Drumjamo 30.05.2006 00:19:50 | |
---|
Onkos paljonkin mnetin väkeä lähdössä tänä vuonna puustockiin? Tänä vuonnahan se on heavypainotteinen vaikka muitakaan tyylilajeja ei ole unohdettu. http://www.puustock.fi/Se nyt vaan on semmosta |
muuan 30.05.2006 23:41:06 | |
---|
Mä meen perjantaix. Kun harrastan maakuntamatkailua siinä nurkilla juuri sopivasti samaan aikaan... =) |
Dana 07.07.2006 10:18:13 | |
---|
Eiköhän sitä launtaille paikalle eksy. "Tömähtely yltyy ja muuttuu sitten yhtäkkiä. Se hidastuu kumuksi. Sitten hurinaksi." |
Robert 08.07.2006 12:41:34 | |
---|
Tarkoitus olisi kanssa lähteä. >-)))>
|
Jusma 10.07.2006 14:50:21 | |
---|
Siellä ollaan perjantaina ja lauantaina. Tulitus lopetetaan vasta, kun vihollinen käyttäytymisellään osoittaa, että haluttu vaikutus on saavutettu. |
ltg 15.07.2006 11:19:13 | |
---|
Sinne tullaan. Paras pikkufestari suomessa, sanon minä, ja tänä vuonna loistavat esiintyjät. Järjestelyt toimivat kuin se kuuluisa junan vessa. Leirintäaluekin rokkaa, sinne siis! Oranki eats my bananas THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Korny 21.07.2006 14:29:49 | |
---|
Tulossa ollaan ja molemmiksi päiviksi, tänä vuonna parhaat esintyjät puustockin tähänastisessa historiassa. |
Robert 23.07.2006 19:22:19 | |
---|
No niin... Tulipahan häröiltyä akustisen kanssa siellä leirintäalueella... >-)))>
Tyylimme on Metallin ja Rockin väliltä. Metalli-Rockkia. Siihen tosin saattaa sekoittua hyvin vähän jotain muutakin tyyliä kuten punk taikka pop. Poppia emme kyllä käytä melkeimpä ollenkaan mutta sitä saattaa sekoittua ihan vähän. |
kouranka 23.07.2006 23:30:03 | |
---|
Oliko kovakin meno tänä vuonna? Nyt herkutellaa! |
hevimusamies 27.07.2006 13:43:12 | |
---|
Lauantai oli ainakin ihan vitun hyvä päivä rokata! Stam1na vei voiton kaikista, Teräsbetoni pisti vaan vituttamaan :D "Onko täällä miehiä? Onko täällä naiiiiisiiaaaaah?" |
ltg 30.07.2006 13:36:05 | |
---|
Puustock oli jälleen kerran erinomainen. Mokoma rokkasi, Stam1na rokkasi, Ruoska rokkasi, mutta Diablon keikasta jäi paha maku suuhun. Eipä siinä, soittivat todella hyvin ja virheettömästi, mutta keikka oli jotenkin yllätyksetön. Eivätkä mielestäni saaneet yleisöön juuri minkäänlaista kontaktia, ei välittynyt hyvä fiilis lavalta. Tapasin Mokoman tyypit festarialueella, ja muistoksi jäi nimmarit passiin sekä hyvä fiilis. Mukavia heppuja. Leirintäalueen järjestelyt toimivat loistavasti, ja muutenkin oli leppoisa fiilis. Hyvillä mielin voi mennä taas ensi vuonna hengailemaan. Oranki eats my bananas THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
RedDevil 06.08.2006 00:42:05 | |
---|
joo o.. siellähän se annala rupesi puhumaan metsähousuista.. ko olin huutanu sille että "eikös thrash-metal oo sitä maastohousu- meininkiä?!" :D ja koko festari oli tänä vuonna erityisen rokkaava ja leirintäalueellakin oli tosi hyvä meininki! |
Zary 12.08.2006 00:13:51 | |
---|
Mä olin tänä vuonna ekaa kertaa Puustockissa ja voin sanoa ihastuneeni tämän festarin ilmapiiriin. Savolaisen lupsakka meininki oli ainekin lauantaina, jollon siellä rokkasin. Iso + siististä ympäristöstä. Ja omaan silmään ei mitään kummempia rähinoitä sattunut, joten ilmeisen rauhallista rokkikansaa siellä sitten oli. Ruoska ja Diablo sai musta uuden fanin ja Yö vakiinnutti asemiaan suosikkinani. Teräsbetonia ja Timo Rautiaista odotin kovasti mutta jotenki ne ei sittenkään kovin uponnu.. En tiedä mikä lie mätti, liekö väsy jo yllättäny siinä vaiheessa. Mutta kyllä täytyy ensivuonna ottaa uusiksi moinen reissu! Rock 'n' Roll! |