jcps 21.02.2006 04:34:27 | |
---|
siis mit' kettuu? voiko tää olla totta? http://www.novarock.at/ metallica, g'n'r, tool, alice in chains ja ketullinen kasa muita en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet |
jussiohman 21.02.2006 04:38:25 | |
---|
Hirviö! kakkaa, herkkuruokaani |
mrk 21.02.2006 09:31:59 | |
---|
Laita nyt vielä yhdelle alueelle sama viesti. Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä, bändit tekevät kesällä Euroopassa festarikeikkoja ja ovat osuneet kaikki samoille kekkereille. "Short On Long Term Goals" |
kid ego 21.02.2006 15:42:23 | |
---|
Eikös tuon AIC:n kokoonpanosta ole jotain epäselvyyksiä näinä päivinä? Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
Exhausted 22.02.2006 14:13:14 | |
---|
Alice in Chainsin paluu on nyt sitten tosiaan virallista. Aika kova juttu, sanoisin. Kukahan siihen tulee laulamaan? |
parinc. 22.02.2006 15:50:10 | |
---|
Alice in Chainsin paluu on nyt sitten tosiaan virallista. Aika kova juttu, sanoisin. Kukahan siihen tulee laulamaan? William Duvall tai jotain sinne päin. Ex-Comes with the Fall ja laulanut Cantrellin sooloproggiksen mukana jossain vaiheessa. |
jcps 28.02.2006 10:09:42 | |
---|
Laita nyt vielä yhdelle alueelle sama viesti. Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä, bändit tekevät kesällä Euroopassa festarikeikkoja ja ovat osuneet kaikki samoille kekkereille. no eipä juuri mitään ihmeellistä, mitä nyt alice in chainsin laulaja ja suhteellisen korvaamaton jäsen pelkästään kuoli ja muutenkaan yhtye ei ole pahemmin 10 vuoteen tehnyt esiintymisiä, pari hassua pelkästään. yhtyeen piti olla aika pitkälti kuollut ja kuopattu en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet |