Rinneto 15.06.2006 14:14:10 | |
---|
Onko tämmöistä tehty jo? Ihmettelen jos ei olisi, mutta idea on kuitenkin ihan mukava. Jos tämmöinen jo on jossain, niin antakaa aiheen vapaasti valua tän palstan kätköihin. Eli äsken tuli mieleen, kun youtubesta tsiigailin GN'R:n Ritzin keikkaa 88' jälleen kerran, että miten helvetin hienoa tuommoselle keikalle ois ollu päästä.. Teillekkin on varmasti joskus jotain keikkaa katsellessa tullut samanlainen fiilis. Mikä oli kyseinen keikka? Mulla niitä on monia, mutta suurimmat haaveet ois varmaan ollu AC/DC Donighntonissa 91' ja juurikin tuo GN'R @Ritz 88'. Lisäksi yleensäkkin joku "iso" bändi ois ollu helvetin hienoa nähdä alkuaikoinaan jossain pienemmässä paikassa, kuin stadioneilla tai vastaavilla. Kerro omasta unelmakeikastasi: milloin se oli, missä se oli, kuka siellä esiintyi jne. "Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2-
OSTA MARSHALL MG 15DFX |
HaloOfFlies 15.06.2006 14:53:29 | |
---|
Niitä on moniakin. Pink Floyd ja The Who Live8:issa, Kiss Tiger Stadiumilla 1996, Led Zeppelinin reunion Live Aidissa. Hendrix Woodstockissa... voisin jatkaa listaa loputtomiin. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Feggy 15.06.2006 14:58:57 | |
---|
Kyl toi Radioheadin keikka Huvilassa Bendsin aikaan tuli missattua. Se vähän kismittää. On niitä ehkä muutama muukin tarkemmin ajatellen. |
Rinneto 15.06.2006 15:08:55 | |
---|
Hendrix Woodstockissa... Ah, tämä! Miten saatoin unohtaa.... "Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2-
OSTA MARSHALL MG 15DFX |
ozz3 15.06.2006 15:20:36 | |
---|
Näitä on aika hitosti... toivottavasti joku vielä joskus keksii aikakoneen. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Feggy 15.06.2006 15:26:49 (muokattu 15.06.2006 15:27:20) | |
---|
Ah, tämä! Miten saatoin unohtaa.... Mä olen kyllä aika onnellinen, etten nähnyt Henkkaa Woodstockissa. Ensinnäkin keikka ei ollut kauhean ihmeellinen, hirveää sekoilua ja sinnepäin soittoa varsinkin Montereyn keikkaan verrattuna. Toiseksi liikaa ihmisiä, ei mitään mukavuuksia, kaatosadetta ja Henkka soittaa neljältä aamulta jos oikein muistan. Tuolla olisi kyllä iskenyt paniikkihärö ellei sitten ollut oikeissa huumeissa. Niinkuin varmaan suurin osa porukasta olikin. Mieluummin olisin nähnyt Henkan Kulttuuritalolla -67. Oli hyvä keikka, kertoi jo edesmennyt kaverini Ari Vaahtera. |
Jokunen 15.06.2006 15:29:07 | |
---|
Viimeisimpänä Judas Priestin keikka tampereella. En voi ymmärtää, miksi en lähtenyt. YLE:n näyttämien SOAD pätkien vuoksi olisin kuollakseni halunnut olla jollain Toxicityn aikaisella keikalla. "If vomit were a movie, this would be the soundtrack." |
alanko 15.06.2006 15:41:12 (muokattu 15.06.2006 15:42:27) | |
---|
Mä olen kyllä aika onnellinen, etten nähnyt Henkkaa Woodstockissa. Ensinnäkin keikka ei ollut kauhean ihmeellinen, hirveää sekoilua ja sinnepäin soittoa varsinkin Montereyn keikkaan verrattuna. Toiseksi liikaa ihmisiä, ei mitään mukavuuksia, kaatosadetta ja Henkka soittaa neljältä aamulta jos oikein muistan. Itse asiassa Wikipedian mukaan klo 9 maanantaiaamuna aloitta Henkka... Jimi Hendrix who was supposed to end the concert at midnight, started at 9 a.m. with sixteen songs, ending the event with "Hey Joe"; ironically it was one of the most photogenic and talented performances, but it played to a relatively empty field. |
Artist 15.06.2006 16:11:59 | |
---|
Lähes millä tahans Social Distortionin keikalla. Iggy Popin 1988-kiertueen mahdollisimman monella keikalla, ja tietty niillä alkuaikojn Stooges keikoilla. Mad Juanan keikka Tavalla 2004 olisi myös ollut kiva nähdä. "The call to arms was never true, I'm medicated...how are you?" |
Wahi 15.06.2006 17:17:05 | |
---|
Led Zeppelin, Kingston Wall, Jimi Hendrix, Pink Floyd, Cream... ja näitähän riittää. "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
Keppis 15.06.2006 17:19:08 | |
---|
Metallica Seatle 89 "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
tigrushka 15.06.2006 19:56:44 | |
---|
Radioheadin keikka Huvilassa 1995. Tämä. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Progressor 15.06.2006 19:56:59 | |
---|
Genesiksen Lamb-kiertue olisi ollut kyllä jotakin. Myös Toto Jeff Porcaron aikana olisi ollut kiva nähdä. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
dictatorsh*t 15.06.2006 21:25:28 | |
---|
Rage Against the Machine Suomessa '96. On hitosti muitakin, nyt tuli vain toi mieleen. |
Jani The Rock 15.06.2006 21:36:51 (muokattu 15.06.2006 21:37:58) | |
---|
Plasmaticsin keikalla olis ollu hieno olla, ihan missä vaan. Ja niillä keikoilla myös, missä kuvattiin Decline of the western civilization -leffaa. X, Fear, Black Flag... ai prkle. The road never ends for me, kid. |
luopio 16.06.2006 01:13:27 | |
---|
Sentencedin jäähyväiskeikka Oulussa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
propaganda 16.06.2006 03:56:46 | |
---|
Nirvanan joku |
patonki 16.06.2006 12:09:28 | |
---|
Kappas, täällä oli muutamia, missä olen ollut paikalla: Pink Floyd ja The Who Live8:issa sekä Rage Against the Machine Suomessa '96. Itse en tähän hätään juuri heränneenä keksi mitään hirmuisen utopistisia haavekeikkoja, mutta sanotaan vaikka niin, että joku Waitsin Tompan keikka suunnilleen Raindogsin ajoilta olisi ollut mahtava nähdä. Ja joku Johnny Cashikin tietty. Noin niinkuin yleisesti ottaen sitä on päässyt näkemään aika paljonkin omia suosikkejaan, tosin useimmiten niitä on pitänyt lähteä katsomaan Tukholmaan asti... |
Seppo_Howitzer 16.06.2006 12:12:26 | |
---|
Death olisi ollu kiva nähdä joskus. Enää ei ole mahdollisuutta. |
mr_b 16.06.2006 12:53:44 | |
---|
Kyl toi Radioheadin keikka Huvilassa Bendsin aikaan tuli missattua. Se vähän kismittää. Hehee, olin paikalla. Ei se nyt ehkä ihan tajunnanräjäyttäjä kylläkään ollut, mutta hieno keikka silti. Minua harmittaa että en koskaan tullut menneksi Tukholmaan katsomaan Grandaddyä ja Beta Bandia. Nyt on liian myöhäistä... There it was just like Old Faithful, the eternal Fountain of Filth |