Aihe: Metallica Riga Skonto stadium
1
tukke75
20.05.2008 22:25:40
Ketää muita fiksuja ja vilmaattisia lähdössä heinakuussa latviaan kattoo metallicaa?
clover13
21.05.2008 14:49:56
Juu, tuonne ollaan menossa. Ilmeisesti jonkun verran ainakin Local Chapter porukkaa myös lähdössä.
Lipun hankinta oli aika mielenkiintoista. Oli mukava yllätys, kun korkean postimaksun takia valitsin lipun noudon lähettämisen sijasta, niin lipputoimisto ei olekaan sunnuntaisin auki. Lipun lähettäminen Suomeen olisi maksanut enemmän kuin lennot edestakaisin, joten kävin hakemassa sen tuossa kuukausi sitten.
Ryanairilla siis lauantaina Riikaan ja maanantaina pois, pari yötä hotellissa ja lennot n. 300 euroa kahdelta. Hotellimme on n. 300 metrin päässä stadionista.

Jos on aikaa ja mielenkiintoa, niin kannattaa käydä katsomassa se ilmalaivahallien alueella oleva torisysteemi.
tukke75
24.05.2008 21:05:08
siis ihan kertauksen vuoksi, paljonko hankittu lippu on jo tullut maksamaan sulle ? itse mennään bussi kyydillä sinne ja takas ja pari yötä hotellissa. en tiä missä hotelli on eikä kiinnosta, vähä kiinnostais meikäläisten(suomalaisten) kanssa pyöriä kyseinen ilta että vahingolta vältyttäisiin :)
cerulean
26.05.2008 12:11:22
Itse olen lähdössä Dubliniin katsomaan Metallicaa. Ryanair kun lentää halvalla myös sinne ;) Keikkaa odotetaan jo innolla!
After Ruth left me, Ive been ruthless
clover13
26.05.2008 13:25:53
siis ihan kertauksen vuoksi, paljonko hankittu lippu on jo tullut maksamaan sulle ?

Mitäs se nyt maksoi sitten, noin 50 euroa. Tuo lipun hakureissu meni aika pitkälti minilomana, kun oltiin muutenkin suunniteltu Riikan reissua.

Yritin kans tuonne Dubliniin, kun liput tulivat myyntiin, mutta Ryanairilta ei silloin löytynyt paikkaa, joten unohdin sen sitten. Kyllä tää (Metallican) keikka vuodessa riittää mulle.
tukke75
26.05.2008 21:38:06
juu ne kätevää verhoilla lippujen haku reissut "lomaksi" ;) mut siellä nähdää ja ainakin kuullaan :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)