Aihe: Ac/Dc 2007?
1
hyperhamsteri
26.06.2005 13:55:43
Kuulin todella villiä huhua, että edellä mainittu yhtye olisi tulossa 2007 Miljoonarockiin. Osaako joku sanoa, onko tässä oikeasti mitään perää vai onko tää taas näitä 1-1 huhuja?
Ihmisille on voinut muodostua illuusio Deep Purplen takia, että mikä yhtye tahansa saadaan Miljoonarockiin, mutta toivottavasti asia on sitten näin.
Rap ei ole musiikkia.
Sliv
26.06.2005 13:59:39
Viimeksi kun Keskiseltä kysyttiin AC/DC miljoonarokin keikasta niin hän vain totesi "se on unelmani"
Angus
26.06.2005 14:01:47

No siis tuohan perustuu täysin siihen, että Keskinen yritti jo viime vuodeksi AC/DC:tä saada Miljoonarockiin eikä siinä onnistunut, mutta silloin päätti että saisi pojat sinne sitten kun hän 50 täyttää (eli 2007 ilmeisestikin). Sitä sitten Keskinen on lehdissä uhonnut, että hän aikoo AC/DC:n silloin Miljoonarockiin hankkia, mutta pahoinpa pelkään että tuskin tulee onnistumaan. Niin tai näin, niin AC/DC sitä ennen jo melkein 100% varmuudella tulee Suomeen seuraavalla maailmankiertueellaan.

Tosin ei mulla väliä vaikka ei Suomenkaan tulis, tota kiertuetta kun seurataan vähän enemmän kuin ne tyypilliset 1 tai 2 keikkaa.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
hyperhamsteri
26.06.2005 14:06:58
Niin tai näin, niin AC/DC sitä ennen jo melkein 100% varmuudella tulee Suomeen seuraavalla maailmankiertueellaan.

Hyvä näin. Ilmoitelkaa sitten joku tälle palstalle, kun saatte varmaa tietoa.
Rap ei ole musiikkia.
JanneeBDB
26.06.2005 19:13:07

...mutta silloin päätti että saisi pojat sinne sitten kun hän 50 täyttää (eli 2007 ilmeisestikin).

Keskinen taitaa kyllä täyttää 40, mutta pikkujuttuja.
"jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan"
Earthquake
16.10.2005 15:30:00
http://www.stara.fi/?p=1674

Tsekatkaa tuolta varmempaa tietoa! ei helvetti jos ne tulee, pakko lähtiä kattomaan!
Earthquake
16.10.2005 15:31:34
vuosi on tuo mukaan 2006! eli ens kesänä. nyt on ainakin mitä oottaa ens kesältä.
Angus
16.10.2005 15:37:19

vuosi on tuo mukaan 2006! eli ens kesänä. nyt on ainakin mitä oottaa ens kesältä.

Aika turhaan odottelet.

Saa nähdä millon se uus levy tulee, mutta 99% varmuudella sanon ettei ne tänne suomeen mitään yhtä pistokeikkaa tule vetämään.
The Gods you worship are steel
at the altar of Rock 'N' Roll you kneel!
Groovi
22.10.2005 21:18:26
Aika turhaan odottelet.

Saa nähdä millon se uus levy tulee, mutta 99% varmuudella sanon ettei ne tänne suomeen mitään yhtä pistokeikkaa tule vetämään.

AC/DC ei soita muita kuin kalenterikeikkoja. Pistokeikka Keskistä varten on utopiaa, mutta maailmankiertueen keikka tulee Suomeen erittäin todennäköisesti, kuten aina ennenkin. Tuossa bändissä on myös se ongelma, että se tarvii areenaa 60 000 ihmistä varten, ja mitään klubikeikoja ne ei soita enään.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
Flash
22.10.2005 22:23:16

Tuossa bändissä on myös se ongelma, että se tarvii areenaa 60 000 ihmistä varten,

Tuollaista areenaa ei Suomesta valitettavasti löydy, mutta näytti ainakin viimeksi Olympiastadion ihan hyvin kelpaavan.

ja mitään klubikeikoja ne ei soita enään.

Tämä on valitettavaa. Mikäs olisi mahtavempaa kuin se, että AC/DC soittaisi Rollarien tyyliin kiertueellaan muutamia keikkoja myös (isoilla) klubeilla.
Live Music Is Better!
Angus
23.10.2005 01:39:31

AC/DC ei soita muita kuin kalenterikeikkoja. Pistokeikka Keskistä varten on utopiaa, mutta maailmankiertueen keikka tulee Suomeen erittäin todennäköisesti, kuten aina ennenkin. Tuossa bändissä on myös se ongelma, että se tarvii areenaa 60 000 ihmistä varten, ja mitään klubikeikoja ne ei soita enään.

No tuo on siinä mielessä paskapuhetta, että juuri kaksi vuotta sitten vetivät Saksassa muutaman klubikeikan ja hieman myöhemmin viimeisimmän keikkansa Lontoossa Hammersmith Apollossa, sinnekin liput maksoivat vain naurettavat 10£ ja tuotto meni hyväntekeväisyyteen.
MV
23.10.2005 01:54:02 (muokattu 23.10.2005 01:54:10)
No tuo on siinä mielessä paskapuhetta, että juuri kaksi vuotta sitten vetivät Saksassa muutaman klubikeikan ja hieman myöhemmin viimeisimmän keikkansa Lontoossa Hammersmith Apollossa, sinnekin liput maksoivat vain naurettavat 10£ ja tuotto meni hyväntekeväisyyteen.

Eikös tuo Hammersmith Apollo vedä semmoset viitisen tuhatta henkeä, että puhutaanko enää klubista;)
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
Angus
23.10.2005 02:04:55

Eikös tuo Hammersmith Apollo vedä semmoset viitisen tuhatta henkeä, että puhutaanko enää klubista;)

Hammersmith Apollon kapasiteetista en nyt aivan varma ole, mutta esim. Berliinin Columbiahalle vetää 3500 henkeä. No ainakin AC/DC:n mittakaavalla se on klubi.

Ja jumalauta niitä settilistoja... !
rheinone
24.10.2005 22:00:24 (muokattu 24.10.2005 22:20:17)
Mikäs olisi mahtavempaa kuin se, että AC/DC soittaisi Rollarien tyyliin kiertueellaan muutamia keikkoja myös (isoilla) klubeilla.

Ainakin mä lähtisin mielelläni katsomaan tollasta klubikeikkaa. Vaikka oon tyytyväinen, jos tulevat vaikka saundeiltaan heikkoon hjallis-halliin, kunhan vaan ei tarvitse lähteä stadionille...
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Angus
25.10.2005 01:38:28

Ainakin mä lähtisin mielelläni katsomaan tollasta klubikeikkaa. Vaikka oon tyytyväinen, jos tulevat vaikka saundeiltaan heikkoon hjallis-halliin, kunhan vaan ei tarvitse lähteä stadionille...

Missä tahansa, milloin tahansa, maksoi mitä tahansa - olen paikalla.
Goodfellas
27.03.2006 12:00:36
Nostetaanpa tämä ylös pölyistä. Itse en usko mihinkään miljoonarock-puheisiin, mutta kaiken järjen mukaan ensi vuosi eli 07 pitäisi olla kiertueen aikaa. Viime syksyn jälkeenhän ei juuri mitään ole pojista kuulunut, mutta uskon itse että jos se albumi joskus on tullakseen niin varmaankin tämän vuoden puolella. Siitä jatkumana näkisin bändin kiertueella ensi syksystä/talvesta eteenpäin. Mielellään kesään 07 jonkinlainen stadionrundi Euroopassa...no joo, toiveunta ainakin vielä, mutta ei tässä muukaan auta kun veikkailla..
Peace sells...but who`s buying?
Wahi
28.03.2006 23:31:43
Jos tulee Suomeen, täytyy sitten varmaan mennä katsastamaan.
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
Helvetinpartaterä
29.03.2006 00:03:09

Kyllähän se pitäisi käydä katsastaa jo sen takia, kun se oli ensimmäinen bändi, joka tuli nähtyä livenä.
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Goodfellas
29.03.2006 11:46:24
Itse toivoisin, että pitkään veivattua levyä saataisiin ulos tämän syksyn aikana viimeistään, koska siinä voisi olla saumaa stadionkeikoille, esim Olympiastadion-Ullevi olisivat minulla ne pakolliset siinä kohtaan. Itselläni ainakin sellainen fiilis, että tämä olisi se viimeinen suuri paketti dc:n pojilta, voin toki olla väärässäkin...ja siitä en tiedä miten bändi soundaa sisätiloissa, mutta jotenkin tuo stadionfiilis olisi kiinnostavampi vaihtoehto. Siitä en sitten tiedä, että millaista yleisömäärää tuonne saataisiin..
Peace sells...but who`s buying?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)