Aihe: Valssia hääkeikalle!
1
Montte
12.08.2006 18:25:51
Kertokaahan mitä niitä on perinteisimpiä valssikappaleita mitä yleensä hääkeikoilla vedellään. Ei ole kuulemma pakko soittaa valssia mutta tuleva morsian pyysi niin jotain olisi kehitettävä :/. Häppeninki on kyl vasta ensi kesänä mutta pitäis alkaa miettimään jo mitä kaikkea siellä soittaisi.
Abandoned Ade http://www.mikseri.net/artists/?id=58289
Mimi
12.08.2006 22:11:06
Akselin ja Elinan häävalssi lienee yksi suosituimmista. Muita en muista edes nimeltä...
"En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala
M.i.k.key
13.08.2006 13:23:06
Mene tuonne Tanssimusiikki-palstalle kyselemään niin saat kaikennäköisiä vastauksia!
Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti
Pula-Aho
13.08.2006 21:12:57
Mene tuonne Tanssimusiikki-palstalle kyselemään niin saat kaikennäköisiä vastauksia!

Jaaha, täällä usutetaan viattomia suoraan suden pesään. Ettes ees häpiä.

No, niitä häävalsseja:

Minä Rakastan Sua
Häävalssi
Suvivalssi
Maijan & Jannen häävalssi
Akseli & Elina
Kauneimpain Rakkainpain
Oikean löytänyt oon
Sinun kanssasi
Elokuun Häävalssi
Keinumorsian
Kulkurin Valssi
Saarenmaan valssi
Uralin Pihlaja
Metsäkukkia
Tää päivä on teidän

Kyllä noilla muutamat häät vetäsee.

-G -
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
uruttaja
13.08.2006 21:29:53

Just, Hyviä ja helevetin hyviä.
Capman
14.08.2006 00:59:53
Meidän häissä vedettiin vissiin vaan kaksi valssia. Suvivalssi ja Kulkurin valssi.
kid ego
14.08.2006 13:04:40
Sovittakaa Queenin Somebody To Love valssiksi. Se on valmiiksi kolmijakoinen. Hankkikaa hyvä laulaja.
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)