Teargas 16.03.2006 14:40:40 | |
---|
Saas nähä onks sitä katatonian keikkaa tavastial 27.4.. Kotisivujen mukaan se olis sillo, mut tavastian ohjelmalistaan sitä ei oo merkitty. |
finck 17.03.2006 01:26:07 | |
---|
Kyllä mä lähtisin luottamaan noihin katatonia.comin tietoihin. Mikä parasta, nyt sinne on lisätty myös Lutakko 28.4 ! |
_Petri_ 17.03.2006 05:45:43 | |
---|
Kyllä mä lähtisin luottamaan noihin katatonia.comin tietoihin. Mikä parasta, nyt sinne on lisätty myös Lutakko 28.4 ! Hulrum! Ihan vähän pakko päästä kuule/koe/näkemään. |
Kulkunen 17.03.2006 14:54:42 | |
---|
Kyllä mä lähtisin luottamaan noihin katatonia.comin tietoihin. Mikä parasta, nyt sinne on lisätty myös Lutakko 28.4 ! Eh, perhana. Pitäsköhän tuonne jopa lähteä... ks. minun allekirjoitus. -SirElwood |
lapio 17.03.2006 23:47:15 | |
---|
Kyllä mä lähtisin luottamaan noihin katatonia.comin tietoihin. Mikä parasta, nyt sinne on lisätty myös Lutakko 28.4 ! Eijuma! Lutakkoon yritän kyllä päästä. Mainiota! Mikä on seuraava numero sarjassa?
2, 3, 9, 15, 24, 79, ? |
Matjardo 19.03.2006 12:41:44 | |
---|
Mahtavaa, se on Lutakossa! Sinne on aivan totaalisen pakko päästä! Two coke or not two coke? |
Kulkunen 23.03.2006 12:45:46 | |
---|
Kuka haluaa majoittaa minut Jyväskylän keikan jälkeiseksi yöksi? |
W4R 26.04.2006 12:35:36 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa, mihin aikaan Lutakon keikka alkaa? Prog'n'Roll! |
lapio 26.04.2006 13:12:35 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa, mihin aikaan Lutakon keikka alkaa? Itse en ennen kymmentä ajatellut mennä paikalle. En usko, että edes lämppäriä missaan. MINÄ OLEN SYÖNYT SEN PIIRAKAN |
GhostOfTheSun 26.04.2006 18:40:40 | |
---|
Alkaa pikkuhiljaa paikat koveta: Huomenna näen Katatonian ensimmäistä kertaa livenä. Muistan hyvin, kun pari vuotta sitten missasin edelliset keikat intin takia. Sillon söi miestä, mutta ei enää. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
myrtonen 27.04.2006 22:34:13 | |
---|
Itse en ennen kymmentä ajatellut mennä paikalle. En usko, että edes lämppäriä missaan. Mikä se aikataulu sitten normaalisti on? Mieleni tekisi K nähdä ihan kokonaan. "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
GhostOfTheSun 28.04.2006 02:22:01 | |
---|
Njaah njaah, hyvä keikka mielestäni. Katatonia oli jopa yllättävän kova livenä verrattuna odotuksiini. Biisilista oli näin jälkikäteen ajatellen mitä mainioin eikä oikeastaan yhtään selkeää toivomusta jäänyt taskuun. Loistava keikka kaiken kaikkiaan. Kerrottakoon tosin niille rockpoliiseille, jotka eivät paikalle päässeet, että muutamia soitto/lauluvirheitä tuli, ja välillä varsinkin Renkse lauleskeli melko omiaan. Niille rockpoliiseille, jotka paikalle vaivautuivat: keikasta toiseen ei voi kuin ihmetellä sitä, mikä pakko sinne eturiviin on änkeä, jos keikka ei kiinnosta kiviäkään. Oli jälleen kerran uskomattoman huvittavaa, kun ensimmäiset viisi riviä katselevat keikkaa tylsistyneen näköisinä, ja taaempana meno on huomattavasti parempi. Siinä sitten taas seisoskeltiin ja näytettiin hapanta naama, kun joku saattoi jopa musiikista innostua. Siellä ylhäällä olisi jälleen kerran ollut hyviä paikkoja teille. Melkein hävetti, kun Renkse kehui tunnelmaa... Jos näen teidät Ilosaaressa, vedän teitä hyppypotkulla naamaan. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
obiwan 28.04.2006 10:17:53 (muokattu 28.04.2006 17:01:16) | |
---|
Kyllä diggasin Tavastian vedosta paljon. Sieltä portailta kasselin keikan, mutta Katatonia onkin omasta mielestä bändi, jota haluaa mennä ehdottomasti ihan vaan kuuntelemaan. Ei niillä paljon lavashowta lähde, mutta Renksen laulu, loistava yhteensoitto ja koko keikan tunnelma on helketin vangitseva jo sinällään. Ja kyllä hymy nousi aina kun soimaan lähti uusien seassa biisejä kuten Teargas, Sweet Nurse tai Evidence. Olin muutenkin ekaa kertaa katsomassa mitään pumppua ko. klubilla ja soundit oli kyllä erittäin muikeat, juuri näin. Hyvä reissu indeed. |
Cathi777 28.04.2006 11:49:03 | |
---|
Jos näen teidät Ilosaaressa, vedän teitä hyppypotkulla naamaan. Tosta on jo pakko antaa plussaa. :D Harmi, että jäi eilinen keikka sitten väliin, kun budjetti ei myöten antanut. Viimeksi, kun olin Tavastialla katsomassa niin keikka oli hieno ja silloin omasta mielestäni oli vähemmän näitä rasittavia rockpoliiseja. Toi on yks syy miksi Tavastialla on keikkoja äärimmäisen ärsyttävä käydä seuraamassa, kun siellä näitä aina riittää. Ei muualla päin Suomessa ole samanlaista meininkiä. Katatonia on itse asiassa yllättävän hyvä livebändi siihen nähden, että ei siellä lavalla oikeastaan mitään tapahdu. Osaavat vaan luoda sellaisen hypnoottisen tunnelman. Se on taito joka onnistuu todella harvoilta bändeiltä. Only pop music can break my heart... |
solesurvivor 28.04.2006 12:51:44 | |
---|
Itse en ennen kymmentä ajatellut mennä paikalle. En usko, että edes lämppäriä missaan. Kylläpäs vallan jänskättää illan keikkaa,jee:) Eiköhän se taas ala joskus 23-23.30 tuo pääkeikka, luulisin.. "If you shake my hand, better count your fingers.." |
myrtonen 29.04.2006 13:33:39 | |
---|
Kyllä oli, oli kyllä! Helvetin hienoa, meininkiä oli ihan eturivistä taaimpaan nurkkaan asti! Lutakko suorastaan hehkui katatonista tilaa! Yeah! Vieläkin täpinöissäni olen. "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
lapio 29.04.2006 14:53:29 | |
---|
Olihan se tosi mainio keikka. MINÄ OLEN SYÖNYT SEN PIIRAKAN |
solesurvivor 30.04.2006 13:12:42 | |
---|
Olipa kyllä. Ja vaikka tyypit melko pienellä show:lla vetivät keikan läpi, se tunnelma oli ihokarvoja nostattava..eipä tarvi pariin päivään juuri puhua ja nyökkäillä:D "If you shake my hand, better count your fingers.." |
riimu 30.04.2006 15:24:19 | |
---|
Lutakossa ainakin eturivi oli liekeissä. Yksi parhaista keikoista oli ikinä. Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson |
W4R 02.05.2006 10:42:32 | |
---|
Mainio keikka kyllä oli. Renkse hiukset naamallaan muistutti lähinnä Chewbaccaa lavalla. :) Prog'n'Roll! |