Makkari 02.09.2006 23:56:14 (muokattu 03.09.2006 10:14:26) | |
---|
Muistutus, että huomenna on taas jokasyksyiset levymessut Tavastia klubilla Helsingissä klo 10:30-15:00. Saas nähdä löytyisikö nyt jotain kivaa. Itselläni meni viime levymessuilla yli 80 €, mutta nyt on budjetti tiputettu 40 €:hen. Pirullisia noi levymessut, kun siellä helposti vaan innostuu ostelemaan vähän sitä sun tätä. EDIT: Ja sisäänpääsymaksu on 2€ I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
rheinone 03.09.2006 00:04:08 | |
---|
Hitto, hyvä ku muistutit! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Wahi 03.09.2006 10:06:59 | |
---|
Mitäs siellä tarkalleen on jos sinne jaksaisi mennä? Shine on You crazy Diamond. |
Makkari 03.09.2006 10:13:43 | |
---|
Levyjä, levyjä ja levyjä. ;) Kai siellä on aika genrestä genreen myös. En osaa oikeen sanoa. Levymyyjiä siis Suomen lisäksi myös ainakin Ruotsista, siksi niitä sanotaan kansainvälisiksi levymessuiksi. Ihan täynnä se Tavastia on kyllä ollut myyntipöytiä täynnä levyjä. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Pedroz 03.09.2006 13:41:41 | |
---|
Kivaa oli ja rahaa meni juuri niin paljon kuin oli mahdollistakin, tosin kaksi viimeistä ostosta tein Jäänsärkijästä kotimatkalla. Bootleg-tarjonta oli muuten huomattavan runsasta ainakin yhden kauppiaan kohdalla. Seuraavat levyt tarttuivat mukaan: Red Hot Chili Peppers - Save the Population (promo cds) Green Day - Foot in Mouth (cdep) Nirvana - Sliver: The Best of the Box Slayer - Seasons in the Abyss Marvin Gaye - What's Going On Jethro Tull - Aqualung Green Dayn live-ep on kyllä aikamoinen aarre. Näin sen kerran Kuopion Fazer Musiikissa joskus vuonna 97, mutta sen jälkeen en ole sitä missään nähnyt, Japanin importti kun on. Pari bongattua Sleater-Kinneyn sinkkua kiihotti keräilyesineinä, mutta ihan niin rikas en ollut, että olisin niitä 12€ kappalehintaan ostanut. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
rheinone 03.09.2006 15:26:05 | |
---|
Ite oon aika tyytyväinen, ei tullu mukaan yhtään heräteostosta. Kaikki oon suunnitellu ostavani ku tulee vastaan: Dave Lee Rothin kirja Crazy From The Heat Black Crowes: By Your Side Deep Purple: The Book Of Taliesyn Oisin kyl ostanu myös Dr.Feelgoodin BBC Sessions:in ja jonkun Whitesnaken 80-luvun alkupuolen live-dvd:n, mut ei löytyny. Mitäs muille tarttu mukaan? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Feggy 03.09.2006 15:37:16 | |
---|
Kiitos vaan vinkistä! Hyvää oli, mutta halpaa. Tai no. Kun en löytänyt niitä John Caleja, Captain Beefhearteja, Durutti Columneja ja Flamin' Groovieseja joita etsin, omaksuin Sulo Vilén-taktiikan ja ostin kelpo metritavaraa edulliseen hintaan, joka hyllystä puuttui tai joka on tullut joskus myytyä ja kaduttaa. Eli (kaikki vinyyliä): The Police : Reggatta de blanc (2e) Paul McCartney & Wings: Band on the run (2e) T-Bone Burnett: Trap Door (2e) The Ventures: More golden greats (tupla) (2e) The Kinks: Give the People what they want (2e) Dave Edmunds: Repeat when necessary (2e) Dave Edmunds: Tracks on wax (2e) Pretenders: II (5e) Lou Reed: Growing up in public (7e) Lovin' Spoonful: You didn't have to be so nice (3e) Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
muuan 03.09.2006 16:10:05 | |
---|
Mmmmm. Vi**u. Luinpas tämänkin vasta nyt, sunnuntaina klo 16.09. Että enpä sitten käynyt... (anteex kielenkäyttöni) |
Tuomase 03.09.2006 16:36:06 | |
---|
Ja meikäläinen 20 minuuttia myöhemmin. Olis varmasti tullut reilusti lisäystä Dire Straits -kokoelmaan. Varsinkin bootleggejä olis ollu kiva metsästää, kun niitä ei taho mistään löytää. Aina ei voi voittaa. |
Makkari 03.09.2006 21:22:36 | |
---|
Tosi pirullisia noi levymessut. rahaa meni ihan järkyttävän paljon. Sitä ei vaan voi mitään kun löytää jotain kivoja bootlegejä tai muuta vastaavaa. Noilla ruotsalaisilla on kaikenlaista kivaa, mutta hurjia kiskurihintoja ne niistä vetävätkin. Mukaan tarttui: The Byrds - (Untitled)-vinyyli. lähes erinomaisessa kunnossa jopa. The Byrds-bootleg CD vuoden 1970 konsertista. Ihan ok-äänenlaatu ja ok-musiikkia, vaikka samalta kokoonpanolta olen kuullut paljon vielä hienompaakin kamaa. John Fogerty - Bootleg vuoden 1998 Euroopan kiertueen keikasta ja bootleg vuoden 2005 Euroopan kiertueen keikasta. Molemmissa näissä ihan fantastinen settilista ja äänenlaatu myös ihan kelvollinen. Molemmat tupla-CD:itä, tosi makeita paketteja. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Feggy 04.09.2006 08:31:11 | |
---|
Tosi pirullisia noi levymessut. rahaa meni ihan järkyttävän paljon. Sitä ei vaan voi mitään kun löytää jotain kivoja bootlegejä tai muuta vastaavaa. Noilla ruotsalaisilla on kaikenlaista kivaa, mutta hurjia kiskurihintoja ne niistä vetävätkin. Mukaan tarttui: The Byrds - (Untitled)-vinyyli. lähes erinomaisessa kunnossa jopa. The Byrds-bootleg CD vuoden 1970 konsertista. Ihan ok-äänenlaatu ja ok-musiikkia, vaikka samalta kokoonpanolta olen kuullut paljon vielä hienompaakin kamaa. John Fogerty - Bootleg vuoden 1998 Euroopan kiertueen keikasta ja bootleg vuoden 2005 Euroopan kiertueen keikasta. Molemmissa näissä ihan fantastinen settilista ja äänenlaatu myös ihan kelvollinen. Molemmat tupla-CD:itä, tosi makeita paketteja. Katos, olisin itsekin voinut napata Untitledin jos olisi eteen sattunut. Mulla on kyllä se cd:nä. Tiedoksi, muuten on näihin aikoihin ilmestyy dvd Fogertyn viime vuoden kiertueesta, jossa ei ole mitään moittimista. Arvostelu seuraavassa Rytmi-lehdessä. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
Makkari 04.09.2006 14:23:55 (muokattu 05.09.2006 16:41:01) | |
---|
Katos, olisin itsekin voinut napata Untitledin jos olisi eteen sattunut. Mulla on kyllä se cd:nä. Tiedoksi, muuten on näihin aikoihin ilmestyy dvd Fogertyn viime vuoden kiertueesta, jossa ei ole mitään moittimista. Arvostelu seuraavassa Rytmi-lehdessä. Tai siis itse asiassa ilmestyi jo kesäkuussa. Ja osaakin olla hyvä! Tosin biisilista vähän ehkä turhan hittipainotteinen. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Marlowe 04.09.2006 19:16:42 | |
---|
Perhana. Kyllä täällä "napapiirilläkin" on ihan kiva asua, mutta tämmöisten isompien spektaakkelien puute jää musiikillisessa tarjonnassa harmittamaan (vaikka olihan täälläkin vähän pienemmät levymessut pari vuotta sitten). Kävin pari vuotta sitten Tavastian levymessuilla, ja sieltä löytyi kyllä vaikka mitä mukavaa, mm. Dylanin ja Cashin yhteisten levytyssessiden tulokset ja Springsteenin legendaarinen Fillmore-live. Lähinnä messuilta on tullut hankittua bootlegeja (myönnetään), sillä virallisia julkaisuja yleensä löytyy levykaupoista tai sitten Amazonin tapaisista Internet-putiikeista. "Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
porcupine 11.09.2006 14:03:25 | |
---|
Tori Amos: China 7" Tavaramarkkinat: Kevät 7" Neil Young: Ragged Glory LP The Kooks: Inside in / Inside out 2xLP Pulp: Party Hard CDS Zen Cafe: Eipä tiennyt tyttö CDS Ja pikkuveljelle The Rutles Soundtrack LP New Order: Power, Corruption and Lies LP Kaik rahat män. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
kid ego 12.09.2006 11:04:40 | |
---|
Hyvä etten käynyt. Noihin menee aina kaikki rahat! Pari viime kertaa olen pitänyt itseni väkipakolla poissa kun taloudellisessa tilanteessa ei ole kehumista. Palomieheksi olet kyllä kelpo jantteri / Melkein kuin viidakon kissaeläin / Mutta sano mulle, helkkari / Pitäiskö ostaa isompi radio -Tempura Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3). |