Bonham 11.05.2008 13:45:20 | |
---|
Onko porukat käyneet Ideaparkin keikoilla? Itse olin eilen todistamassa Flinchin, Lovexin ja Negativen keikkaa. Paikalla about 2000 henkeä.. Konseptina melkoisen mielenkiintoinen; tyhjä ostoskeskus otetaan käyttöön kauppa-ajan jälkeen. Vaikka matkaa kaupunkiin on kohtalaisesti, jengiä kuskataan ilmaisilla bussikyydeillä. Osa keskuksen ravintoloista oli avoinna, eli ruokaa ja viinaa sai.. tätä kautta paikalla oli myös melkoisesti täysi-ikäistä yleisöä. Tosin olut maksoikin sitten 6.20.. Soundillisestihan paikka on painajainen, mutta eihän se hifistely olekkaan se tärkein pointti. Onko muualla maassa samanlaista toimintaa? Vai onko tämä "Tamperelaisten" juttu:) Vaikea kuvitella esim Turussa vastaavaa sukseeta.. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
carlos 11.05.2008 16:58:54 | |
---|
Onko muualla maassa samanlaista toimintaa? Vai onko tämä "Tamperelaisten" juttu:) Kent on ainakin vetänyt Vaasan Rewell-centerissa vastaavanlaisen keikan. No oke, ei ollut ilmainen eikä mestana ideaparkin kokoinen... Kuulemma oli tosi ristiriitaiset fiilikset jengillä läpi keikan. |
Bonham 11.05.2008 17:07:03 | |
---|
Kent on ainakin vetänyt Vaasan Rewell-centerissa vastaavanlaisen keikan. No oke, ei ollut ilmainen eikä mestana ideaparkin kokoinen... Kuulemma oli tosi ristiriitaiset fiilikset jengillä läpi keikan. Ideaparkin keikat ovat myös maksullisia ja niitä on käsittääkseni säännöllisesti... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Makkari 11.05.2008 17:17:41 | |
---|
Mä ainakin pysyn idioottiparkeista kaukana ihan muutenkin.... |
SF3YLO 13.05.2008 09:16:46 | |
---|
En mene rokkikeikkoja arvosteleen kun en ollut, mutta suurtansseissa olin ideaparkissa ja ei ole kyllä soundeista valittamista. Mielenkiintoinen konsepti ja ihan järkevää tilankäyttöä mielestäni, eipä tarvi erikseen rakentaa konserttilavaa. Tosin eipä tainnut suurtanssit olla ravintoloille mikään menestys, rokimmilla keikoilla ehkäpä.. Noin ravintolankin kannalta varmaan ihan kiva saada muutoinkin kuin "aukioloaikoina" tuloja, ja saattaapa niillä hyvä diili sukarin kanssa ollakin jos suostuvat pitämään ovet auki illalla. |