Aihe: Kesäkaivari 2006
1
Feggy
19.06.2006 16:20:12 (muokattu 19.06.2006 16:20:26)

Elävän Musiikin Yhdistys ry on järjestänyt jo vuodesta 1979 ainoana tahona Kaivopuistossa konsertteja ( tosin vuosina 2000-2004 pidimme taukoa ja tosin v. 2000 juhlittiin Nosturin pihalla..) Kaivopuiston Kansanjuhla nimellä ja viime vuonna juhlan nimi muuttui Kesäkaivariksi , sillä tapahtumia järjestetään nykyään kesässä kaksin kappalein.

Tänä kesänä päivänmäärät ovat heinäkuiset 16.7. ja 30.7., ja ohjelmaa löytyy molempina päivinä kolmelta lavalta moneen makuun unohtamatta perheen pienempiä, joille on myös tarjolla ohjelmaa lastenteatterista (KETTU REPOLAINEN TUOMIOLLA) heviin ( MOOTTÖRIN JYRINÄ) ja reggaehen ( PAUKKUMAISSI).

Nämä ilmaiset pikniktapahtumat alkavat molempina päivinä klo 13, tarkemmat ohjelmatiedot esiintymisaikoineen löytyvät 27.6.2006 alkaen www.kesakaivari.fi .

16.7. KLO 13.00

EGOTRIPPI
VÄRTTINÄ
VON HERTZEN BROTHERS
DAVE LINDHOLM IN ENGLISH
JOOSE KESKITALO
PUOLUSTUSVOIMAIN VARUSMIESSOITTOKUNTA FEAT. MARZI NYMAN TRIO
MOOTTÖRIN JYRINÄ
JASON MUUTTAA TAIVAASEEN
STILIMBA
THE MUTANTS
MYKABOOM
KULUMO-KVARTETTI
TUNDRAMATIKS
STADIN JUHLAORKESTERI FEAT HANNAH WILSON

30.7. KLO 13

DON JOHNSON BIG BAND
NIEMINEN & LITMANEN
WIGWAM
PAUKKUMAISSI
SOUL TATTOO
SENNI ESKELINEN
SILVIO
VALVOMO
LOS ELEMENTOS
MARIA GASOLINA
NOTKEA ROTTA
ELINA & MIELIKUVITUSKAVERIT
KOSMINEN PERHE
HISKIAS MÖTTÖ & MOJAKKA

JUONTAJINA MOLEMMILLA KERROILLA TIXA & DJ VILUNKI.

MYÖS KUMPULAN MUSAKERHO YSTÄVINEEN PAIKALLA MOLEMPINA KERTOINA KUTEN
MYÖS NÄLKÄTEATTERIN KETTU REPOLAINEN TUOMIOLLA!

HELSINGIN KAUPUNGIN KULTUURIASIAINKESKUS ON TAPAHTUMIEN PÄÄTUKIJA JA
KAUPUNKIKULTTUURIYKSIKKÖ TUOTANTOKUMPPANI.
Wahi
19.06.2006 19:13:28
Juu, Wigwam, von Hertzen ja ehkä Soul Tattoo olisi tarkoitus katsastaa. Mihin kellonaikaan mikäkin bändi esiintyy?
"Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen...
Feggy
19.06.2006 19:30:30

Juu, Wigwam, von Hertzen ja ehkä Soul Tattoo olisi tarkoitus katsastaa. Mihin kellonaikaan mikäkin bändi esiintyy?

tarkemmat ohjelmatiedot esiintymisaikoineen löytyvät 27.6.2006 alkaen www.kesakaivari.fi
*Aleksi*
19.06.2006 21:59:43
16.7 paikalla ollaan. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)