Muusikoiden.net
06.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Morrowind
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20
Jormaz
16.03.2006 12:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon jäänyt vähän niinku koukkuun. Calderan örkiltä pumppaan rahaa ja yhestä luolasta löytyi tusinan verran grand soul gemejä. Menny vähän virittelyksi touhu, jos sitä alkais taas tehä tehtäviä. Ei tosta kyllä tekeminen kesken lopu. Ja jos loppuu niin Oblivion on jo kaupoissa, ja varmaan midpricena.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Shitmanek
16.03.2006 13:50:35 (muokattu 16.03.2006 13:52:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tosta kyllä tekeminen kesken lopu. J
 
Kyllä oikeastaan loppuu :( Ainakin itsellä on vähän motivaatio pelaamiseen laskenut, kun osaan suunnilleen kaikki tehtävät ainakin jotenkin ulkoa. Sitten vain suunnilleen kävelen koko pelin läpi. Yleensä tosin aloitan uuden hahmon ennen kuin ehdin läpäistä mitään pelin main questeista. Onhan joitain alueita jäänyt tutkimatta, mutta kun täysin uusia questeja on vain kourallinen, ei niin kamalasti jaksa sekään innostaa.
 
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Torniojaws
16.03.2006 14:21:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä oikeastaan loppuu :( Ainakin itsellä on vähän motivaatio pelaamiseen laskenut, kun osaan suunnilleen kaikki tehtävät ainakin jotenkin ulkoa. Sitten vain suunnilleen kävelen koko pelin läpi. Yleensä tosin aloitan uuden hahmon ennen kuin ehdin läpäistä mitään pelin main questeista. Onhan joitain alueita jäänyt tutkimatta, mutta kun täysin uusia questeja on vain kourallinen, ei niin kamalasti jaksa sekään innostaa.
 
Haeppas netistä "muutama" modi. Valehtelematta uusia questeja on saatavilla kolminkertainen mitta tunneissa verrattuna alkuperäiseen peliin.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Shitmanek
16.03.2006 19:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haeppas netistä "muutama" modi. Valehtelematta uusia questeja on saatavilla kolminkertainen mitta tunneissa verrattuna alkuperäiseen peliin.
 
Kyllähän niitä olen kokeillut, mutta oikein missään toteutus ei ole miellyttänyt.
 
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Shitmanek
20.03.2006 15:26:31 (muokattu 20.03.2006 17:11:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, tällä viikolla tuo kauan odotettu ja hypetetty Oblivion ilmestyy, TES:n sivuillahan on jo muutaman päivän ajan ollut noita teaserivideoita joita tulee aina huomiseen asti. Tällöin peli julkaistaan Amerikassa. Play.com ilmoittaa, että normaaliversioita on "in stock", eli sieltä tilanneet saattavat saada kappaleensa jo pian. Toivottavasti oma CE tulisi Puolenkuun peleistä pian :) Pitäisiköhän jonkun perustaa tuolle oma ketju?
 
E: Nyt Play näemmä vaihtoi tuon "in stockin" takaisin "due for release 24.3.2006".
 
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
Stradlin
20.03.2006 17:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla voisi Oblivionista jatkaa
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=119801
 
Ain't It Fun?
Jormaz
27.03.2006 10:02:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se olisi sitten siinä. Main Quest läpi, level 36, ei enää. Ikinä. Koskaan. Vittu niitä siirtymätaipaleita. Pitäis ampua hengiltä vähintään puolet tuotantotiimistä. Oblivion pitää tsekata joskus.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
lethus1
27.03.2006 10:22:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se olisi sitten siinä. Main Quest läpi, level 36, ei enää. Ikinä. Koskaan. Vittu niitä siirtymätaipaleita. Pitäis ampua hengiltä vähintään puolet tuotantotiimistä. Oblivion pitää tsekata joskus.
 
Boots of Blinding Speed + Fortify jump 80-100 pointsia niin pitkätkin matkat taittuu nopiasti. Ja näkee maisemia ilmasta. Tarpeeksi kun on jätkällä Acrobaticsia niin ei paljoa satu.
 
Ekalla kerralla meinas hermo mennä.
 
Toisaalta yksi mikä Morrowindia vääntäessä kehittyi oli reitinsuunnittellun ja ajankäytön maksimoinnin taito. Ei sitl viittinyt randomisti enää lähteä kikkailemaan johonkin esmes pohjoisrantsuille / saarille ellei lähistöllä ollut muutakin tekemistä. Balmorasta gnisiksen, Tel Vosin ja Tel Branoran kautta ympäri niin johan on saatu aikaiseksi.
 
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Jormaz
27.03.2006 10:24:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyllä sitä kaikenlaisia viritelmiä tuli tehtyä jotta pääsis nopeammin.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Torniojaws
27.03.2006 12:57:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyllä sitä kaikenlaisia viritelmiä tuli tehtyä jotta pääsis nopeammin.
 
Oma optimointi:
 
1) Master Index -modi (virallinen), pystyt teleporttaamaan Calderan Mages Guildista kaikkiin kymmeneen Propylon Indexiin
2) Divine Intervention/Almvisi Intervention
3) Mark -modi, voit jättää 12 kpl Markeja, yhden sijaan
4) Tietyt veneet vievät aika helkutin pitkiä matkoja
 
Tärkeimmät markit mitä laitan:
 
1) Urshilaku Camp
2) Caldera Mages Guild
3) Tel Mora
4) Balmora
5) Vivec Arena Canton
6) Tel Fyr
7) Mournhold
8) Raven Rock
9) Fort Frostmoth
10) Skaal Village
11) (Questin lähtöpaikka)
12) (Tarpeen mukaan, yleensä liittyy #11 questiin)
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Beelsebub
27.02.2008 12:39:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 702 päivää vanhaan ketjuun!
 
Tiedän.. olen vähän jälkeenjäänyt. Oblivionia pelanneena ja tämän palstan ketjujen innostamana menin ostamaan Morrowindin tässä pari päivää sitten. Luen varmaan tämänkin ketjun kokonaan aikanaan, mutta nyt jos joku viitsisi antaa pari perustavanlaatuista vinkkiä alkuun.
 
- paketissa tulivat myös molemmat lisäosat. Kannattaako nämä asentaa samantien vai vasta sitten kun normipeli on pelattu?
 
- Rakennan aina hahmot ihan väärin näissä peleissä. Hyviä vinkkejä hahmon tekemiseen ja onko tässä pelissä ns. turhia taitoja tai joitain jotka on pakko ottaa pärjätäkseen. Kaikki vinkit otetaan vastaan.
 
- Onko jotain modeja jotka kannattaa ehdottomasti asentaa?
 
Shitmanek
27.02.2008 13:54:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- paketissa tulivat myös molemmat lisäosat. Kannattaako nämä asentaa samantien vai vasta sitten kun normipeli on pelattu?
 
Asenna heti vain, eivät velvoita mihinkään (paitsi ehkä Mournholdissa käväisyyn) ja niiden mukana tulee myös päivityksiä itse emopeliin.
 
- Rakennan aina hahmot ihan väärin näissä peleissä. Hyviä vinkkejä hahmon tekemiseen ja onko tässä pelissä ns. turhia taitoja tai joitain jotka on pakko ottaa pärjätäkseen. Kaikki vinkit otetaan vastaan.
 
Jos nopeasti haluat leveleitä niin pistä athletics ja acrobatics major skilleihin :)
 
- Onko jotain modeja jotka kannattaa ehdottomasti asentaa?
 
Ainakin Passive Healthy Wildlife ja Real Signposts (nimiä ei välttämättä kirjoiteta aivan noin) ovat hyviä ja kannattavia. Muitakin varmasti on, mutta niitä en muista.
 
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Torniojaws
27.02.2008 15:37:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boots of Blinding Speed + Fortify jump 80-100 pointsia niin pitkätkin matkat taittuu nopiasti. Ja näkee maisemia ilmasta. Tarpeeksi kun on jätkällä Acrobaticsia niin ei paljoa satu.
 
Ei kun Constant Effect Restore Health 1-4 hp kahteen itemiin ja molemmat päälle niin, että tulee 3 hp -efekti molemmista niin ei pikkuosumat haittaa yhtään :) Tulee 6 hp sekunnissa takaisin automaagisesti (sama homma Fatiguellekin, niin eipä lopu happi matkalla).
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Snowblind
27.02.2008 19:06:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta yksi mikä Morrowindia vääntäessä kehittyi oli reitinsuunnittellun ja ajankäytön maksimoinnin taito. Ei sitl viittinyt randomisti enää lähteä kikkailemaan johonkin esmes pohjoisrantsuille / saarille ellei lähistöllä ollut muutakin tekemistä. Balmorasta gnisiksen, Tel Vosin ja Tel Branoran kautta ympäri niin johan on saatu aikaiseksi.
 
Varsinkin kun vamppyyrinä pelaat. Tasan seitsämältä ulos ja lyhintä oikoreittiä kohdekylään puremaan kauloja ja säätämään muuta, ja nopeasti takaisin omaan kotiluolaan ennenkun aurinko nousee. Tai muuten jäädään matkalla jonnekkin pikkukylään jossa kaikki on jo orjuutettu ja kauloja on reilusti päivän varalle.
Beelsebub
27.02.2008 20:50:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs noita modeja oikein otetaan käyttöön? Saa vääntää ihan rautalangasta.
 
Tuolta olen noita modeja katsellut
 
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=Mods.List
 
The Elder Scrolls Construction Set on koneella. Tarvitaanko tässä sitä mihinkään?
 
atimoc
27.02.2008 21:00:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Morrowindiin mitään kuvakulmamodia, että saisi third person view'n zoomailtua vähän kauemmas?
 
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
Torniojaws
27.02.2008 21:05:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs noita modeja oikein otetaan käyttöön? Saa vääntää ihan rautalangasta.
 
Tuolta olen noita modeja katsellut

 
Ensin ne modit puretaan pelin Data Files -kansioon. Varmista, että ne purkautuvat oikein, sillä joskus ne tekevät Data Files-kansion alle virheellisiä alikansioita. Joko tulee Data Filesin alle tyyliin Program Files\Morrowind\Data Files tai sitten Data Files-kansion alle toinen Data Files. Silloin peli ei löydä ko. modia, eikä se näy listassa. Mutta sitten:
 
1) Käynnistä pelin Launcher
2) Klikkaa kohtaa Data Files
3) Ruksita modi, jota haluat käyttää
4) Käynnistä peli
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Beelsebub
28.02.2008 19:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia. Toimii.
 
Mitenkäs nou armorit menevät tässä pelissä eli onko noissa armoreissa isompi vai pienempi parempi ja sitten kun on oman hahmon kohdalla armos-lukema niin onko siinä isompi vai pienempi parempi?
 
Olenko jo tuomittu häviämään koko homman kun meinasin lyödä kaikkia miekalla päihin ja kuitenkin menin ottamaan itselleni hyvän light armorin? Eli tekeekö noilla laihduttajien suojilla mitään jos meinaa tapella kunnolla?
 
Jormaz
28.02.2008 19:57:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko jo tuomittu häviämään koko homman kun meinasin lyödä kaikkia miekalla päihin ja kuitenkin menin ottamaan itselleni hyvän light armorin? Eli tekeekö noilla laihduttajien suojilla mitään jos meinaa tapella kunnolla?
 
Alussa on vaikeuksia millä tahansa hahmolla. Se onkin ton pelin hienous että alussa ei oo mitään asiaa joihinkin mestoihin tai tulee turpaan oikeen kunnolla. Sitten kun on aikansa tahkonnut niin hahmo onkin jo aivan ylivoimainen. Heavy armor painaa niin pirusti että light on sinänsä kivempi.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Torniojaws
28.02.2008 23:30:37 (muokattu 28.02.2008 23:31:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs nou armorit menevät tässä pelissä eli onko noissa armoreissa isompi vai pienempi parempi ja sitten kun on oman hahmon kohdalla armos-lukema niin onko siinä isompi vai pienempi parempi?
 
Isompi on parempi molemmissa.
 
Itse armorimäärä sitten riippuu ihan sinun senhetkisestä taidosta. En nyt muista ulkoa niitä, mutta tähän tyyliin:
 
Jos Heavy Armor -skilli on 25, niin Daedric Cuirass antaa jotain 45 armoria. Sitten kun Heavy Armor on 75, on samainen armori jotain 180. Ja sitten täydessä sadassa on se 266 armoria. Muista myös, että pelissä voit myös Fortifyata skillejä, jolloin tuon armorin saa nostettua aivan naurettaviin lukemiin (400 lie ja siihen päälle vielä CE Shield :). Mutta se on jo överiä noin pelin kannalta ;)
 
Sitten siinä on toinen juju. Jos olet erittäin hyvä yhdessä skillissä ja erittäin huono toisessa, niin armorityyppien sekoittaminen *laskee* loppuarmoria. Sitten sama pätee myös Unarmorediin. Jos se on paljon parempi kuin armoriskillit, laskee armoritaso kun laitat armoria päälle.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «