Lord of the strings 13.05.2007 02:33:17 | |
---|
Ei se lamppu nyt niin huono ole, kunnon Paavo Pesusieni hengessä tehty ja makoisat Nintendo äänet vielä mukanakin. :) Kuinka vitun crackeissa se mainos on suunniteltu? "Jätkät hei mulla on idea! Siin mainoksessa vois olla ihmisen kokoinen hehkulamppu joka rämpyttää valoja villisti nauraen ja silmät verestäen!" "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Tunttone 13.05.2007 16:32:48 | |
---|
"Hampurilaiset, ranskalaiset ja limu." Oksennan joka kerta kun nään tuon. |
InYourFace90 13.05.2007 17:54:03 | |
---|
"Hampurilaiset, ranskalaiset ja limu." Oksennan joka kerta kun nään tuon. - Hei mummi, mä olen aikuinen. - No mitäs ne aikuiset täällä mäkkärissä syövät? - Hampurilaisen, ranskalaiset ja limun. - No mitäs sieltä laatikosta löytyy? - Hampurilainen, ranskalaiset ja limu. - Asia selvä. Aaargh! Up The Irons! |
Nazareth 27.05.2007 10:02:18 | |
---|
PAULA-suklaavanukas. Aargh ku ne pennut räppää tjs. Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa. |
jp8000 27.05.2007 10:20:07 | |
---|
Se sidemainos, jossa on se laulu "turn me around" tjsp. on rasittava (On näytetty aika pitkän aikaa) |
Kikolaa 27.05.2007 10:51:14 (muokattu 27.05.2007 10:52:15) | |
---|
PAULA-suklaavanukas. Aargh ku ne pennut räppää tjs. Jep. Tää on soinu Saksan lastentelkkarissa kauan. Nuorempi broidi tykkää kattoo sitä, eli oon joutunu sietämään tota mainosta jo aika kauan. Sitten se ei enää tuukkaan niin usein kuin ennen, ja nyt se tulee SUOMEN TELKKARISSA! Voi helkkari. Ei enää...... E: Esteetiikkaa korjattu |
Dunga 27.05.2007 11:11:56 | |
---|
Tuo Paula suklaavanukas on vituttanut täälläkin. Myös ne Saarioisten laulut äideille yms. rasittavat ihan saatanasti. lol apua |
ruuvimeisseli 27.05.2007 15:28:48 | |
---|
Kaikki ne missä kuuluu soivan herätyskellon ääni, esimerkkinä vaikka se Duracell-pupu-mainos. Veikkaan kyllä että mainoksen paskuus johtuu siitä että olen ehdollistunut jollain tavalla tuohon vittumaiseen herätyskellon ääneen aamuherätyksien kautta. |
Sergei Fallinen 27.05.2007 17:22:26 | |
---|
- Hei mummi, mä olen aikuinen. - No mitäs ne aikuiset täällä mäkkärissä syövät? - Hampurilaisen, ranskalaiset ja limun. - No mitäs sieltä laatikosta löytyy? - Hampurilainen, ranskalaiset ja limu. - Asia selvä. Aaargh! Tämähän on aivan loistava! |
85423321 27.05.2007 20:13:43 (muokattu 27.05.2007 20:14:38) | |
---|
Hyväntahtoinen hassuttelu sillä kun vanhukset tekevät jotain nuorekasta, tai osoittavat "asennetta", on oksettavaa. "Hahaa, onpa mummossa puhtia!" Kaikki kuitenkin ymmärtävät, että nuo mainokset vetoavat ihmisten sääliin. Vanhukset ovat säälittäviä. |
Nazareth 27.05.2007 20:43:36 | |
---|
Myös ne Saarioisten laulut äideille yms. rasittavat ihan saatanasti. "Kiireen keskellä vatsa huokaa, voi kun sais äitin herkkuruokaa.." oikee epävireisesti vielä. Meinaa tulla aina hermoromahdus. Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa. |
BondakeBunny 28.05.2007 13:24:58 | |
---|
Se oli ainakii ihan saatanan vittumainen se mäkkärissä ku syövät sitä tulista hampparia ja sitte se akka soittaa sille ja ku se vaan ähisee siinää: kuumaaa aaaahhha,ooohhh hott hott aaaahhhh ooohh. Saatanan perkele ku sais jotenkii nuo mainokset helevetin perseeseen. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
Shemhamforash 28.05.2007 15:32:14 | |
---|
"Kun sulla on vapaat kädet kaikki elon paskamäet..." Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
stigcarpelan 28.05.2007 15:52:14 | |
---|
"Kun sulla on vapaat kädet kaikki elon paskamäet..." Hei mitä helvettiä siinä laulussa oikeesti lauletaan? Kuulin ekan kerran sen että "hevonpaskamäet..." Veti vähän hiljaseks sillon. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
päänahka 28.05.2007 17:03:32 | |
---|
Hei mitä helvettiä siinä laulussa oikeesti lauletaan? Kuulin ekan kerran sen että "hevonpaskamäet..." Veti vähän hiljaseks sillon. Nauru ei lopu. Ei hitto. Symppikset kiviukkelit. Up and down, that's how energy stays alive. |
Von Härskiburg 28.05.2007 18:54:12 | |
---|
Asiaan liittyen, mutta sitä kuitenkin sivuten: onko joku löytänyt Riesen-mainosta netistä, esim. Youtubesta tjsp. Mulla on jotenkin tullut sitä ikävä, mutten löydä sitä mistään! |
Lennu 28.05.2007 18:57:48 | |
---|
Asiaan liittyen, mutta sitä kuitenkin sivuten: onko joku löytänyt Riesen-mainosta netistä, esim. Youtubesta tjsp. Mulla on jotenkin tullut sitä ikävä, mutten löydä sitä mistään! Mustamäen torilla: "seuraavaksi haluat varmaan yhden Reasoneistani". "Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ |
Mohla 28.05.2007 20:45:06 (muokattu 28.05.2007 20:54:52) | |
---|
Asiaan liittyen, mutta sitä kuitenkin sivuten: onko joku löytänyt Riesen-mainosta netistä, esim. Youtubesta tjsp. Mulla on jotenkin tullut sitä ikävä, mutten löydä sitä mistään! Joku oli kuulemma saanut sakot virkavallan halventamisesta, kun poliisi oli kysynyt pysäyttäessä ajokorttia ja rekisteriotetta, ja kaveri oli vastannut "Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni..." Aika huumorintajuton poliisisetä ollut ilmeisesti... Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
Sergei Fallinen 28.05.2007 22:03:43 | |
---|
Ei ihan aiheeseen liittyen, mutta kai kaikki muutkin rakastaa sitä kanankakkamainoslaulua? Minä se vain ruokin matoja ja jotain satoja jne... Siihen ei voi kyllästyä! |
Mohla 29.05.2007 00:14:07 (muokattu 29.05.2007 00:14:20) | |
---|
Ei ihan aiheeseen liittyen, mutta kai kaikki muutkin rakastaa sitä kanankakkamainoslaulua? Minä se vain ruokin matoja ja jotain satoja jne... Siihen ei voi kyllästyä! Minä muistan vaan sen: Kanankakkaa maahan nakkaa muista Biolan! Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |