Aihe: Jalometalli 2006 Oulussa Elokuun 18.–19.
1 2
Räbbänä
07.05.2006 16:53:05
Elikkäs tämmönen taas järjestetään ja varmistuneet bändit ovat:

Dismember (SWE)
The Duskfall (SWE)
Thunderstone
Enochian Crescent
Moonsorrow
Rytmihäiriö
Reverend Bizarre
Tarot
Swallow The Sun
Hellbox
Ajattara
Before The Dawn
Slugathor
Manitou
Rotten Sound
Ghost Machinery
Fall Of The Idols

Lisätietoja
http://www.jalometalli.net

Viime vuonna kävin Machine Meniä kattomassa ja aikeissa olen myös tänä vuonna lähteä. Nyt kiinnostaa eniten Tarot ja Thunderstone.

Kuinkas moni menossa?
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Kulkunen
07.05.2006 17:47:00
The Duskfall (SWE)
Swallow The Sun
Ajattara
Rotten Sound
Ghost Machinery
Fall Of The Idols

Kuinkas moni menossa?

Minä olen melko suurella todennäköisyydellä lähdössä ja tuossapa nuo mielenkiintoisimmat aktit. Muitakin tulee varmaan seurattua sitten siinä kun ehtii ja jaksaa.
samsonov
08.05.2006 13:45:23
Oon kahtena edellisenä vuonna kovasti aikonu mennä, mut kertaakaan en oo käyny. Jos tänä vuonna suosiolla jättäs käymättä
_Petri_
08.05.2006 16:25:13

Viime vuonna kävin. Lupsakka pienen festarin tunnelma ja muutenkin onnistunut reissu. Tänä vuonna taitaa jäädä väliin.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Destructor
20.06.2006 10:56:15
Lisää legendaarista aspektiä tarjoaa englantilainen, Bristolista kotoisin oleva Onslaught. 80-luvun pienempiin thrash-legendoihin lukeutuva yhtye ehti levyttää kolme täyspitkää ja lukuisia pienempiä julkaisuja, kunnes hajosi vuonna 1991. Onslaught kasattiin kuitenkin uudelleen yhteen viime vuonna pääosin vanhojen jäsenten toimesta. Vanhan koulun thrashia siis luvassa aimo annos.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=578756

OOOOONNNNNSSSSLLLAAAAUUUGGGHHTTTTTT!!!!!!!!
You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate.
Marquiesce
20.06.2006 16:31:10
Olen menossa, viime vuonna meininki oli suht hyvä(sisällä vaan se anniskelualue systeemi oli täysin perseestä alaikäisille.) Hyvä festari bändien puolesta tulossa todellakin tänä vuonna. Eniten itseä kiinnostaa U.D.O, Embraze ja Helloween, joista jälkimmäinen toivottavasti vetää yhtä hienon ja mahtavan keikan kuin viime marraskuussa Teatrialla. Jalometallihan tänä vuonna järjestetään muuten Club Teatrialla, mikä ei ole mikään hyvä juttu mielestäni... Olisi kuusis ollut parempi paikka.
Ain't Life Grand
Seppo_Howitzer
20.06.2006 16:54:55
U.D.O. ja Onslaught kiinnostais.
Hevihörhö
21.06.2006 09:28:55
Tämä alkaa jo lähestulkoon olla ajankohtainen, ensi viikollahan liputkin tulevat myyntiin. Kyllä, olen menossa. Lähinnä Ajattaran ja Enochian Crescentin takia, mutta muitakin toki janoan päästä näkemään.

Niin, ketäs muita tulossa?
"Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee
Räbbänä
21.06.2006 12:21:49
Jaahas tuo pitopaikka tuli minullekkin yllätyksenä. No pitää normaaliin tapaan vallata heti kun ovet aukeavat paikka eturiviin.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
chachi
21.06.2006 19:02:48

Kyllähän tuonne jalat ohjataan ja ohjelmisto on kyllä aika pirun jees. Onslaught on kyllä kautta linjan yllättävin veto, mutta samalla sellainen jota ei todellakaan sovi missata.
http://www.qstock.org/2006
Earthquake
21.06.2006 23:57:33
Vois tulla mulkaseen udon uuestaan ja hyvältä vaikuttaa muittenki puolesta
ozz3
22.06.2006 10:41:27
Melko kovaa lineuppia pukkaa. Pitää oikeasti laittaa harkintaan, jo ihan sen takia, että on aika pitkä välimatka meikäläisen himan ja Oulun välillä.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Executioner
25.06.2006 13:23:30

Onslaughtin sekä muutaman suomalaisen takia on pakko lähteä seikkailemaan pohjoiseen. Kallis reissu edessä, mutta eipä tuo tunnu missään jos näkee ONSLAUGHTIN!!!
Marttyyrioperaatio: Teloittaja saapuu -demo kuunneltavissa!
Hevihörhö
28.06.2006 23:24:01
Mitenkähän noita lippuja menee, milloin pitää alkaa jo hätäilemään onko loppuunmyyty vai voiko ihan rauhassa jättää vähän viime tippaan? Kun rahatilannetta paha arvioida vielä tässä vaiheessa, olisi hyvä tietää.
"Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee
Marquiesce
29.06.2006 13:33:24
Mitenkähän noita lippuja menee, milloin pitää alkaa jo hätäilemään onko loppuunmyyty vai voiko ihan rauhassa jättää vähän viime tippaan? Kun rahatilannetta paha arvioida vielä tässä vaiheessa, olisi hyvä tietää.

Itse käyn (jo) tänään 2 päivän lipun ostamassa mutta olen aikalailla varma siitä että niitä riittää vielä pitkälle sinne elokuun puolellekkin hyvin. Jos ei sitten yhtäkkiä koko suomi halua mennä katsomaan Onslaughtia tms..
Ain't Life Grand
Earthquake
30.06.2006 18:26:32
kyllä nuita kaikille ennakkoon ostaville pitäs riittää
aikavaikea
26.07.2006 10:37:36
http://www.jalometalli.net/uutiset.htm

Festivaalin pääesiintyjiksi ovat varmistuneet saksalaiset heavy-jyrät Helloween ja U.D.O. Viimeisten julkistusten joukossa ovat lisäksi brittiläinen Onslaught , sekä kotimaiset Kalmah, Embraze ja The Scourger.

Muut jo aikaisemmin varmistuneet bändit: Dismember , The Duskfall , Tarot , Rotten Sound , Ajattara , Manitou , Fall Of The Idols , Ghost Machinery , Thunderstone , Reverend Bizarre , Swallow The Sun , Moonsorrow , Enochian Crescent , Before The Dawn , Hellbox , Rytmihäiriö ja Slugathor .
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Super-Jari
26.07.2006 21:25:08
Paskan paikan vuoksi jätän väliin.
Seppo_Howitzer
26.07.2006 21:28:52
Paskan paikan vuoksi jätän väliin.

Ei kannatas siellä on Onslaught.
Torniojaws
27.07.2006 17:40:51

Perjantaille on liput, pääasiassa Helloween, Rotten Sound ja Tarot kiinnostavat.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)