Aihe: Heinolassa jyrää?
1
rrroope
14.08.2006 22:30:25
Onko kukaan menossa? En löytänyt keskustelua aiheesta, joten ajattelin vaan kysellä, kun pitäisi mennä Heinolaan joihinkin laimeisiin sukujuhliin tuohon samaan aikaan. Kiva kätellä jotain tuntemattomia mummoja kun tietää, että samaan aikaan olis 22 pistepirkon ilmaiskeikka samalla paikkakunnalla.

Njoo. Jos joku muuten on sunnuntai-aamuna menossa Heinolaan autolla Jyväskylästä niin ilmoitelkaa, tarvisin kyydin. Pahuksen bussivuorot ei oikein sovi yhteen ko.bileiden ja mun aamuheräämistottumusten kanssa.
muuan
14.08.2006 23:07:15
Siis millo toi on? Ja mitä esiintyy? (mä kun luulin et noi pippalot on menny jo...!)
pardy
14.08.2006 23:19:16

Siis millo toi on?

Ens sunnuntaina 20.8.

Ja mitä esiintyy?

Lordi, PMMP, Maj Karma ja 22 Pistepirkko.

Ja koko hoitohan on täysin ilmainen.
muuan
15.08.2006 18:49:17
Kiitoksia tiedosta! =)
disturbedtbe
15.08.2006 19:17:46
Kaksi live-suosikkia ilmaiseksi (tai no, matkojen hinnalla), niin todellakin menossa.

Lisää tietoa tapahtumasta löytyypi: http://www.heinola.net/?area=jyraa
"I'm so sick, so sick of myself"
anttipoeka
16.08.2006 01:26:17 (muokattu 16.08.2006 01:27:36)
Minä olen menossa. Lähes joka vuosi on tullut käytyä ainakin yhtenä viikonloppuna kun porukoilla on mökki lähistöllä.

Heinolan kaupunki ei tosin enää tue tapahtumaa (asuntomessut taisi imaista rahat) joka ennen järjestettiin joka kesäkuukauden ensimmäisenä viikonloppuna. Viime vuonnakin se oli vain kerran, jolloin muistaakseni Ismo, Kotiteollisuus ja Viikate.

Tänä vuonna näyttäisi olevan tuollainen isompikin lava pystytettynä, mutta se kesäteatteri on mielestäni huippu.

E: Painoin vahingossa varoitusta tuohon edelliseen viestiin, ei ollut tarkoitus, sori.
Ei tässä sen kummempaa.
pardy
17.08.2006 16:22:39

Heinolan kaupunki ei tosin enää tue tapahtumaa (asuntomessut taisi imaista rahat) joka ennen järjestettiin joka kesäkuukauden ensimmäisenä viikonloppuna. Viime vuonnakin se oli vain kerran, jolloin muistaakseni Ismo, Kotiteollisuus ja Viikate.

Tässä alkukeväästähän täällä oli kovakin kädenvääntö että järjestetäänkö sitä vai ei. Paikallislehti Itä-Häme kuitenki tuli ja pelasti tilanteen, ja aika hyvin pelastikin. Ei kuitenkaan ihan halvimmasta päästä noi esiintyjät.

Tänä vuonna näyttäisi olevan tuollainen isompikin lava pystytettynä, mutta se kesäteatteri on mielestäni huippu.

Juu, se lavahan tulee Lordin takia. Että ne saa ne pyronsa rakennettua sinne. Eijjolis se shöy mahtunu siihen kesikselle. PMMP:nhän ne kans pisti tuolle isolle lavalle.
Tb
21.08.2006 08:41:47
no huhhuh. käytiin ihan extempore paikan päällä käkäilemässä. Ei ole kyllä oikein mitään hyvää sanottavaa, muutakuin että onneksi sää oli hyvä, ja kiva kun näki kavereita.

Oli tosi hauskaa yrittää nähdä lavalle, kun edessä oli jumalaton ipanameri istumassa vanhempiensa hartioilla. perkele. ärsytys oli aikamoinen.
And finally, 12 points go to Finland!!!
pardy
21.08.2006 22:57:49

no huhhuh. käytiin ihan extempore paikan päällä käkäilemässä. Ei ole kyllä oikein mitään hyvää sanottavaa, muutakuin että onneksi sää oli hyvä, ja kiva kun näki kavereita.

Jaa? Itse en keksi ko. tapahtumasta taas mitään pahaa sanottavaa.

Oli tosi hauskaa yrittää nähdä lavalle, kun edessä oli jumalaton ipanameri istumassa vanhempiensa hartioilla. perkele. ärsytys oli aikamoinen.

Eikös tuo ole jokseenkin normaalia? Oikein ois sun mielestä ollu se, että kaikki lapset ois vaan haahuillu siellä ihmisten jaloissa pillittäen ettei näe mitään?
Robert
22.08.2006 01:17:01
PMMP oli veti kyllä aika hyvän shöyn. Parempi kuin Lordi, imho.
kirahvi sanoo öri öri öri
cfe
23.08.2006 09:16:05

Eiköhän se ollut oletus että Lordi + ilmaiskeikka = Helvetillinen ryysis.
http://www.causeforeffect.org
pardy
24.08.2006 00:32:46

PMMP oli veti kyllä aika hyvän shöyn. Parempi kuin Lordi, imho.

Samaa mieltä täällä. Hemmetin kovia soittajia tytsyjen bändissä, monttu auki sai olla koko keikan.
Tb
06.09.2006 18:30:32
No juu, kyllä minä tiesin että porukkaa on varmasti liikkeellä, mutta mitä ihmettä liikkui niiden vanhempien päässä, ketkä pitivät jälkikasvuaan koko keikan olkapäillään? Minen muutenkaan tykkää ipanoista, ja nyt vielä vähemmän. Aiettä kun alkoi ärsyttää taas, kun ajattelin asiaa. Eihän missään festareilla muutenkaan saa pitää ketään olkapäillään toisten näköesteenä..?!
And finally, 12 points go to Finland!!!
eikka-
11.09.2006 17:24:42
No juu, kyllä minä tiesin että porukkaa on varmasti liikkeellä, mutta mitä ihmettä liikkui niiden vanhempien päässä, ketkä pitivät jälkikasvuaan koko keikan olkapäillään? Minen muutenkaan tykkää ipanoista, ja nyt vielä vähemmän. Aiettä kun alkoi ärsyttää taas, kun ajattelin asiaa. Eihän missään festareilla muutenkaan saa pitää ketään olkapäillään toisten näköesteenä..?!

tai sit oot vaa ite liia lyhyt:D nojoo vitsivitsi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)