VÄKIPÄÄ 02.03.2005 23:30:43 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa sarjasta? Kaveri katsonut sitä joltain ruotsinkieliseltä kanavalta ja hehkuttanut naama punaisena. Onko DVD:nä jo? Tulossa suomen töllöön? Onko se edes hyvä? http://www.lost-tv.com/ |
Chrissie 03.03.2005 00:03:27 | |
---|
Enpä ole sarjaa koskaan nähnyt, mutta olen sattunut näkemään sen Mad TV:n jakson, jossa parodioidaan tätä. Oli hauskaa :) Ja sarja vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, tekisi kyllä mieli nähdä edes yksi osa siitä voidakseni muodostaa kunnon käsityksen. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "But some day we'll look back and wonder how we ever tolerated it - life and death." Apollo 440 - Liquid Cool |
zernobyl 03.03.2005 00:58:36 (muokattu 03.03.2005 00:59:01) | |
---|
Aivan loistava sarja. Netistä olen ladannut noita jaksoja ja kokoajan vain paranee. Erittäin hienot näyttelijät. Juoni kulkee hienosti. Hieno sarja! |
la m quina 03.03.2005 01:07:32 | |
---|
Kuulemma tosi hyvä. Jossain vaiheessa Suomen kanava X tämänkin näyttää. Ei jaksa odottaa. Ajattelin ensi viikolla katsastaa. |
vexu 03.03.2005 09:00:00 | |
---|
DVD:tä saa vielä odottaa sillä sarjan ensimmäinen kausi on vielä kesken jenkeissä. Siellä on esitetty 18 jaksoa, joista itsellä on katsomatta muutama uusin jakso. Sarja on ollu tähän asti kuitenkin todella hyvä. Tuotantoarvot ovat korkeat, näyttelijät on lähes poikkeuksetta loistavia ja käsikirjoitukseen on saatu vaikka mitä mielenkiintoista. Toteuttamistapa on myös erikoinen, sillä jokainen jakso keskittyy aina yhteen saarella olevaan henkilöön näyttäen sen hetken tapahtumien välissä flashbackejä hänen menneisyydestään. Kuhan tämä saadaan DVD:lle tai Suomen televisioon niin voin lämpimästi suositella sarjaa. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
depe 03.03.2005 09:22:27 | |
---|
Jaahas, pitänee tutustua. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
M1kk0 03.03.2005 09:43:54 | |
---|
joo. oon ladannu joku 17 ekaa jaksoa. hyvä on. |
zernobyl 03.03.2005 13:51:33 | |
---|
joo. oon ladannu joku 17 ekaa jaksoa. hyvä on. Tänään katsoin tuon 18. jakson. Oli kivaa kun siitä yhestä tyypistä oli henkilökuva (?) Muutenkin juoneen tuli taas yksi koukku lisää. |
corben 04.03.2005 21:41:18 | |
---|
Katselin tossa hiihtolomalla sarjaa ja todella hyvältä vaikutti...mutta kun ei koulussa näy niin en voi seurata. Whiskey in the morning! |
aleksi 04.03.2005 22:49:24 | |
---|
Juu, kehuttuhan tätä on. Ite en oo vielä tutustunut, mutta pakko kai se on katsoa sitten, kun se Suomen televisiosta ulos pyyhältää. "open hands to the wind" |
zorro 20.07.2005 21:28:39 | |
---|
katsoimpa nämä ja jäin innolla odottelemaan seuraavaa tuotantokautta. seuraavaa tuotantokautta on varmasti vielä jännempi seurata, kun joutuu aina viikon odottelemaan että pääsee näkemään seuraavan jakson. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
Kulkunen 20.07.2005 21:56:37 (muokattu 20.07.2005 21:58:47) | |
---|
Hyvä sarja, 1. kausi piti jännityksessä kyllä lähes jokaisen jakson ajan. Onneksi itse en joutunut viikkoa odottamaan kuin pari viimeistä jaksoa. Ihanat cliffhangerit kauden loppuun. Toista kauttakin voisi alkaa seuraamaan vasta sitten kun voi ladata suurimman osan kerralla. Viikot on murhaa. "I'd rather listen to the death rattle of my only child than have to listen to that fucking shit." -David Cross |
zernobyl 21.07.2005 03:51:23 | |
---|
Hyvä sarja, 1. kausi piti jännityksessä kyllä lähes jokaisen jakson ajan. Onneksi itse en joutunut viikkoa odottamaan kuin pari viimeistä jaksoa. Ihanat cliffhangerit kauden loppuun. Toista kauttakin voisi alkaa seuraamaan vasta sitten kun voi ladata suurimman osan kerralla. Viikot on murhaa. Sanoppa muuta! Nyt tulee tuo Stargate SG-1:n yhdeksäs tuotantokausi Amerikoissa telkkarista ja oikein harmittaa kun ei voi katsoa tyyliin 6 jaksoa per päivä, niinkuin ensimmäisten kahdeksan tuotantokauden kanssa. ;) Ja sitten kun vielä siihen remmiin tuli mukaan Ben Browder (Farscape) niin odotukset on korkealla. Lostista sen verran vielä, että vaikka en sitä viimeistä jaksoa oikein enää muistakkaan, niin kyllä se helkkarin jännään kohtaan jäi. Koskas se alkaapi taas? Olisiko ollut vasta ensi Tammikuussa? Korjatkaa toki, jos olen ihan väärässä! |
möhköfanttimies 21.07.2005 06:27:12 (muokattu 21.07.2005 06:27:47) | |
---|
Tosi jännä sarja. Alkujaksot ovat parempia kuin myöhemmät. Kiinnostus saattaa loppua kun alkaa tulla yliluonnollisia juttuja. "-Don't you hate girls with nice bodies, but an ugly face?
- It's like, I love this spaghetti, but I got shit on it!" |
lethus1 21.07.2005 09:05:23 | |
---|
Tuottaaah.. Mikäs tuossa on se perusidea ? |
Johnny Buzz 21.07.2005 09:18:44 | |
---|
Puolitoistatuntisen pilottijakson olen tuosta nähnyt ja sen perusteella näytti oikein hyvältä. Tuo sarja alkaa Neloselta vuodenvaihteen jälkeen. Ja perusideanahan on, että lentokone tipahtaa autiolle saarelle, jossa ihmiset sitten kamppailevat eloonjäännistään. Sen lisäksi saarella tapahtuu muutenkin outoja. Mutta eipä paljasteta tämän enempää, niin säilyy jännitys niillä, jotka sarjaa eivät ole lainkaan nähneet. Tuo Lost on varmasti pitkästä aikaa sellainen sarja, josta on pakko katsoa kaikki jaksot. |
aikavaikea 21.07.2005 09:21:52 | |
---|
Tuo sarja alkaa Neloselta vuodenvaihteen jälkeen. No hyvä. Ruotsin tv:ltä muutaman kerran hiukan vilkuillut, mutta ajattelin että tämän täytyy tulla jossain vaiheessa myös Suomen puolelta, joten jätin tarkemman seurailun sikseen. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
zorro 21.07.2005 10:11:09 | |
---|
Tosi jännä sarja. Alkujaksot ovat parempia kuin myöhemmät. Kiinnostus saattaa loppua kun alkaa tulla yliluonnollisia juttuja. mutta sehän on vielä hakusessa että onko ne sittenkään yliluonnollisia, vai pelkkää sattumaa. riippuu tietenki mitä tarkotat. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
riimu 21.07.2005 11:44:40 | |
---|
Jenkkilässä vieraillessani serkut tota kovaan myös hehkutti. Näin myös yhden jakson osittain, mutta hankala siitä vielä päätöksiä itse vetää. Odotan kyllä tuota sarjaa mahdottomasti jos lupaukset lunastaa. Let us go in; The fog is rising. |
aikavaikea 21.07.2005 11:48:34 | |
---|
Jos sopii näille, jotka ovat imuttaneet sarjan netistä / muulla tavoin jo nähneet sarjan, niin sovitaanko että ette kovin spoilaa meitä jotka emme ole vielä syventyneet aiheeseen? What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |