Juntunen 27.02.2008 11:08:16 (muokattu 27.02.2008 11:26:11) | |
---|
Noniin, eilenkö pääsin Provinssirock -ketjuun toivomaan että tulisi Incubus joskus tänne. Nythän ne sitten tulee: "Calabasissa, Kaliforniassa vuonna 1991 perustettu indie-rockin, alternative-rockin ja/tai numetalinkin ykköskastiin lokeroitu Incubus saapuu vihdoin Suomeen. Kohuttu ja kehuttu kokoonpano konsertoi tiistaina 10. kesäkuuta Helsingin jäähallissa. Incubus on kiertänyt ympäri Yhdysvaltoja, Kanadaa, Etelä-Amerikkaa ja Eurooppaa, mutta Suomeen se saapuu nyt ensimmäistä kertaa." http://plaza.fi/kaista/musiikki/uut … t/incubus-saapuu-suomeen-kesakuussa EDIT: "Lippujen ennakkomyynti alkaa ensi viikon tiistaina. " http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1493693 |
KillingMachine 27.02.2008 11:49:19 | |
---|
Pakko päästä tonne! Toistan, PAKKO PÄÄSTÄ! Ei tonne varmaan ainakaan heti myydä lippuja loppuun, joten mullaki taitaa olla mahollisuus päästä. Onko mitään tietoa lippujen hinnasta? "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Juntunen 27.02.2008 12:53:06 | |
---|
Pakko päästä tonne! Toistan, PAKKO PÄÄSTÄ! Ei tonne varmaan ainakaan heti myydä lippuja loppuun, joten mullaki taitaa olla mahollisuus päästä. Onko mitään tietoa lippujen hinnasta? Noisessakohan se oli että 45-50e. Hitto, ei tiedä yhtään että miten nopsaan tuo myy. Että mitä kanavia pitkin nuo liput hommaisi varmimmin.. |
KillingMachine 27.02.2008 13:02:24 | |
---|
Noisessakohan se oli että 45-50e. Hitto, ei tiedä yhtään että miten nopsaan tuo myy. Että mitä kanavia pitkin nuo liput hommaisi varmimmin.. Jep, toisessa topiikissa olikin jo linkki tonne noisen sivuille missä oli ilmoitettu 46 tai 49 paikasta riippuen. http://www.noise.fi/uutiset/?id=9081&ref=rss1 "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
HaloOfFlies 27.02.2008 17:24:43 (muokattu 27.02.2008 17:25:51) | |
---|
Tuonne olisi kiva päästä. Saa nähdä vaan mikä on rahatilanteen laita, kun siinä viikon sisällä olisi myös Lenny Kravitz, Foo Fighters ja Bon Jovi. Argh! "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
jukej 04.03.2008 09:03:28 | |
---|
Kenttälippu hallussa. Jia! :) |
mrk 04.03.2008 09:07:03 | |
---|
Kenttälippu hallussa. Jia! :) Kiitos threadin nostamisesta, meinasi unohtua että tulivat tänään myyntiin. Kenttäliput nyt hallussa. "Short On Long Term Goals" |
Juntunen 04.03.2008 09:24:37 | |
---|
Kenttälippu hallussa. Jia! :) Aijai, sama homma! =) |
kyseinen 04.03.2008 10:05:37 (muokattu 04.03.2008 10:06:22) | |
---|
Itse jouduin katsomoon, mut eipä tuo niin väliksi, hyvään katsomoon pääs joktap. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
mrk 04.03.2008 10:10:19 | |
---|
Itse jouduin katsomoon, mut eipä tuo niin väliksi, hyvään katsomoon pääs joktap. Saahan sinne vieläkin seisomapaikkoja... "Short On Long Term Goals" |
kyseinen 04.03.2008 11:25:20 | |
---|
Saahan sinne vieläkin seisomapaikkoja... Jaa. Vai niin. No, ei jaksa. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
JeeVes 16.03.2008 11:49:13 | |
---|
Jee jee. Siellä ollaan! Kulttuuritalo on valloitettu
Kalamies #15 >-)))> |
KillingMachine 01.06.2008 14:10:44 | |
---|
Tais multa jäädä Incubus väliin... Ei kyytiä, ei ketään muita lähdössä mukaan. Harmitti ekaks aika vi****i, mut onneks ne hyvät keikat ei jää tähän ainakaa lähiaikoina. Mut jäi kummiski semmone tunne että Incubus olis ollu sieltä parhaimmasta päästä. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
lukethesis 10.06.2008 18:10:19 | |
---|
Tää olis tänään! Vähän heikkoo on toi tuntemus kyllä biisien osalta mulla, kun en tunne vanhemmasta kun "Driven". Ja kun eivät näytä edes soittavan "Digiä" mitä sinne mentäis kuuntelemaan :) Hc-fanit tietysti ristiinnaulitsevat mut tästä. |
Snaques 10.06.2008 18:42:26 | |
---|
Onko lämppäreistä jollain tietoo eli kannattaako mennä yhtää aikasemmin? Itse Incubuksesta en tosin ole tinkimässä vaikka futista saattaa joku minuutti nyt jäädä katsomatta... |
Snaques 11.06.2008 09:38:29 | |
---|
No tulihan siitä pääaktistakin sitten tahattomasti tingittyä kun aloittivat piruvieköön etuajassa. Oliko 'A Kiss to Send Us Off' nyt keikan eka biisi vai missasinko useampiakin? Muutoin keikka kyllä toimi omalla kohdallani. Bändi soitti hyvin ja sounditki oli huomattavasti paremmat ku mun parilla edellisellä jäähallin visiitillä. Mua miellytti myös se, että biisejä oli väritetty mukavasti yleisöä varten niin että paatuneempi faniki jakso varmasti innostua joka biisistä. Joka biisistä löyty pieniä tai suurempia yllätyksiä, jotka piti jännityksen yllä. Yleisöä ois voinu olla enemmän, mutta ihan mukavan shown pojat sai aikaseks. Lisäks se yleisö mikä sinne oli löytäny oli kyl hyvin mukana. Pelkään vaan pahoin että oli Incubuksen vika keikka Suomessa, mutta jos ei ni oon kyllä varmasti paikalla seuraavallaki kerralla. PS. Mitä se Brandon muuten sano ennen Encorea? Meni läpät vähä ohi... |
kyseinen 11.06.2008 09:58:41 (muokattu 11.06.2008 10:01:58) | |
---|
No tulihan siitä pääaktistakin sitten tahattomasti tingittyä kun aloittivat piruvieköön etuajassa. Oliko 'A Kiss to Send Us Off' nyt keikan eka biisi vai missasinko useampiakin Aloittivat 10 min etuajassa. Soittivat ihan alkuun jotain kevyttä jamia, joka sitten muuntautui Just a Phase -biisiksi. 'Kiss' oli seuraava. En ole paatunut fani, lähinnä diggaan suuresti vain Make Yourself -levyä, ja sen huomasi eilen. Oli meinaan sysipaska keikka mun makuun. Letkeenrennot ja välinpitämättömät SoCal-surffarit kävi hakemassa rahat pois. Ei mitään tunteenpaloa eikä yritystä. Toki hyvin ja 'virheettömästi' soitettu, mutta niin soittaa Totokin. Äärimmäisen paska settilista, aivan kohtuuton määrä heikon Crow-levyn heikkoja biisejä. Ainoan allekirjoittaneelle vähän jännemmän biisinkin (Stellar) sitten soittivat jotenkin aivan huonosti. Encore se vasta olikin todella heikko esitys. Ja mihin jäi uusimman levyn hienoin kipale, eli Dig? Mitä v****a? Pistola, Priceless, Sick Sad Little World... tätä tusinatavaraa tykitettiin ja voi herranjumala kun haukotutti. Yleisö oli ihan jees, mutta en nyt kävis sitäkään aivan hirveesti kehumaan. (Olis kannattanut käydä kurkkaan 30 Seconds to Mars, jos olis halunnut nähdä kunnon tunteenpurkauksia, eroa kuin yöllä ja päivällä.) PS. Mitä se Brandon muuten sano ennen Encorea? Meni läpät vähä ohi... Eihän se puhunut koko keikan aikana käytännössä mitään. Kommunikaatio yleisön kanssa ei tuntunut kiinnostavan pätkääkään. Muistan tasan kaksi pientä kommenttia: "sori kun kesti näin pitkään tulla tänne" ja uutta biisiä esitellessään sanoi että "ai saatana, nyt tuli ihan hiljaista". "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
madu 11.06.2008 10:50:14 (muokattu 11.06.2008 10:52:11) | |
---|
Itse kyllä tykkäsin keikasta ja mulle tuo Crow Left Of The Murder kolisee ihan kympillä ja varsinkin Sick Sad Little World johon Ben Kenney päräytti aika huiman bassosoolon. Muutenkin mies vakuutti soitollaan ja tarkalla stemmalaulullaan. Brandon lauloi helvetin hyvin ja oli mielestäni hyvin mukana vaikka ei nyt välispiikeillä hirveesti väläytellyt. Einziger soitti tutun eleettömästi mutta tuntui olevan hieman kireänä kun kitaranupeista katkeili virrat muutaman kerran. Ainoa miinus oli muuten ok soundeissa se että joku hemmetin limitteri lämähti aina päälle kun biisien rankemmat kohdat alkoivat. Jotenkin latistavaa kun kertsit eivät kunnolla pamahtaneet käyntiin. Ehkäpä tuonne olisi jotain Pardon Me:tä kaivannut mutta muuten keikka miellytti kovasti. Kiva kun toisaalta soittivat Punch-Drunkin. Permannolla oli yllättävän hyvä meininki vaikka väkeähän ei juuri muualla ollutkaan. Semmoista tietoa sain että vajaa 2500 lippua oli myyty että aika kehnoa kyllä... No ainakin pääsi lähellä katsomaan helposti ;) En tiedä sitten oliko mulla saangen paksut incubuslasit päässä mutta keikka tosiaan miellytti. Sentään joku hyvä keikka nähtynä tälle vuodelle! |
lukethesis 11.06.2008 12:23:10 | |
---|
kyseinen: Ja mihin jäi uusimman levyn hienoin kipale, eli Dig? Mitä v****a? Joo sitähän mä tossa ylempänä jo vähän ounastelin, että eivät soita sitä, ei ole kuulunut näköjään mihinkään Euroopan settiin ... Hyvä etten vaivautunut paikalle, sen olisin just halunnut kuulla :) |
Snaques 11.06.2008 19:45:35 (muokattu 12.06.2008 00:14:26) | |
---|
Allekirjoitan madun jokaisen sanan. Luit ajatukseni. Mitä noihin BB:n spiikkeihin tulee niin ei mielestäni kyse ollut niinkään dissauksesta tai ylimielisyydestä. Mikäli olette katellu Incubuksen aiempia live-taltiointeja ni ei se kyllä puhumalla yleisöä puolelleen oo koskaan voittanu. Tuntus olevan vähä ujo jannu ton luokan yhtyeen solistiksi. (+ että tuskin ne tolta keikalta mitään huikeita rahoja sai ;) ) Mutta näin hyvin nukutun yön jälkeen voin siis edelleen sanoa, että keikka oli helposti positiivinen yllätys suhteutettuna siihen mitä pelkäsin astuessani puolityhjään jäähalliin. Vähän säälittää vaan Incubuksen puolesta. Ainii ja Jose on rautaa... |