Aihe: Paul Gilbert Tuskaan kesällä!!
1
paul g
13.02.2009 15:49:04
Kaima saapuu Suomeen kesällä siis.
Pakko nähä. Gurumies.

Racer-x, Mr. Big ym.ym. Kovin kepittäjä ikinä sanoa mä!!

Tuska festareilla. Liput tulee 3.3. myyntiin!!
kid ego
13.02.2009 15:59:13
Tarttee varmaan mennä vaikka näin syksylläkin. Heh, aikamoista että poppibändi on se joka johdattaa meikän Tuskaan tänä vuonna.
Antti1
13.02.2009 16:51:36
Olen miettinyt vakavasti osallistumista Tuskaan ensimmäisen kerran sitten kuuteen vuoteen, mutten oikein tiedä. Mikään muu siellä ei kiinnosta kokkareen vertaa ja liput on varmaan homokalliita. Plus matkat, safkat, juomat jne jne.
Simo78
13.02.2009 19:14:19
Siis oikeesti Mr.Big, siis se bändihän on ihan vitsi! Mulla yksi niiden levy ja voi helvetti mitä sontaa... Siitä en kiistele, etteikö kitaristi osaisi vetää a) uskon teitä b) oon kuullut äijän soittoa liian vähän että arvostelisin c) kyllä Steve Vaikin osaa soittaa, vaikka vetää hirveetä kuraa d) ei tarvitse vetää herneitä väärään kurkkuun;-)

Yleisesti Tuskaan on tulossa hyvää shittiä. Etenkin Volbeat, Pestilence ja (tää on provo)Bullet For My Valentine
kid ego
13.02.2009 22:52:49
Siis oikeesti Mr.Big, siis se bändihän on ihan vitsi! Mulla yksi niiden levy ja voi helvetti mitä sontaa... Siitä en kiistele, etteikö kitaristi osaisi vetää a) uskon teitä b) oon kuullut äijän soittoa liian vähän että arvostelisin c) kyllä Steve Vaikin osaa soittaa, vaikka vetää hirveetä kuraa d) ei tarvitse vetää herneitä väärään kurkkuun;-)

Yleisesti Tuskaan on tulossa hyvää shittiä. Etenkin Volbeat, Pestilence ja (tää on provo)Bullet For My Valentine

Nyt saat Simppa rankasti pataan + alv!
Simo78
14.02.2009 13:26:04
Nyt saat Simppa rankasti pataan + alv!

Siistiä! Missä? Uskaltaako sitä enää tulla Tiuhaa katsomaan? Ai niin mua ei kyll sovi kutsua simpaksi, en pidä siitä ;-)
kid ego
14.02.2009 13:53:06
Siistiä! Missä?

Eturivissä, Gilbertin keikalla. :D
Simo78
14.02.2009 14:18:37
Eturivissä, Gilbertin keikalla. :D

Ei siinnä mitään sitten, pitänee tulla sinne eturiviin haukkumaan esiintyjää, sehän on lähes kooleinta mitä voi tehdä. Kooleinta on varmaan heitellä esiintyjiiä pulloilla. Onneksi mä en oo koskaan ollut kool;-). Milloin ja missä Tiuha seuraavaksi livenä ja milloin levyä? Ai niin sen voinkin tarkistaa netistä...
kid ego
14.02.2009 14:32:19
Milloin ja missä Tiuha seuraavaksi livenä ja milloin levyä? Ai niin sen voinkin tarkistaa netistä...

Off-topiccia juum, mutta 20.2. ollaan Äänekoskella, ja seuraavana viikonloppuna purkitetaan kuuden biisin demo.
Simo78
14.02.2009 16:20:47
Off-topiccia juum, mutta 20.2. ollaan Äänekoskella, ja seuraavana viikonloppuna purkitetaan kuuden biisin demo.

Niin mut sentään offtopicissa puhutaan paremmasta bändistä kuin avauksessa:-D. Mä oon tänään täällä keräämässä kavereita, haukkumalla kasarimusaa(ja sellaista minkä mä lasken kasariksi):-D *odottaa milloin joku sanoo. "hei jätkä kuuntelee Zen Cafeta, Paramorea ja Kelly Clarksonia"*
planet_z
17.03.2009 22:06:35
Oli kyllä aika pommi ainakin meikäläiselle bongata Gilbertin nimi Tuskan esiintyjälistasta, ei olis ihan ekana tullu mieleen sitä sieltä löytää!
Minkähän taustabändin kanssa mahtaa äijä vetää? Kelailin vaan tässä, että vähän vajaata viikkoa ennen Tuskaa Pauli on vetämässä Mr Big:n reunion kiertuetta Jaappanin maalla..
kid ego
18.03.2009 13:48:13
planet_z: Oli kyllä aika pommi ainakin meikäläiselle bongata Gilbertin nimi Tuskan esiintyjälistasta, ei olis ihan ekana tullu mieleen sitä sieltä löytää!
Minkähän taustabändin kanssa mahtaa äijä vetää? Kelailin vaan tässä, että vähän vajaata viikkoa ennen Tuskaa Pauli on vetämässä Mr Big:n reunion kiertuetta Jaappanin maalla..

Mr. Bigin äijät eivät kyllä Paulin taustabändiksi lähde. Luulin bändin olevan sen verran riidoissa ettei reunionia koskaan nähtäisi, mutta ilmeisesti Japanissa liikkuu sen verran rahaa että kannattaa minirundi tehdä. Gilbertin taustalla varmaan taas sama porukka kuin viimeksi Suomessa, tosin toivoisin Szuterin olevan taas basistina.
planet_z
18.03.2009 16:45:46
No ei varmaan, mutta eihän sitä tiedä, jos kyseessä oliskin Mr Big keikka eikä Paulin soolo.. tuli vaan mieleen..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)