Lumbago 17.05.2005 20:44:43 | |
---|
Tuo Himos on paikkana tosi viihtysä mutta tuntuu hassulta kuvitella se festari alueeksi.. Miten toimii?? |
lapio 18.05.2005 13:03:31 (muokattu 18.05.2005 13:06:06) | |
---|
On se ihan kohtuullinen festarialue, voisi verrata hieman ankkarokkiin, hieman pienempi. Tänä vuonna ovat varmaan laajentaneet? Leirintäalue on siinä ihan lähellä, myös mahdollista vuokrata mökki. Kaljateltasta näkee lavalle ihan hyvin jos sataa vettä. Aina on satanut kun olen käynyt. Edit: Joo, tänä vuonna on näköjään uutuutena kaksi lavaa, varmaan toimii silti ihan jees, sillä festari alue on pitkä muttei leveä. Tavallisesti alueen toisessa päässä on ollut teltta jossa saa olutta ja dj soittaa musiikkia, liekkö toinen lava sen paikalla. |
Lumbago 26.05.2005 12:47:06 | |
---|
Onko muita kokemuksia Himoksesta? Bändilista ainakin vaikuttaa hyvältä ja paikalla on benji-hyppy mahdollisuus :) |
Pastori Sinko 30.05.2005 13:14:24 | |
---|
Onko muita kokemuksia Himoksesta? Bändilista ainakin vaikuttaa hyvältä ja paikalla on benji-hyppy mahdollisuus :) Olen viettänyt 2 viimeistä juhannusta Himos-festarilla, ja niiden perusteella en voi suositella Himosta kenellekään. Ensinnäkin, teltta-alue on uskomattoman surkea, ja vesisateen sattuessa alue muuttuu niin kuravelliksi, että telttailusta tulee yhtä helvettiä. Viime juhannuksena asuimme mökissä, mikä oli mielestäni järkevä ratkaisu, vaikkakin paljon kalliimpi kuin telttailu. Toisekseen, Himoksen festaritunnelma on täysin erilainen oikeisiin festareihin verrattuna, koska kävijöistä yllättävän suuri osa on ammattikoulun autolinjalaisia riidanhaastajia. Kolmanneksi, bänditarjonta on ollut koko Himoksen historian ajan todella heikkoa festarin hintaan verrattuna. Tämä on tosin mielipidekysymys; itse näkisin mieluummin ulkomaalaisia bändejä festareilla, mutta Himos satsaa kotimaisiin esiintyjiin. Kuitenkin, lippujen hinnat ovat varsin korkeat esiintyjiin nähden. Täksi vuodeksi tuleva toinen lava on toivottu uudistus Himokselle, koska aiemmin bändien välillä joutui odottelemaan liian kauan. Toinen hyvä puoli mitä tässä nyt mieleen tulee on Himoksen hyvä sijainti. |
VarastoN 02.06.2005 17:13:33 (muokattu 02.06.2005 17:14:33) | |
---|
Olen asunut naapuri"kaupungissa" ja käynyt 3krt festareilla Himoksella. Kuten joku tossa jo sanoi, riidanhaastajia löytyy. 2v sitten käytiin viimeisen kerran: 1) Teltan poltti joku naapuriteltassa oleskeleva napeilla itsensä oloihin saattanut tyttö, joka kävi yöllä puhumassa yksinään telttamme takana mielikuvitusystävälleen, 2) Kaverilta pöllittiin puukko (teltan pystytykseen), kengät teltan sisältä kun olimme nukkumassa. 3) Toisessa vieressä olleelta teltalta eräs kriminaali haastoi kokoajan riitaa, ja loppujen lopuksi kaverini saikin häneltä onneksi vain sandaalista naamaan ja pari nyrkkiä. Ei enää viitsi mennä vaikka pääsisi nukkumaankin kotiin 10km päähän. Sentään jämsän/Jämsänkosken ylpeys? Silentium soittaa siellä tänä jussina. ih. E: Himosfestarit=Pikkupikku Raumanmeri Oleks vitsii kuullu?
Sen Yhren Äijän Kerho!!11 #2 |
VeeKoo 02.04.2009 01:24:06 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1399 päivää vanhaan ketjuun! On tainnut festarit kasvaa viime viestien jälkeen? Itse ajattelin lähteä. Eput, Mokoma, Anna abreu, Yö, Klaymdia, Stam1na, Popeda, Paula koivuniemi ja before the dawn riittää minulle jo aika pitkälti syiksi. Kokemuksia? Onko noin perseestä mitä ylhäällä lukee? Miten oman auton kanssa, paljon maksaa parkki? "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |