Aihe: Myötätuulirock 2008
1
jONi_Cacmac
25.03.2008 14:07:53
MTR järjestetään jälleen Hakunilan Urheilupuistossa Vantaalla 14.-15.6.2008.

Esiintyjinä seuraavanlaisia nimiä:

Lauantai 14.6.
The 69 Eyes
Hardcore Superstar (swe)
Stam1na
Teräsbetoni
Turisas
Charon
iRonica
RA

Sunnuntai 15.6.
Graham Bonnet (uk) & Joe Lynn Turner (usa) - Back to the Rainbow
Sturm und Drang
Ari Koivunen
Negative

Ensiferum
Uniklubi

Miinuksena samanaikaisuus Provinssin kanssa, plussana halvahko hinta (kahden päivän piletti 55e) ja hyvä sijainti pääkaupunkiseutulaisille.

Lisätiedot täältä:
http://www.mtr.fi
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
Roksennus
05.06.2008 10:01:27
Mites tuo meininki tuolla? Itse en ole koskaan Myötätuulessa käynyt, mutta nyt ehkä kiinnostais. Vähän vain arveluttaa kun tyypit puhuu että "Hakunila... Muistahan varmistaa selustas noin 2 sekunnin välein."
Onko siellä oikeesti noin karu meininki? Jos joku aikaisemmissa Myötätuuleissa olleena voisi vähän valaista tuota leppoisuusastetta, thänx! =)
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Izer
05.06.2008 13:46:42
Mites tuo meininki tuolla? Itse en ole koskaan Myötätuulessa käynyt, mutta nyt ehkä kiinnostais. Vähän vain arveluttaa kun tyypit puhuu että "Hakunila... Muistahan varmistaa selustas noin 2 sekunnin välein."
Onko siellä oikeesti noin karu meininki? Jos joku aikaisemmissa Myötätuuleissa olleena voisi vähän valaista tuota leppoisuusastetta, thänx! =)

Eiköhän se ihan turvallinen paikka ole:) Itse ainakin selvisin vammoitta Myötätuulesta aikoinaan!
Ridin' with the wind!
Chieftain
05.06.2008 19:20:51

Ihan jees meininki oli viime vuonna. Tänä vuonna ei oo kyllä mitään asiaa tuonne, Ensiferum ja Turisas ainoat jotka kiinnostaa, ja molemmat nähty jo pariin kertaan livenä. Lisäksi aikataulun kanssa ongelmia, en ehtisi kuin sunnuntaina. Tosiaan pari vuotta sitten oli aivan loistavia bändejä, lähtien euroviisuvoittaja Lordista. Mukana oli ainakin Strato, Sonata, Amorphis ja Tarot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)