Montte 12.08.2006 18:25:51 | |
---|
Kertokaahan mitä niitä on perinteisimpiä valssikappaleita mitä yleensä hääkeikoilla vedellään. Ei ole kuulemma pakko soittaa valssia mutta tuleva morsian pyysi niin jotain olisi kehitettävä :/. Häppeninki on kyl vasta ensi kesänä mutta pitäis alkaa miettimään jo mitä kaikkea siellä soittaisi. Abandoned Ade http://www.mikseri.net/artists/?id=58289 |
Mimi 12.08.2006 22:11:06 | |
---|
Akselin ja Elinan häävalssi lienee yksi suosituimmista. Muita en muista edes nimeltä... "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
M.i.k.key 13.08.2006 13:23:06 | |
---|
Mene tuonne Tanssimusiikki-palstalle kyselemään niin saat kaikennäköisiä vastauksia! Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti |
Pula-Aho 13.08.2006 21:12:57 | |
---|
Mene tuonne Tanssimusiikki-palstalle kyselemään niin saat kaikennäköisiä vastauksia! Jaaha, täällä usutetaan viattomia suoraan suden pesään. Ettes ees häpiä. No, niitä häävalsseja: Minä Rakastan Sua Häävalssi Suvivalssi Maijan & Jannen häävalssi Akseli & Elina Kauneimpain Rakkainpain Oikean löytänyt oon Sinun kanssasi Elokuun Häävalssi Keinumorsian Kulkurin Valssi Saarenmaan valssi Uralin Pihlaja Metsäkukkia Tää päivä on teidän Kyllä noilla muutamat häät vetäsee. -G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
uruttaja 13.08.2006 21:29:53 | |
---|
Mene tuonne Tanssimusiikki-palstalle kyselemään niin saat kaikennäköisiä vastauksia! Just, Hyviä ja helevetin hyviä. |
Capman 14.08.2006 00:59:53 | |
---|
Meidän häissä vedettiin vissiin vaan kaksi valssia. Suvivalssi ja Kulkurin valssi. |
kid ego 14.08.2006 13:04:40 | |
---|
Sovittakaa Queenin Somebody To Love valssiksi. Se on valmiiksi kolmijakoinen. Hankkikaa hyvä laulaja. "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |