Aihe: Raumanmeren Juhannus -06
1
Vainhaalee
26.04.2006 09:34:04
Juhannusta pukkaa ja menojalkaa vipattaa,onko sinun juhannussuunnitelmat jo selvät?
Ti 24.04 julkaistiin esiintyjät Raumanmeren Juhannusjuhlille:
http://www.rmj.fi/fi.phtml?pageid=66

Aluksi päätin olla menemättä otsikossa mainituille kinkereille, mutta Disco Ensemble, Boomhauer, Magyar Posse, Sweatmaster, Soul Tattoo Erja Lyytinen ja Honey B & The T-Bones puhuivat puolestaan.. :)

Vuodesta toiseen nuo perusesiintyjät alkaa jo kyrsiä. On Yötä, Neljää Ruusua, Popedaa sun muuta peruskauraa jotka on jo nähty muutamaan kertaan menneen talven aikana.
Hail to the King, Baby!
aikavaikea
26.04.2006 09:42:15
Eilen lueskelin teksti-tv:stä että Yö heittää tuolle kolme keikkaa; torstaina 80-luvun, perjantaina 90-luvun ja lauantaina 2000-luvun materiaaliaan. Niin ja Zen Café heittää tuolla kesän ainoan keikkansa, jolla on luvassa myös musaa syksyllä tulevalta uudelta levyltä.
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
Cathi777
29.04.2006 13:00:34

Raumanmeri onkin todellinen musiikkia massoille tapahtuma. Soi juuri ne bändit joita itse ei enää jaksa ollenkaan seurailla.
Only pop music can break my heart...
Vainhaalee
29.04.2006 23:56:04
Raumanmeri onkin todellinen musiikkia massoille tapahtuma. Soi juuri ne bändit joita itse ei enää jaksa ollenkaan seurailla.

Puoliksi totta... Mutta Sue-lavalla ja House of Bluesissa on hyvää musiikkia tarjolla, ja pvc-housuissa muhinutta pimpelipompelia... :)
Hail to the King, Baby!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)