Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 548 49 50 51 5279 80 81 82 83
Guitarist in the Night
13.07.2005 12:39:52
Ongelma.

"It appears that you are behind firewall.

Haha. Mulla on ihan sama juttu. Aina ennen toi downloader on päivittäny WoWin ongelmitta. Not mut ei tällä kertaa. www.wow-europe.com on tällä hetkellä alhaalla, voi olla et ongelma on siellä Blizzardin poikien päässä.
Hevi on ihan hyvää.
Dj P.
13.07.2005 12:44:00
Haha. Mulla on ihan sama juttu. Aina ennen toi downloader on päivittäny WoWin ongelmitta. Not mut ei tällä kertaa. www.wow-europe.com on tällä hetkellä alhaalla, voi olla et ongelma on siellä Blizzardin poikien päässä.

Juu, no minä en tiedä, kun se saattaa oikeasti johtua tuosta ulkoisesta ja sen palomuurista, kun muutamat muutkin jutut on alkanu vittuileen. Nyt nimittäin on ekakerta kun tuon kanssa yritän päivittää.
Ei silti, peli itsessään kyllä toimii, kun siitä viimeyönkin naputin.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
greshgurt
13.07.2005 13:27:12
Ähh, enpä sitten pääse pelaamaan. Minullakaan ei Downloaderi saa tavun tavuakaan ladatuksi. Onkos kokemusta, kauankos menis että sais päivitykset ja paluun wowiin?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Dj P.
13.07.2005 13:39:30
Ähh, enpä sitten pääse pelaamaan. Minullakaan ei Downloaderi saa tavun tavuakaan ladatuksi. Onkos kokemusta, kauankos menis että sais päivitykset ja paluun wowiin?

Ei hajua. Euroopan servut tuntuu olevan nurin. Edes WoW:in sivuille ei pääse.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
Guitarist in the Night
13.07.2005 13:39:44 (muokattu 13.07.2005 13:40:32)

Ei sitä varmaan kukaan oo vielä saanu ladattua... Kaikilla on varmaan sama ongelma.

Edes WoW:in sivuille ei pääse.

Saattaa olla, että saitti on vaan niin helvetin tukossa, kun kaikki yrittää päästä sinne.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
13.07.2005 13:52:45
Thundgotti sano niin että laittaa servut pysdyyn ekaks ja sitten vasta antaa patsin jaettavaks. On jotain viivästystä huollon kanssa ny
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Guitarist in the Night
13.07.2005 14:01:00
Thundgotti sano niin että laittaa servut pysdyyn ekaks ja sitten vasta antaa patsin jaettavaks. On jotain viivästystä huollon kanssa ny

Sulla on ihan varmasti jotain suhteita Blizzardiin, kun aina oot ekana kertomassa täällä, että mikä on homman nimi ;).
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
13.07.2005 14:03:39 (muokattu 13.07.2005 14:27:33)
Sulla on ihan varmasti jotain suhteita Blizzardiin, kun aina oot ekana kertomassa täällä, että mikä on homman nimi ;).

Mää pääsin vaan foorumeille kattoon mitä ne kirjottelee. Itte etusivu reistailee mutta foorumit on pystyssä.

Edit

http://forums-en.wow-europe.com/thr … wow-general-en&T=389068&P=1

tässä läpät. Serverit pistetään ny ylös ja download rulaa.
Snowblind
13.07.2005 15:48:31

Perussettiä..
Uusi peliaikakorttikin saapui postissa, pääsispä edes tuon pistelemään kun perjantaina loppuu aika.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Bilharzia
14.07.2005 02:33:03
Uus repusysteemi AV:lle rules. Kohta mulla on epix-imba-aseet. Nyt ne tyypit jotka tappelee siellä battlegroundissa saa myös repua työpanoksestaan.

Meiän servulla kilta joka on Ragnarosta kaatanu useamman kerran wipes railakkaasti Blackwing Lairissa. Että semmosta.
Snowblind
14.07.2005 05:28:31

Meiän servulla kilta joka on Ragnarosta kaatanu useamman kerran wipes railakkaasti Blackwing Lairissa. Että semmosta.

Sama juttu, stormin kovin pve-kilta on hätää kärsimässä bwl:n kolmannen pomon kanssa..

Mutta asiasta pölynimuriin, tuli ilmainen talenttiresetti ja vaihdoin demonologyyn, en kadu. Soul link rokkaa, master demonologist rokkaa ja ennenkaikkea tuo skilli jolla saa petin summonaamisajan lyhennettyä 0.5 sekuntiin rokkaa. Alteracilla sai Korrak lyödä mua yhend lähemmäs 3000 critin ja parin lähemmäs 2000 damageisten iskujen verran ennenkun potkaisin tyhjää, kiitos soul linkin..
Snowblind
17.07.2005 00:13:12

greshgurt
17.07.2005 21:35:11
Olisi mukava vähän modailla omaa käyttöliittymää. Voisitteko suositella suosikkejanne ja laittaa ehkä vähän screenshottiakin niistä? Noita kun on niin paljon, onkohan kaikki edes hyviä...
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
hilloviiva
17.07.2005 22:58:33
Olisi mukava vähän modailla omaa käyttöliittymää. Voisitteko suositella suosikkejanne ja laittaa ehkä vähän screenshottiakin niistä? Noita kun on niin paljon, onkohan kaikki edes hyviä...

Nurfed on paras kokemusteni mukaan. Siinä taitaa olla ainoona ui:nä mahdollisuus saada lukkoon nappulat niin ettei ne pääse taistelun tuoksinassa lähtee irti. Itellä alkaa veto selkeesti loppuu pikkuhiljaa pelin suhteen. Aikaa meni liikaa.

www.nurfed.com
greshgurt
18.07.2005 16:01:23
Noniin, näinpä tässä nyt kävi, että peliaika loppui, eikä Blizzard hyväksy minun Electroniani. Kortti on kyllä laitettu verkkomaksukykyiseksi. En sitten tiedä, laitoinko oikein sitä verification codea, vaikka Blizzardin vinkkien mukaiset numerot kortistani naputtelin.

Nyt ei sitten maksutietoja säädellä 24 tuntiin eikä peliä pelata varmaan vielä pitempäänkään aikaan. Peliaikakortteja ei jaksaisi lähteä etsimään, eikä niihin oikein ole tällä hetkellä varaakaan, joten taisi Wow:n pelaaminen minultakin toistaiseksi jäädä.

Onko joku täällä jopa joskus saanut OP:n Electronia toimimaan?
Guitarist in the Night
18.07.2005 16:06:03 (muokattu 18.07.2005 16:08:32)
Voisitteko suositella suosikkejanne.

En oo kovin montaa UI-modia kokeillut, ehkä kolmea, ja kyllä Cosmos on paras. www.cosmosui.com

Siinä taitaa olla ainoona ui:nä mahdollisuus saada lukkoon nappulat niin ettei ne pääse taistelun tuoksinassa lähtee irti.

Hmmm. Minä ainakin saan ihan WoWin omista optionsseista lukittua nuo nappulat?

eikä Blizzard hyväksy minun Electroniani.

Pistitkö korttis numeron ihan ilman välejä tai viivoja? Ei hyväksyny munkaan ennen kuin jätin välit ja viivat poies.
Hevi on ihan hyvää.
greshgurt
18.07.2005 16:12:05
Pistitkö korttis numeron ihan ilman välejä tai viivoja? Ei hyväksyny munkaan ennen kuin jätin välit ja viivat poies.

Kokeilin kyllä pistää kaikki numerot samassa pötkylässä. Silloin sivu herjasi korttini numeron olevan invaliidi, välein merkattuna vain verification code oli inva.
Dj P.
19.07.2005 21:20:40
Kokeilin kyllä pistää kaikki numerot samassa pötkylässä. Silloin sivu herjasi korttini numeron olevan invaliidi, välein merkattuna vain verification code oli inva.

1. Minä laitoin korttini numeron välien kanssa

2. Minulla herjasi väärää verification codea, kun kortti ei ollut verkkomaksukykyinen. Sinulla siis on? Oke...

3. Oletko varma että laitat oikean koodin siihen? Sehän on siinä kortin kääntöpuolella, samalla liuskalla allekirjoituksen kanssa (ainakin Nordean electronissa). Esim minulla muotoa xxxx xxx, joista nuo kolme viimeistä on se verification code. Sen minä ainakin siihen heitin, kun olin tehnyt kortista verkkomaksukykyisen ja sain maksettua itselleni 3kk peliaikaa.
"Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus.
Guitarist in the Night
19.07.2005 22:34:32
1. Minä laitoin korttini numeron välien kanssa

Mielenkiintoista, sillä Tech Support-foorumilla Blizzardin pojat käskee pistään kaikki numerot putkeen, eikä mitään välejä tai viivoja sinne.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
20.07.2005 01:47:18
Mielenkiintoista, sillä Tech Support-foorumilla Blizzardin pojat käskee pistään kaikki numerot putkeen, eikä mitään välejä tai viivoja sinne.

"Working as intended"

Meanwhile: Mulla on nyt tämä uusi kohuttu ase, Unstoppable Force. Improved windfury weapon + flurry meinaa aikamoista tuhovoimaa shamaanille. Windfury proccaa kerran parin critin myötä roguen selkään niin se on mennyttä kalua.

Nyt kun sain ton alterac repu-nakin alta pois niin oon ruvennu kokeilemaan warsong gulchia enemmän. Oon ihan pihalla, en saa mistään mitään otetta. Vielä sen päälle että alliance on löytäny jostain bugin millä pääsee helpolla horden lippupaikalle. Exploittaa sitä ihan innoissaan.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)