Flow 20.07.2006 13:22:03 | |
---|
Onkos ketään lähdössä pe-la tuonne suonenjoen suuntaan jörisrokkaamaan? Pieni, mukava ja lämminhenkinen tapahtuma odotettavissa (viimeinen jöris, kun on) tai ainakin toivon niin. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Pieni rumpalipoika 20.07.2006 13:44:02 | |
---|
Huomenna aamulla pitäis lähteä. Lauantaina Kurilla ysiltä veto. Kerran aiemmin tuolla käyny ja sympaattiset kemut kaiken kaikkiaan... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Juntunen 20.07.2006 14:40:29 | |
---|
Onko tää siis viimonen Jörisrock laatuaan? Tällaista jostakin luin. |
midprice 20.07.2006 14:48:42 | |
---|
Pitäähän sinne mennä. Oliskohan jo seitsemäs tai kahdeksas kerta kun paikalle raahaudun. Harmi kun lopettavat järkkäämisen, ei meinaan Suonenjoella ole koskaan liikaa ollut kesätapahtumia. |
elbowski 20.07.2006 15:11:35 | |
---|
Pitäähän sinne mennä. Oliskohan jo seitsemäs tai kahdeksas kerta kun paikalle raahaudun. Harmi kun lopettavat järkkäämisen, ei meinaan Suonenjoella ole koskaan liikaa ollut kesätapahtumia. Hahhahaha, on siellä mansikkakarnevaalit! Mutta joo, tosiaan ikävä hommahan se on että mummolan ainoat rockfestivaalit lopetetaan. Raivo määrää nuotin |
Pieni rumpalipoika 20.07.2006 18:22:27 | |
---|
Tulkaahan sitten tsekkaamaan Pohjoisen Kurin veto ja moikkaamaan keikan jälkeen. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Flow 20.07.2006 22:25:15 | |
---|
Minut tunnistaa hirveästä humalasta, mnet hupparista jos on viileää ja punaisista hiuksista...Siis lauantaina vasta raahaudun paikalle kun huomenna on prkele iltavuoro töissä... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Pieni rumpalipoika 25.07.2006 00:26:08 | |
---|
Joo. Hyvä meininki. Lauantaina syntymäpäivälahjaksi annoin itselleni yhden elämäni pahimmista kankkusista. Ysiltä illalla, kun alko veto, oli vielä todella hutera olo. Ja soittokin tuntu samalta. Kansa tosin tuntu diggailevan. Joka tapauksessa sääli, että lopettivat nuo kinkerit. RIP. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
midprice 25.07.2006 10:01:57 | |
---|
Joo. Hyvä meininki. Sääli että lauantaina suurin osa jengistä valui paikalle vasta Subbareita kattomaan. Perjantaina jengiä oli mun mielestä paremmin. Ekaa aktiakin oli seuraamassa enemmän porukkaa kuin olisin odottanut aikaisempien Jöristen perusteella. Joka tapauksessa sääli, että lopettivat nuo kinkerit. RIP. Joo ei taida jatkajaa löytyä ja onhan tuo rankka puristus ollut aina järjestäjille, ei mitään bisnestä vaan harrastus. |