Aihe: Sounds like koff!! Hellacopters..
1
Kitarasankari
19.07.2006 19:11:02
Onkos kukaan onnistunut voittamaan lippuja tuonne??
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
dazed
19.07.2006 20:33:05 (muokattu 19.07.2006 22:02:30)
Kaveri sai. Fleimarit, hellacopterit ja oliko vielä tsool.

Itse olin katsoos Foo Fighterssejä..yes!
I`m not a great player, but I can make it howl.
Sperm Donor
19.07.2006 23:27:40
Onko tämä sitä samaa kuin oli Offsprinkkin?
kid ego
20.07.2006 22:41:37
Onko tämä sitä samaa kuin oli Offsprinkkin?

Ihan niin kuin Offspring, mutta Hellacopters.
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
A.Starving
21.07.2006 19:21:21
Laitetaan nyt linkki tohon arvontaan tännekkin niin voi sitten ihan ite käydä ihmettelemässä että mistä on kyse.
http://www.koff.net/soundslikekoff/

Eipä ainakaan ekalla viikolla napsahtanut, vaikka onhan noi onneksi nähty ettei niin harmita vaikkei voittaiskaan. Foo Fighters ois kyllä kelvannu...
Cathi777
23.07.2006 21:12:08

Ihan niin kuin Offspring, mutta Hellacopters.

Aika hyvin on ruvennut taso tipahtamaan. Ei sinänsä, että koptereissa mitään vikaa, mutta nehän nyt ravaa täällä vähän väliä niin kuin nuo kaikki muutkin orkesterit. Ihme, että en ollutkaan tästä mistään kuullut aikaisemmin.
Only pop music can break my heart...
Janus
23.07.2006 21:26:27
Aika hyvin on ruvennut taso tipahtamaan. Ei sinänsä, että koptereissa mitään vikaa, mutta nehän nyt ravaa täällä vähän väliä niin kuin nuo kaikki muutkin orkesterit. Ihme, että en ollutkaan tästä mistään kuullut aikaisemmin.

Joo, samaa mieltä. Noi kaikki orkesterit on nähty tässä maassa sen verran usein, eikä noi samana iltana oikein toteuta tarkoitustaan minään "superkombona". Fleimaritkin oli viimeksi nähdessäni yllättävän väsyneitä verrattuna siihen, mitä meininkiä joskus 5 vuotta sitten todistin...
kid ego
24.07.2006 15:09:29

Joo ja aika perseestä tuommoinen systeemi muutenkin. Mua hajottaisi aika pahasti jos joku koskaan Suomessa käymätön lempparibändini (en todellakaan puhu näistä Foo Copterseista ja Hellafighterseista) tulisi paikalle, enkä pääsisi keikalle kun lipun voittaa joku joka ei musasta edes välitä, vaan sattui dokaamaan vitusti Koffia.
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
Numbie
28.07.2006 02:56:01

TSOOL-keikka on aina jotain mikä on pakko nähdä vaikka kävisivät Suomessa joka päivä.
Väinämöinen
29.07.2006 23:41:34
Joo ja aika perseestä tuommoinen systeemi muutenkin. Mua hajottaisi aika pahasti jos joku koskaan Suomessa käymätön lempparibändini (en todellakaan puhu näistä Foo Copterseista ja Hellafighterseista) tulisi paikalle, enkä pääsisi keikalle kun lipun voittaa joku joka ei musasta edes välitä, vaan sattui dokaamaan vitusti Koffia.

Tai sitten joku lipun voittanut jättää sen käyttämättä...nimim. parhaus maximus (The Offspring) meni sivu suun viime vuonna.
Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)