Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 548 49 50 51 52122 123 124 125 126
THE RIPPER
29.05.2007 06:23:44
Joku oli kuulemma saanut sakot virkavallan halventamisesta, kun poliisi oli kysynyt pysäyttäessä ajokorttia ja rekisteriotetta, ja kaveri oli vastannut "Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni..." Aika huumorintajuton poliisisetä ollut ilmeisesti...

jaa mä oon kuullu ton aikoja sitten toiste päin että poliisi setä oli naureskellu, eikä antanu mitään sakkoja ollenkaan.
taitaa koko juttu olla urbaani legenda. sitku kaikki kertoo tota toisilleen tulee just tommonen rikkinäinen puhelin efekti
(_/) (O.o)
Shemhamforash
29.05.2007 10:50:41

Hei mitä helvettiä siinä laulussa oikeesti lauletaan? Kuulin ekan kerran sen että "hevonpaskamäet..." Veti vähän hiljaseks sillon.

Olisiko vaikka "elon vastamäet"?
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
zirkonium
29.05.2007 11:46:36
Ei ihan aiheeseen liittyen, mutta kai kaikki muutkin rakastaa sitä kanankakkamainoslaulua? Minä se vain ruokin matoja ja jotain satoja jne... Siihen ei voi kyllästyä!

No todellakin.

Musta multaa biolan
kasvuvoimaa biolan
puskajussin
luottopussi...

Mä en tajua, miksi danone tekee vaan uusia jogurttimainoksia jossa ne ämmät on siinä jääkaapilla. Ne naiset ei varmasti saa kävellä kadulla rauhassa. Vaihtais ees sen tyhmän mainosmusan jonka alku kuulostaa ihan pierulta.

Tällä hetkellä inhokkeja on soneran, ärrän, ja dnan mainokset. Varsinkin soneran oma liittymä, kyllä huomaa taas että on laitettu joku 40+ äijä suunnittelemaan mainoksia nuorisolle. "iiro mesettää!!!"
"Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa."
Rattata
29.05.2007 12:06:20
Tämä uusin Danone -mainos on taas huonoin vähään aikaan.

"Miten ne kaikki on saatu mahtumaan tähän?"
"No kun tästä on otettu kaikki rasva ja lisätty sokeri pois!"
Nazareth
29.05.2007 16:10:29 (muokattu 29.05.2007 16:10:50)
Soneran mainokset potuttaa. "Tämä tässä on Iira. Ja tässä hänen lapsensa--" Aargh! Kaikin paras tos mainokses o se sympaattine volkkari.
Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa.
Tohtori Tonus
29.05.2007 16:16:08

Eihän tässä ole mitään järkeä. Sokeri on siis vain jätetty lisäämättä. Oli ilmeiseti pakko saada mainoksesta erityisen vammainen, eikä keksitty muuta tapaa.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
apenaattori
29.05.2007 21:46:29
Nuo Danonen mainokset ovat kyllä aivan ennätyspaskoja.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Tunttone
29.05.2007 21:52:41
Nuo Danonen mainokset ovat kyllä aivan ennätyspaskoja.

Mainoksien laadusta en tiedä, mutta se biisi mikä niissä soi, on kyllä aivan loistava:D

"Jee, jee, jee!"
Hail Vagr!
Ondine
30.05.2007 05:56:55
"Minun sonera" on täysin vammaista suomea. Olisivat pistäneet reilusti "My Sonera", olisi paljon luontevampi.
Tohtori Tonus
30.05.2007 12:27:13
"Minun sonera" on täysin vammaista suomea. Olisivat pistäneet reilusti "My Sonera", olisi paljon luontevampi.

Jossa tapauksessa tänne olisi tultu itkemään, että "maailman vammaisinta mainontaa. Ihan helvetin ärsyttävän vammasta. Onko pakko sotkea suomea ja englantia?" jne.

:)
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
porcupine
30.05.2007 14:05:36

Jep, ja musana My Sharona. My-my-my-my-Sonera! (all rights reserved)
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
ANtTIKRISTUS
30.05.2007 17:14:17
Oon huomannu, että pääosa mainoksista saa mut välttämään kyseisiä tuotteita. Esim. Danone-jugurttia oon meinannut ostaa, mut sitten oon muistanu, että "Ei saatana, tästähän oli se aivan järkyttävän paska mainos! En osta ihan periaatteesta."
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
Jäärä
01.06.2007 14:36:55
Nää Fonecta finderin mainokset on ihan käsittämättömän huonoja. Pää meinaa haljeta aina kun kuvaruutuun pläjähtää nää kaksi pissistä. "Tää mun booty on himo iso" tai jotain sinnepäin.

Perkele.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
jp8000
01.06.2007 14:40:28

Nää Fonecta finderin mainokset on ihan käsittämättömän huonoja. Pää meinaa haljeta aina kun kuvaruutuun pläjähtää nää kaksi pissistä. "Tää mun booty on himo iso" tai jotain sinnepäin.

Perkele.

Ainut hyvä mainos tuossa sarjassa on se, "elä kehtoo"-osa
Shemhamforash
01.06.2007 14:42:31

Tämä uusin Danone -mainos on taas huonoin vähään aikaan.

Ja sitten vielä se mainoksen lopetusyninä:

"Ä!"
"M!"
"Mmm-m!"
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
Shemhamforash
01.06.2007 14:44:02

Perkele.

No mutta sehän on ihan loistava! Mielestäni loistavalla maulla yli vedetty, pistetään pari jotain 26-vuotiasta naista näyttelemään 16-vuotiaita tai sinne päin, hirveät meikit naamaan, purkka suuhun, aksenttikin yli... Ihan mahtava!
Cadaver
01.06.2007 14:55:54

Ei ole tullut vähään aikaan, mutta oliko se jokin automainos, jossa oli jättikokoisia ihmisiä + koiria ja Spin Doctors:in Two Princes soi taustalla, siihen meinasi jostain selittämättömästä syystä hajota pää, aina kun sen näki.
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
Niq
01.06.2007 14:59:03

Itseasiassa "Minun Tuotemerkki" -tyylinen kieli on ihan oikeaa suomea tuossa asiayhteydessä käytettynä. Jossain oli tuosta juttua, oisko ollu lehdessä tms. jossa joku kieliexpertti kertoi sen olevan ihan kieliopin mukaista.

Ei se sitä tosiasiaa tosin muuta että tuo on helvetin hölmön näkönen ja kuulonen. :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Ondine
02.06.2007 22:39:03
Itseasiassa "Minun Tuotemerkki" -tyylinen kieli on ihan oikeaa suomea tuossa asiayhteydessä käytettynä. Jossain oli tuosta juttua, oisko ollu lehdessä tms. jossa joku kieliexpertti kertoi sen olevan ihan kieliopin mukaista.

Jaa mikähän ekspertti...En usko ennen kun näen. Jos se olis "Mun Sonera", se olis ihan toinen juttu. Jätetään vaan suffiksit pois, liian vaikeeta. Minä ei käyttää Sonera liittymä, se liian kallis ja hoono kielioppi.
Shemhamforash
03.06.2007 19:02:21

Ei se sitä tosiasiaa tosin muuta että tuo on helvetin hölmön näkönen ja kuulonen. :)

No joo, jos lähdetään pilkkua viilaamaan, niin periaatteessa. Läheisistä asioista saa käyttää päätteetöntä muotoa, esim. minun talo, meidän koira. Kielioppi sallii sen juuri ja juuri. Mutta en katso Soneraa niin läheiseksi asiaksi kellekään, että tätä muotoa saisi tässä asiayhteydessä käyttää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)