimeksi? Tai koskaan? Meikäläinen on ollut ilmeisesti järjestäjän ominaisuudessa todella kuutamolla kun ei tämmöinen muistu mieleen... Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
jannu 19.01.2006 11:38:56 (muokattu 19.01.2006 11:41:56) | |
---|
Ne mitä näin oli semmoista jee jee halutaan radioon musaa. IMO Nythän siellä tuntuisi olevan bändejä, jotka eivät pyri tekemään tyttöihin vaikutusta. Niin... Ajatella jos meillä oliskin joka kerta samat bändit soittamassa. Sit oltais tosi ug. Ainakaan oma bändini ei pyrkinyt tekemään vaikututsta tyttöihin. Se vaikutus on tehty jo toisaalla. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
mr_b 19.01.2006 12:08:14 (muokattu 19.01.2006 12:08:37) | |
---|
Heh, ärsyyntyneet esiintyjät puolustauvat... Can't please them all, mutta onneksi kaikilla oli hauskaa, syystä tai toisesta. (Ja se v*tun akustinen tosiaan oli niin epävireessä, että aivot hajosivat). Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
J.Ahonen 19.01.2006 19:39:31 | |
---|
Anteeksi, älkää nyt loukkaantuko, en ole vuosiin kuunnellut "normaalia" pop musaa. Olihan toi ihan pro menoa. Kolisee moderni sävellystaide ja jazz eniten tällä hetkellä, joten minun mielipiteeni kannattaa antaa mennä ohitse. |
jannu 19.01.2006 20:35:37 | |
---|
Anteeksi, älkää nyt loukkaantuko, en ole vuosiin kuunnellut "normaalia" pop musaa. Olihan toi ihan pro menoa. Kolisee moderni sävellystaide ja jazz eniten tällä hetkellä, joten minun mielipiteeni kannattaa antaa mennä ohitse. Juu, ei tässä loukkannuttu. Provosoituminen on sitten eri asia. :) Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
J.Ahonen 20.01.2006 15:03:05 | |
---|
Lauteilla tällä kertaa vaihtoehtoista ja ehkä jopa grungehtavaa toimintaa. Vetonauloina: Streetcar Helsingistä Ehkä minä ymmärsin jotain väärin. |
mr_b 20.01.2006 17:38:16 | |
---|
Ehkä minä ymmärsin jotain väärin. Ehkä. Asia varmaan selvisi copypastemalla lauseenpätkiä. Pitäkää kivaa Jyväskylässä. Välttäkää Giggling Marlinia. Se on outo paikka. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
jannu 21.01.2006 15:20:30 | |
---|
Ehkä minä ymmärsin jotain väärin. No se oli se vaihtoehto, muut oli grungee. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |