Aihe: Dimebag beyond forever tour '06 8-16.12.06
1 2
Nelikielipiru
17.11.2006 11:31:40

Joulukuun 8. päivä tulee kuluneeksi kaksi vuotta siitä, kun Dimebag Darrell murhattiin lavalle kesken silloisen yhtyeensä Damageplanin keikan.

Jo kolmatta kertaa suomalaiset muusikot lähtevät kunnioittamaan Dimen muistoa kiertueen voimin, tällä kertaa kuuteen kaupunkiin, ja keräämään rahaa hyväntekeväisyyteen. Kiertue järjestetään yhteistyössä Inferno-lehden ja Imperiumi.netin kanssa ja sen tuotto lahjoitetaan kulujen jälkeen lyhentämättä Rikosuhripäivystykselle. Kohde on sama kuin aikaisempinakin vuosina.

Rikosuhripäivystyksen toimintaa voi myös tukea osoitteessa www.rikosuhripaivystys.fi tai suoraan lahjoittamalla rahaa RikU:n tilille 800018 - 70014 (maksuun viitteeksi ""Rikosuhripäivystys").

Tänä vuonna kiertueella on mukana jäseniä mm. Godsplaguesta, Kiukaasta, Moonsorrow:sta, Misery Incista, Ajattarasta ja Bleakista.

Keikat ja esiintyjät.

8.12. Inferno Bar, Tampere www.infernobar.fi

9.12. Nosturi, Helsinki www.elmu.fi
( + Profane Omen & myGRAIN )

13.12. Lutakko, Jyväskylä www.jelmu.net
( myGRAIN )

14.12. Henry’s Pub, Kuopio www.henryspub.net
( + Profane Omen )

15.12. Rytmi-katti, Kouvola www.rytmikatti.com
( + Dead Revolution & Hellbox )

16.12. Yellowstone, Kotka www.livinstone.fi
( + Dead Revolution )

Lähde.

http://www.dimetour.tk/
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
south_of_heaven
06.12.2006 18:30:32
Lähden.
Nosturiin.

Tuonne ei varmaan lippuja saada loppuunmyydyksi joten ostan lipun huomenna.
itki south_of_heaven
kid ego
06.12.2006 18:37:45
Nosturiin pitäisi repiä perseeni kun on tuttuja lavalla. Lipun ostanen ovelta.
J.Newkid
07.12.2006 10:48:11

Joo täytyy mennä pöljäilee, kun on tuttuja lavalla, mut jos se ei oo kova niin mulle riittää noi Dime -fiilistelyt
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
doom crew
08.12.2006 10:56:19

Nosturiin se on pako mennä
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
petrutsi
09.12.2006 15:52:36
Joops tänään nosturiin. Moneltako soitto alkaa?
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
hamykakka
09.12.2006 16:31:50
Onko hajua keikkasetistä?
I never gonna work another day in my life
petrutsi
10.12.2006 12:03:04
Ihan järrrrrkyttävän hyvä meno. Melkein kyynelehti Hollown aikana.
Kasperi Tervonen
10.12.2006 18:51:25
Mahtava keikka oli. En olisi odottanut että ihan sinne kahteen asti olisi kestänyt mutta sehän oli vaan hyvä, vieläkin korvat soi ja niskat on ihan jumissa. :)
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
south_of_heaven
10.12.2006 21:47:45
Kyllä oli mahtava kokemus. Eikös ole ensi vuonna uudestaan? Pakko mennä silloinkin.

Vetivät biisit täydellisesti, ja Hahdon lavalletulo oli suuri positiivinen yllätys itselleni. Arvasin seuraavan biisin olevan Becoming heti kun hänen nimensä sanottiin.
itki south_of_heaven
petrutsi
10.12.2006 21:56:41
Damageplanin biisin aikana olin niin nestehukassa, että oli pakko lähteä baarin puolella käymään. Valitsin ajankohdan ihan sopivasti, just kun sain tuopit käteen niin alko Fucking Hostile ja katon parvelta Wall of Deathia. Siinä ois taas viety jos ois sinne joutunu!

Keikka kesti sen verran myöhään, että seuraava bussi mikä meni kotikonnuille lähti klo. 4. Oli se toki sen arvoista ;-)
Nelikielipiru
11.12.2006 11:11:30

Juu oli hyvät kinkerit, ja porukkaakin oli kivasti eli +700 maksanutta.
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
J.Newkid
11.12.2006 13:16:07

Kid Egoa ei tainnut näkyä paikalla?
Itse olin tuhanen kännissä ja hakkasin porukkaa pitissa. Positiivinen yllätys, että se toimi noinkin hyvin.
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
doom crew
11.12.2006 14:29:28

oli helvetin kova keikka ainakin sen verran mitä ehdin kattoa. mutta tuli pakottvat syyt lähteä jo ennen yhtä ja vituttaa aika lahjakkaasti
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
kid ego
12.12.2006 07:28:02 (muokattu 12.12.2006 07:28:09)
Kid Egoa ei tainnut näkyä paikalla?
Itse olin tuhanen kännissä ja hakkasin porukkaa pitissa. Positiivinen yllätys, että se toimi noinkin hyvin.

Olin estynyt, eli toisin sanoen kaverin valmistujaisissa missä oli hyvää ruokaa...
J.Newkid
12.12.2006 13:15:47

Olin estynyt, eli toisin sanoen kaverin valmistujaisissa missä oli hyvää ruokaa...

Menetit melkoset kinkerit, meininki oli ku Anthraxissa konsanaan
Ivory
14.12.2006 02:30:49
Ei jumalauta. Tänään oli Lutakko ja johan pojat rankaisi. Kaikki tärkeät Panterat tuli ja Damage Planin aikainen juomataukokin tosiaan. Yksi kovimmista keikoista lutakossa ikinä. Iso käsi ukoille, oikealla asialla!
Juntunen
14.12.2006 12:57:55

Voi piru kun eivät jouda koskaan Ouluun vetämään. Oiskai niitä täälläki Pantera- ja Dimefaneja.
Dian päivitti sivunsa ja MySpacensa.
krautio
14.12.2006 20:54:24

Voi piru kun eivät jouda koskaan Ouluun vetämään. Oiskai niitä täälläki Pantera- ja Dimefaneja.

Olisi kyllä mukava kuulla Pantteria näin "myöhäisheränneenä" täällä Oulussa. En nähnyt bändiä koskaan, eli en älynnyt mennä katsomaan vaikka olisivat soittaneet takapihalla.

Tietääkö kukaan ovatko vetäneet tällä rundilla "Drag The Waters":ia. Se on ehdoton ykkösbiisi.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Tapio79
15.12.2006 12:27:34
Tietääkö kukaan ovatko vetäneet tällä rundilla "Drag The Waters":ia. Se on ehdoton ykkösbiisi.

Jyväskylässä ainakin tuon soittivat, eiköhän siis muuallakin.

Helvetin hieno oli kyllä Lutakossa meininki. Jäsen Ivory sanoikin kommentissaan kaiken tarvittavan, komppia sille.
Derekit eivät pakene.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)