sirdickyj 06.10.2006 13:04:22 (muokattu 06.10.2006 13:10:48) | |
---|
Mä oon fiiliksissä! Kova livebändi tätä nykyä, ollu aina toki, mut musa jyrää nyt komeemmin ku 8-köötluvulla. Pataan! |
Fuzzy Boner 06.10.2006 21:50:11 | |
---|
Mä oon fiiliksissä! Kova livebändi tätä nykyä, ollu aina toki, mut musa jyrää nyt komeemmin ku 8-köötluvulla. Lainaakohan ne taas mun NL3:sta. Viimeks ku olivat areenalla EL-konsertissa nii sain mun Leadiin Finaalicountdownin kaikki mattosoundit (ei sitä intromelodia- mut kaik muut) ja johonkin toiseen biisiin. Ne ei ollu nollannu asetuksia. heh. Midge T |
sirdickyj 07.10.2006 00:10:39 | |
---|
Lainaakohan ne taas mun NL3:sta. Viimeks ku olivat areenalla EL-konsertissa nii sain mun Leadiin Finaalicountdownin kaikki mattosoundit (ei sitä intromelodia- mut kaik muut) ja johonkin toiseen biisiin. Ne ei ollu nollannu asetuksia. heh. sen jälkeemn ovat olleet omalla keikalla Kultsalla, lainasko sillonkin? Pataan! |
Fuzzy Boner 07.10.2006 11:30:03 | |
---|
sen jälkeemn ovat olleet omalla keikalla Kultsalla, lainasko sillonkin? Eipä lainannu.. Toi homma on nykyään kätevää: Kunhan vaan löytyy perusmylly niin kaikilla on omat smartmedia-kortit mukana ja omat setupit käden käänteessä niihin. ei tarvi roudata. Kunhan löytyy ne oikeat perusmyllyt ja ainakin täältä Suomesta löytyy. Mä ainakin lainaan aina vehkeitä jos vaan jeesaa ketään eikä oo niille silloin mitään käyttöä. Soittamista varten ne on tehty. Pitäisköhän mennä tonne Tavastialle katsomaan ja ehkä siinä sivussa ottamaan pari.. Midge T |
sirdickyj 08.10.2006 21:02:49 | |
---|
Eipä lainannu.. Toi homma on nykyään kätevää: Kunhan vaan löytyy perusmylly niin kaikilla on omat smartmedia-kortit mukana ja omat setupit käden käänteessä niihin. ei tarvi roudata. Kunhan löytyy ne oikeat perusmyllyt ja ainakin täältä Suomesta löytyy. Mä ainakin lainaan aina vehkeitä jos vaan jeesaa ketään eikä oo niille silloin mitään käyttöä. Soittamista varten ne on tehty. Pitäisköhän mennä tonne Tavastialle katsomaan ja ehkä siinä sivussa ottamaan pari.. No bändihän on kivenkova, et kyllähän se kannattaa Pataan!
...+alv. |
THE RIPPER 07.11.2006 21:43:25 | |
---|
pirunkovan keikan vetivät. pska juttu oli vaa et keikan alussa joku idiootti färttäs ja hais niin pahalle et huhu. sit siin oli viel pari jotai wamma bitiä tekemässä bootlegiä sillä nokian tietsikka kännyllä oisko 9990 malli. emt. kitaristi oli aika zack wylde ja yngwie malmsteenin välimuoto. rumpali oli kattonu selvästi myös liikaa halfordin videoita Hungry For Heaven |
rockpock 07.11.2006 23:52:18 | |
---|
pirunkovan keikan vetivät. pska juttu oli vaa et keikan alussa joku idiootti färttäs ja hais niin pahalle et huhu. sit siin oli viel pari jotai wamma bitiä tekemässä bootlegiä sillä nokian tietsikka kännyllä oisko 9990 malli. emt. kitaristi oli aika zack wylde ja yngwie malmsteenin välimuoto. rumpali oli kattonu selvästi myös liikaa halfordin videoita oliko tavastia täynnä?? "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Da Make 08.11.2006 12:24:58 (muokattu 08.11.2006 12:27:04) | |
---|
Q: "Okay, lets see, how was the making of the album?" A: "Well, we recorded the final countdown and..." Jossain ikivanhassa haastiksessa. Tuli vaan putoiltua kun tyypit olivat aika pihalla ja sönköttivät koko ajan final countdownista. Soittihan ne muutakin? " pirunkovan keikan vetivät. pska juttu oli vaa et keikan alussa joku idiootti färttäs ja hais niin pahalle et huhu. sit siin oli viel pari jotai wamma bitiä tekemässä bootlegiä sillä nokian tietsikka kännyllä oisko 9990 malli. emt." "oliko tavastia täynnä??" Ainakin neljä henkilöä yleisössä tämän perusteella. Anteeksi, kulahtanutta juttua. |
THE RIPPER 08.11.2006 19:32:42 (muokattu 08.11.2006 19:34:05) | |
---|
oliko tavastia täynnä?? olihan siell aika paljon. ei varmaan täynnä. en tiiä olin ihan tuhannen päissään eturiviss. ni ja ennen keikkaa piti mennä vessassa käymään, sit löysin oven jossa luki "D" ajattelin että dudes, sit vaa sisään. katoin miks tääl on naisiakin. mietin et kai tää joku yleinen vessa on ja kävelin kylmänrauhallisesti pöntölle. siellä sitten aloin ihmetteleen että miks tääl tuoksuu kukkasille ja ruusuille, eikä paskalle ja kuselle?. Sit tajusin että perskules oonki naisten vessassa. :P tuli vähän painavia katseita ku tulin vessasta ulos. hehe, sit otin jägermaisteriaa... Hungry For Heaven |
jk74 09.11.2006 14:55:53 | |
---|
No, tässä viides paikalla ollut?... Keikkahan oli sieltä parhaimmasta päästä. Halvatun tiukkaa soittoa hyvillä soundeilla. Varsinkin Norumin kitaraleadit aaahh.... Vähän väsähtäneen olonen laulaja oli, kun vertas 2004 kultsan keikkaan + jotain pikku tekniikkaongelmia. Tuskin sinne nyt kovin moni meni mitään Finaali C:tä pelkästään kuuntelemaan. ps. Ennen keikan alkua tunnissa 3 olutta + Jameson viski jäillä = Sopivan rento meininki ja keikan jälkeen ajokunnossa tai siltä se ainakin tuntu... |
THE RIPPER 10.11.2006 05:57:17 | |
---|
ps. Ennen keikan alkua tunnissa 3 olutta + Jameson viski jäillä = Sopivan rento meininki ja keikan jälkeen ajokunnossa tai siltä se ainakin tuntu... Hoho. ajokunnossa juu..
Hungry For Heaven |