Räbbänä 07.05.2006 16:53:05 | |
---|
Elikkäs tämmönen taas järjestetään ja varmistuneet bändit ovat: Dismember (SWE) The Duskfall (SWE) Thunderstone Enochian Crescent Moonsorrow Rytmihäiriö Reverend Bizarre Tarot Swallow The Sun Hellbox Ajattara Before The Dawn Slugathor Manitou Rotten Sound Ghost Machinery Fall Of The Idols Lisätietoja http://www.jalometalli.net Viime vuonna kävin Machine Meniä kattomassa ja aikeissa olen myös tänä vuonna lähteä. Nyt kiinnostaa eniten Tarot ja Thunderstone. Kuinkas moni menossa? Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Kulkunen 07.05.2006 17:47:00 | |
---|
The Duskfall (SWE) Swallow The Sun Ajattara Rotten Sound Ghost Machinery Fall Of The Idols Kuinkas moni menossa? Minä olen melko suurella todennäköisyydellä lähdössä ja tuossapa nuo mielenkiintoisimmat aktit. Muitakin tulee varmaan seurattua sitten siinä kun ehtii ja jaksaa. |
samsonov 08.05.2006 13:45:23 | |
---|
Oon kahtena edellisenä vuonna kovasti aikonu mennä, mut kertaakaan en oo käyny. Jos tänä vuonna suosiolla jättäs käymättä |
_Petri_ 08.05.2006 16:25:13 | |
---|
Viime vuonna kävin. Lupsakka pienen festarin tunnelma ja muutenkin onnistunut reissu. Tänä vuonna taitaa jäädä väliin. |
Destructor 20.06.2006 10:56:15 | |
---|
Lisää legendaarista aspektiä tarjoaa englantilainen, Bristolista kotoisin oleva Onslaught. 80-luvun pienempiin thrash-legendoihin lukeutuva yhtye ehti levyttää kolme täyspitkää ja lukuisia pienempiä julkaisuja, kunnes hajosi vuonna 1991. Onslaught kasattiin kuitenkin uudelleen yhteen viime vuonna pääosin vanhojen jäsenten toimesta. Vanhan koulun thrashia siis luvassa aimo annos. http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=578756 OOOOONNNNNSSSSLLLAAAAUUUGGGHHTTTTTT!!!!!!!! You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate. |
Marquiesce 20.06.2006 16:31:10 | |
---|
Olen menossa, viime vuonna meininki oli suht hyvä(sisällä vaan se anniskelualue systeemi oli täysin perseestä alaikäisille.) Hyvä festari bändien puolesta tulossa todellakin tänä vuonna. Eniten itseä kiinnostaa U.D.O, Embraze ja Helloween, joista jälkimmäinen toivottavasti vetää yhtä hienon ja mahtavan keikan kuin viime marraskuussa Teatrialla. Jalometallihan tänä vuonna järjestetään muuten Club Teatrialla, mikä ei ole mikään hyvä juttu mielestäni... Olisi kuusis ollut parempi paikka. Ain't Life Grand |
Seppo_Howitzer 20.06.2006 16:54:55 | |
---|
U.D.O. ja Onslaught kiinnostais. |
Hevihörhö 21.06.2006 09:28:55 | |
---|
Tämä alkaa jo lähestulkoon olla ajankohtainen, ensi viikollahan liputkin tulevat myyntiin. Kyllä, olen menossa. Lähinnä Ajattaran ja Enochian Crescentin takia, mutta muitakin toki janoan päästä näkemään. Niin, ketäs muita tulossa? "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee |
Räbbänä 21.06.2006 12:21:49 | |
---|
Jaahas tuo pitopaikka tuli minullekkin yllätyksenä. No pitää normaaliin tapaan vallata heti kun ovet aukeavat paikka eturiviin. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
chachi 21.06.2006 19:02:48 | |
---|
Kyllähän tuonne jalat ohjataan ja ohjelmisto on kyllä aika pirun jees. Onslaught on kyllä kautta linjan yllättävin veto, mutta samalla sellainen jota ei todellakaan sovi missata. http://www.qstock.org/2006 |
Earthquake 21.06.2006 23:57:33 | |
---|
Vois tulla mulkaseen udon uuestaan ja hyvältä vaikuttaa muittenki puolesta |
ozz3 22.06.2006 10:41:27 | |
---|
Melko kovaa lineuppia pukkaa. Pitää oikeasti laittaa harkintaan, jo ihan sen takia, että on aika pitkä välimatka meikäläisen himan ja Oulun välillä. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Executioner 25.06.2006 13:23:30 | |
---|
Onslaughtin sekä muutaman suomalaisen takia on pakko lähteä seikkailemaan pohjoiseen. Kallis reissu edessä, mutta eipä tuo tunnu missään jos näkee ONSLAUGHTIN!!! |
Hevihörhö 28.06.2006 23:24:01 | |
---|
Mitenkähän noita lippuja menee, milloin pitää alkaa jo hätäilemään onko loppuunmyyty vai voiko ihan rauhassa jättää vähän viime tippaan? Kun rahatilannetta paha arvioida vielä tässä vaiheessa, olisi hyvä tietää. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee |
Marquiesce 29.06.2006 13:33:24 | |
---|
Mitenkähän noita lippuja menee, milloin pitää alkaa jo hätäilemään onko loppuunmyyty vai voiko ihan rauhassa jättää vähän viime tippaan? Kun rahatilannetta paha arvioida vielä tässä vaiheessa, olisi hyvä tietää. Itse käyn (jo) tänään 2 päivän lipun ostamassa mutta olen aikalailla varma siitä että niitä riittää vielä pitkälle sinne elokuun puolellekkin hyvin. Jos ei sitten yhtäkkiä koko suomi halua mennä katsomaan Onslaughtia tms.. Ain't Life Grand |
Earthquake 30.06.2006 18:26:32 | |
---|
kyllä nuita kaikille ennakkoon ostaville pitäs riittää |
aikavaikea 26.07.2006 10:37:36 | |
---|
http://www.jalometalli.net/uutiset.htm Festivaalin pääesiintyjiksi ovat varmistuneet saksalaiset heavy-jyrät Helloween ja U.D.O. Viimeisten julkistusten joukossa ovat lisäksi brittiläinen Onslaught , sekä kotimaiset Kalmah, Embraze ja The Scourger. Muut jo aikaisemmin varmistuneet bändit: Dismember , The Duskfall , Tarot , Rotten Sound , Ajattara , Manitou , Fall Of The Idols , Ghost Machinery , Thunderstone , Reverend Bizarre , Swallow The Sun , Moonsorrow , Enochian Crescent , Before The Dawn , Hellbox , Rytmihäiriö ja Slugathor . I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. |
Super-Jari 26.07.2006 21:25:08 | |
---|
Paskan paikan vuoksi jätän väliin. |
Seppo_Howitzer 26.07.2006 21:28:52 | |
---|
Paskan paikan vuoksi jätän väliin. Ei kannatas siellä on Onslaught. |
Torniojaws 27.07.2006 17:40:51 | |
---|
Perjantaille on liput, pääasiassa Helloween, Rotten Sound ja Tarot kiinnostavat. |